Olemme muutamassa työn perässä joko Helsinkiin, Espooseen tai Vantaalle täältä monen sadan kilometrin päästä. Olemme lapsiperhe, vanhin lapsi koululainen joten siksikin ei viitsisi moneen kertaan muuttaa ettei tarvitsisi koulua montaa kertaa vaihtaa.
Mikä näistä kolmesta olisi "paras", ja vielä jos jaksaisitte eritellä hyviä ja huonoja kaupunginosia, niin ottaisin mielelläni vinkit vastaan.
Helsinki, Espoo vai Vantaa? Minne asumaan?
3
219
Vastaukset
- Onnea etsintään
Mikähän se palkka on, siinä miete, eli miten paljon voitte vuokraa maksaa?
Hienoja paikkoja Hgin Eira, Kulosaari, Espoo Haukilahti, Linnainen, Vantaa ehkäpä vielä voisi Vapaalan mainita - suht rauhallisia, hyvinmenestyvien paikkoja ja vuokralle jos aiotte, niin vuokrat juuri sen mukaisia, siis kalliita.
On niitä tietysti muitakin, ehkä katselisit vaikkapa ensin asumisoikeus asuntojen sijaintia ja kun olette kaupungin päättäneet (tutustukaa netin kautta koulujen sijaintiin ym) kysyt uudenman kerran niistä mitkä valitsette. - asdf234asdf
Pk-seutu. Slummi joksi muu maa haluaa.
- 9+11
Mikä on paras riippuu tarpeista ja mahdollisuuksista. Miten paljon rahaa haluaa tai pystyy laittamaan asuntoon? Haluaako asua omakoti-, rivi- vai kerrostalossa? Miten vanha asunto miellyttää? Miten paljon arvostaa julkisia liikenneyhteyksiä tai lähipalveluita?
Helsingissä on selvästi korkeimmat keskimääräiset neliöhinnat. Espoossa korkeammat kuin Vantaalla. Vaihtelu tosin on suurta myös kaupunginosien välillä kuten Eira vs Jakomäki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271351Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848