...eikä se tee suomalaisesta miehestä mitään naiseniskijää. Herätkää jo ruususenunestanne.
italoauto ei Suomeen sovellu...
9
1473
Vastaukset
- BemariLippisHåmå
Miten ne naiset siihen autoon liittyy? Taidatpa olla pienellä varustettu tapaus, kenties ajat autia tai buimuria
- *ucco
On minulla ollut italialaisiakin - eikä naistakaan ole pulaa, vaikka kotona on 1.
- Anonyymi
Fiat 125 on hieno
ite diggaan 60-70 l ranskalaisista simcaa. peugeottia. renua. saksalaista mersua. italialaisista fiattia
- Anonyymi
Ranskalaiset autot, ja naiset ovat hyviä, kunhan ne ovat vain uusia....
pakko myöntää että diggaan italoautoja fiat 124-. 125. 850 jne näiden muotoilun vuoksi. 60-70 ja 70-80 lukujen alffoja sekä lancioita
- Anonyymi
Legendaarisen laulaja Sammy Babitzinin Alfa-taustan takia ei kannata 2020-luvulla Alfaaa harkitakaan. Sammyn aikaan Alfa oli vielä itsenäinen tehdas ja tuotteet laadukkaampia. Sammyhan kuoli vappuaattona 1973 keikkamatkalla Saarijärven Kukonhiekan tanssipaikalle, kun Alfa 1750 GTV joutui 160-170 nopeudessa jäisellä vaneripäällysteisen sillan kannella luistoon vakavin seurauksin.
Nyt Alfan omistaa Fiat tai oikeammin Stellantis eikä laatua enää ole. Mallisto todella suppea ja maamme myyntiverkosto harva ja markkinointi olematonta. Varaosia saa jonottaa jopa kuukausia takuukorjauksissakin. - Anonyymi
Jotkut italoautot on hienoja
- Anonyymi
No, mulla oli aikanaan just ajokortin saaneena Fiat 128 sedan ja kyllä se ainakin oli sopiva tänne Pohjolan oloihin.
Lähti hyvin kovillakin pakkasilla käyntiin ja oli todella lämminkin vielä.
Ja varmatoiminen, ajoin sillä kuitenkin pari vuotta aika paljonkin ja myin sen kaverilleni, joka ajoi sillä myöskin aika pirusti.
Ja 2000-luvulla mulla oli Albea, minkä ostin uutena ja luovuin siitä vasta viime talvena ja oli myöskin yksi luotettavimmista autoista, mitä mulla on ollut.
Ajoin sillä kuitenkin liki 300tkm enkä ikinä jäänyt tien päälle eikä siinä ollut mitään isoja vikoja. Loppuvaiheessa tosin siihen alkoi tulemaan pikkuvikoja aika usein ja tällaista, mutta toisaalta se ei ollut ihmekään noilla ajomäärillä, mitä sillä tosiaan ajoin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501