Kertoisko joku ystävällinen mulle, että mitkä on Seinäjoella ikärajat baareihin? Oon pian muuttamassa sinne ja olis mukava tietää, että mihin sitä sitten suunnistaisi...
ikärajat?
6
1567
Vastaukset
- West82
Duuni ja Karma on ehkä suosituimmat mestat..
Duuni on hiukan rock henkinen nuorten suosima paikka. Duuniin ikäraja on muistaakseni 20v
Karma on nykyisin ehkä eniten vetävä paikka jonne ikäraja on 18v. Paikka on sellainen hittibiisi paikka..
Kerho on konemusiikki paikka jonne ikärajat on muistaakseni pe 18 ja la 20..
6-0 on paikka, jossa soi Rock ja tämä on mielestäni todella hyvä aloittelu mesta. kaiken karvaista porukkaa.. Ikäraja muistaakseni 20v
Botton Club on viikolla opiskelijoiden suosima paikka ja vk loppuisin ikä vahän vanhenee.. Pe 20 ja la 22..
Bar15 on taas Heavy mesta jossa nahkahousut paukkuu ja taustalla soi hellät sävelet:)
On myös muita paikkoja....
Että sellasta T: West82- Sjokiboy
Nuo ikärajat, jotka mainitsit taitavat pitää paikkansa. Lisäisin vielä, että Duuni on myös Sateenkaariporukan suosiossa ja joskus Karmakin. Härmän Häjyyn en menisi ikinä enkä Seurahuoneelle (onneksi lopetettu).
- Minna
Sjokiboy kirjoitti:
Nuo ikärajat, jotka mainitsit taitavat pitää paikkansa. Lisäisin vielä, että Duuni on myös Sateenkaariporukan suosiossa ja joskus Karmakin. Härmän Häjyyn en menisi ikinä enkä Seurahuoneelle (onneksi lopetettu).
Kerholle on pe 18 ja la 18, karmaan pe 18 ja la 20, duuni pe 18 ja la 20 ja bottonille on launtaina mun mielestä 22 tai 24???
- tiedän
kertaappa viel noi ikärajat... karma ma-su päivä ennen kymmentä 18w. ja v-loppuna kymmenen jälkeen 20w. Duuni su-pe 18w. ja lauantaina 20w. Kerho pe-la 18w. ja 6-0 ikäraja ke, pe 18w. ja la 20w.
bottoni ke 18w. pe 20w. la 22w.
että näin... - Piippa
tiedän kirjoitti:
kertaappa viel noi ikärajat... karma ma-su päivä ennen kymmentä 18w. ja v-loppuna kymmenen jälkeen 20w. Duuni su-pe 18w. ja lauantaina 20w. Kerho pe-la 18w. ja 6-0 ikäraja ke, pe 18w. ja la 20w.
bottoni ke 18w. pe 20w. la 22w.
että näin.....mäki muistelisin, että ne menee.
- mie
Tervetuloa asustelemaan tänne. :)
www.sdr.fi/duuni
www.ravintolakarma.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli214618Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103274Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403127IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462529Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas851242Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2571123- 791099
- 561082
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3921067Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E200966