Mikä on ÄO:si?
Onko se nolla?
Obko ÄO nolla?
Mikä on ÄO:si?
15
177
Vastaukset
Hyvinä päivinä riittää nippanappa palstan seuraamiseen.
- melkein mensaan
125
- Pinkkiperse
Mee jo vittuun ÄOsi kanssa. Samaa paskaa jauhamassa viikosta toiseen.
- Mikä on ÄO:si?
Minä en tiedä mikä on ÄÖ!!!!!!!!!!
ja te ette auta senkään vertaa
t. alias > Mikä on ÄO:si?- KVGKVGKVGKVG
KVG
- Mikä on ÄO:si?
KVGKVGKVGKVG kirjoitti:
KVG
mitä en ymmärrä, APUA!
- 1viisas
enemmä ku su
Sama kuin klassisen Rolls-Roycen moottorin teho.
- onko hyvä olla nolla
"Mikä on ÄO:si?
Onko se nolla?"
Ei nolla niin kuin sulla nolla. - asdljk
Tyhmiä paskiaisia.
- asdljk
..nuo uskovaiset, ei ole edes lyhenteet hallussa ÄÖ
- Pinkkiperse
asdljk kirjoitti:
..nuo uskovaiset, ei ole edes lyhenteet hallussa ÄÖ
ÄÖ on lyhenne sanasta älämölö. Älämölöilijät ovat hihhuleita. Älämölöllä ei ole mitään painoarvoa eikä älämölöön kannata edes yrittää asiallisesti vastata. Älämölöilijä ei nimittäin tule palstalle keskustelemaan, vaan nimenomaan älämölöilemään, koska hän pitää muita itseään tyhmempinä.
En tiedä, enkä välitä tietää. Nettitesti ei vastaa oikeata testiä. Oikeasta testistä joutuu maksamaan, enkä maksa informaatiosta, jonka painoarvo ja käytönnöllisyys on 0.
- Jackal_5on
En ole ikinä tehnyt varsinaista ÄO-testiä, mutta yhden toisen testin kyllä, jossa mitattiin kognitiivisia kykyjä. Kyseisen testin mukaan looginen päättelykykyni on keskimääräistä parempi ja muilta osin olin joko keskitasoa tai vahvaa keskitasoa.
Kylliksi ja joskus liikaakin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1137097Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945251Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1463230Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t362302Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771232Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681138- 1111133