herätysliikeiden kesäjuhlat

kiinnostunut

onko kenelläkään kokemuksia herätysliikkeiden kesäjuhlista tai tietoa niistä?

minkälaista oli? mitkä ovat yleset piirteet kesäjuhlilla? onko kokemukset positiivisiä vai negatiivisiä? Miksi kannattaa, jos kannattaa mennä sinne?

kaikki kokemukset tervetlleita riippumatta herätysliikkeestä.

5

787

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annu

Kysytkö tätä asiaa meiltä, jotka olemme käyneet oman seurakuntamme kesäjuhlilla vai niiltä vierailta, jotka siellä ovat olleet sivusta seuraajina?

• jamu-

on tavakseni tullut käydä muutamassa kesäjuhlassa. Kaikki on aina olleet mukavia ja siunaavia. On hienoa nähdä, että uskovia on paljon yhdessä koolla. On mielenkiintoista vertailla erilaisia tapoja ja uskonnollisia kulttureita. Oman seurakunnan juhlilla tapaa usein paljon tuttuja ja voi olla jotakin vapaaehtoistyötäkin, mutta muiden seurakuntien juhlilla voi sitten paremmin keskittyä ohjelmaan ja olla rauhassa.

• Mervi_

Olen käynyt joka kesä aika monena vuotena valtakunnallisilla evankeliumijuhlilla, esim. viime vuonna Jämsässä: http://www.sley.fi/juhla/2004/

Ne ovat evankelisen herätysliikkeen kesäjuhlat, ja kokemukset positiivisia.

>>Miksi kannattaa, jos kannattaa mennä sinne?

Mukava tunnelma, hyviä puheita, joissa julistetaan lohduttavaa evankeliumia, hyvää musiikkia, tuttujen tapaamisia ja maukasta riisipuuroa :)

Hengellisille kesäjuhlille kannattaa mennä, jos haluaa oppia tuntemaan Luojaansa, ja pelastua synnin, kuoleman ja turhan elämän vallasta todelliseen elämään Luojansa yhteydessä. Kannattaa mennä varsinkin, jos omassa sydämessä on epävarmuus siitä, pääsetkö kuolemasi jälkeen taivaaseen, ja jos, niin millä perusteella voisit päästä.

Kesän yksi mukavista tapahtumista.

• omppuX

Kesäjuhlat on mun kesäni kohokohtia. On tullut kierreltyä niin evankelisten evankeliumijuhlat kuin rukoilevaisten kesäseurat. Tapaa ystäviä, kuulee Jumalan sanaa ja nauttii ihanasta tunnelmasta. Suosittelen erittäin lämpimästi! Siunausta elämääsi!

• KESÄLLÄ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen