Päivät

vähenöö

Viimmeinen vapauden kesä. Nauti siitä lippis ens kesää kattelet kalteriden takaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • savolainen kerää

vaseliinivarastoaan kondikseen. Sil on jo puoli kuutiota kanootin alla.

• Oppia ikä kaikki

sanoo vanha kansa. Joitain täytyy opettaa vähän kovemmin ku niitä toisia.

• JIihaaaaaa... :)

vain otetut lääkkeet auttaa, kai te sen tiedätte... :)

• Syytetty kertoi

itse kuultuna salissa seuraavaa:
      "mun rikollinen elämäntapa ei oo mun syytä-mul oli p*ska perhe. JIIIHAAAA!"

"mä en oo tehny yhtään rikosta tahallani-ne on aina ollu vahinkoja. JIIIHAAAA!"

"mä aion opetella lukeen ja kirjottaa kiven sisällä. JIIIHAAAA!"

"mä aion ekan kerran eläessäni hankkii kavereita itelleni kongilta. JIIIHAAAA!"

"mä tiiän miten mä elätän itteni ku mä vapaudun posesta. JIIIHAAAA!"
      (mä oon sitte tosi gurko prässään niit rekisterikilpii. Sitä mä vaan)

• Mielisairas pervo

ei uskalla enää loukata kaikkia aikaisemmin loukkaamiaan ihmisiä omilla kotisivuillaan. Se on p*ska on aivan ruikulilla ku jänskättää niin kongille meno!
      Sitä kun ei koskaan tiiä minkälaista jormaa siellä saa ja kuinka pitkään :)

• Jarrutusraita

Kun nyt paskamikoltakin näyttää menneen vetelät housuun. Itse tuo kopioi vain minfon kirjoituksia - soveltuvilta osin.

• Mikko ei enää

kuulemma ota Arilta suikkiin. Sen verran huonossa kunnossa on molempien vehkeet - Mikon suu ja Arin jorma :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      111
      8403
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      673
      5114
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      25
      3362
    4. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      31
      2067
    5. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      115
      1537
    6. 57
      1530
    7. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      138
      1367
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      178
      1349
    9. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      60
      1109
    10. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      29
      947
    Aihe