Eli minä (12v) haluaisin verkkopankkitunnukset ku mun kavereillaki on. Voinko tilata sitten vaatteita tai jotain netistä et haen paketin postista ja on Se koodi? Kiitos :)
saako alaikänen verkkopankkitunnukset pop pankkiin?
3
1053
Vastaukset
- 12v tyttö
?
- justiisajoo
Onko sulla rahaa millä maksaa ne paketit? Onko sulla vanhempien lupa käyttää sitä rahaa?
Esim. Nordea ilmoittaa:
"Ensimmäiset verkkopankkitunnukset saa myös konttoristamme. Alaikäisen verkkopankkisopimus vaatii yleensä edunvalvojien suostumuksen ja paikalla olon sopimusta avattaessa."
ps. jos olisin sinun edunvalvojasi, en suostuisi. Sen sijaan pitäisin sinulle koulutusta järkevästä rahankäytöstä sekä kieltäisin käyttämästä lausetta "kun mun kavereillaki on". - 15vnordea
Jos oot pop pankissa niin ne verkkotunnukset saa kai ihan heti. Mutta joissain pankeissa pitää olla 15, että saa jotai vastuulakeja. Mutta tietty pitää olla huoltaja koko jutussa mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201761Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1461748Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3201421Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091102- 1391058
- 285975
- 11955
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3945Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898