Israel on voimissaan

.......

ja tekee perinteiseen tapaan hyvää lähialueellaan.
Uskovaisten taivaassa on varmaankin yhtä kivaa.

31

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin on

      Israelilla on korkeimman lupa tappaa keitä haluaa missä tahansa koko maailmassa. Lisäksi Israel katsoo myös jumalansa hyväksyvän silmittömät tappamisensa. Onhan heidän jumalansa suorittanut kansanmurhia useinkin, miksei siis myös jumalan valittu kansa.

      • Juu juu

        Israel on oikeassa. Hamas on yhden viikon sisällä ampunut Israelin siviilikohteisiin 540 rakettia.


      • BossofHamas
        Juu juu kirjoitti:

        Israel on oikeassa. Hamas on yhden viikon sisällä ampunut Israelin siviilikohteisiin 540 rakettia.

        MOntako kuolltta on tullut?


      • Hamas aloitti.
        BossofHamas kirjoitti:

        MOntako kuolltta on tullut?

        "MOntako kuolltta on tullut?"

        Jokaisella raketilla ON OLLUT TARKOITUS TAPPAA MAHDOLLISIMMAN MONTA ISRAELILAISTA SIVIILIÄ! Kertaakaan eivät ole onnistuneet, mutta uhoa riittää silti.
        Ei ole Israelin vika jos Hamasin "urhoolliset soturit" ampuvat rakettejaan naisten helmoista ja naisille käy huonosti.


      • ---
        Hamas aloitti. kirjoitti:

        "MOntako kuolltta on tullut?"

        Jokaisella raketilla ON OLLUT TARKOITUS TAPPAA MAHDOLLISIMMAN MONTA ISRAELILAISTA SIVIILIÄ! Kertaakaan eivät ole onnistuneet, mutta uhoa riittää silti.
        Ei ole Israelin vika jos Hamasin "urhoolliset soturit" ampuvat rakettejaan naisten helmoista ja naisille käy huonosti.

        Tuntuuko hyvältä olla paremmalla prosentilla tappamisessa onnistuvan uskonnon kannattaja?


      • Hamas aloitti
        --- kirjoitti:

        Tuntuuko hyvältä olla paremmalla prosentilla tappamisessa onnistuvan uskonnon kannattaja?

        En ole tappamisen kannattaja, vaan Israelin kannattaja.


      • ---
        Hamas aloitti kirjoitti:

        En ole tappamisen kannattaja, vaan Israelin kannattaja.

        Miksi se on noin vaikeata myöntää että pitää siitä että ihailemansa maa tappaa vastustajiaan kymmenkertaisesti enemmän vastustajiinsa verrattuna? Älä ole noin vaatimaton. Rahalla saa ja ohjuksella osuu, vai mitä?


    • Hyvä Israel

      Siitäpä ei oteta. Muut saa tehdä mitä tahansa pahaa Israelille, niin niistä vaietaan. Katsotaan vaan Israelin puolustautuminen hyökkäykseksi. Islamistien tarkoitus on tuhota juutalaiset, syöstä mereen. Koraanin erään painoksen mukaisesti.

    • Israel oli virhe, jota on liian myöhäistä korjata.

      • learsi

        "Israel oli virhe, jota on liian myöhäistä korjata."

        Yksi suurista itämaisista uskonnoista oli virhe. Jokaisella valtiolla on oikeus puolustaa kansalaisiaan ja luoda mahdollisimman turvalliset olosuhteet kansalaisilleen, myös Israelilla.

        Itsensä puolustamisoikeus kuuluu ihmisoikeuksiin samalla tavalla kuin homojen oikeus avioliittoon.


      • learsi kirjoitti:

        "Israel oli virhe, jota on liian myöhäistä korjata."

        Yksi suurista itämaisista uskonnoista oli virhe. Jokaisella valtiolla on oikeus puolustaa kansalaisiaan ja luoda mahdollisimman turvalliset olosuhteet kansalaisilleen, myös Israelilla.

        Itsensä puolustamisoikeus kuuluu ihmisoikeuksiin samalla tavalla kuin homojen oikeus avioliittoon.

        Tästä olen muuten samaa mieltä, mutta kyseessä taitaa olla hätävarjelun liioittelu kuolonuhrien määrästä ja jakaantumisesta päätellen.
        Ongelma on siinä, että Lähi-idästä löytyy aina uusia militantteja ryhmittymiä, jos entisistä päästään. Ei niitä voi ikinä voittaa konventionaalisella sodankäynnillä ja Israelkin varmasti tietää tämän.


      • esimerkki unohtui
        learsi kirjoitti:

        "Israel oli virhe, jota on liian myöhäistä korjata."

        Yksi suurista itämaisista uskonnoista oli virhe. Jokaisella valtiolla on oikeus puolustaa kansalaisiaan ja luoda mahdollisimman turvalliset olosuhteet kansalaisilleen, myös Israelilla.

        Itsensä puolustamisoikeus kuuluu ihmisoikeuksiin samalla tavalla kuin homojen oikeus avioliittoon.

        "Jokaisella valtiolla on oikeus puolustaa kansalaisiaan"

        Ei, ei. Israelilaisten pitäisi ottaa mallia Jeesuksesta, joka sentään kaikkivoipana tapatti vain itsensä. Toinenkin poski pitää kääntää.


      • Hönö.
        esimerkki unohtui kirjoitti:

        "Jokaisella valtiolla on oikeus puolustaa kansalaisiaan"

        Ei, ei. Israelilaisten pitäisi ottaa mallia Jeesuksesta, joka sentään kaikkivoipana tapatti vain itsensä. Toinenkin poski pitää kääntää.

        Ei, ei. Israelilaisten pitäisi ottaa mallia Jeesuksesta, joka sentään kaikkivoipana tapatti vain itsensä. Toinenkin poski pitää kääntää.

        Kyllä kyllä.Selvitä ensin miten juutalaisuus suhtautuu Jeesukseen ja toisen posken kääntämiseen, tule sitten mussuttaa lisää.


      • glptspallo
        learsi kirjoitti:

        "Israel oli virhe, jota on liian myöhäistä korjata."

        Yksi suurista itämaisista uskonnoista oli virhe. Jokaisella valtiolla on oikeus puolustaa kansalaisiaan ja luoda mahdollisimman turvalliset olosuhteet kansalaisilleen, myös Israelilla.

        Itsensä puolustamisoikeus kuuluu ihmisoikeuksiin samalla tavalla kuin homojen oikeus avioliittoon.

        "Yksi suurista itämaisista uskonnoista oli virhe."

        Kaikki kolme abrahamilaista uskontoa ovat suuren luokan virheitä. Toivottavasti kukaan muu ei tule sekoittaneeksi niitä itämaisiin (Intia, Kiina, Japani) uskontoihin.


      • ou nou!
        agnoskepo kirjoitti:

        Tästä olen muuten samaa mieltä, mutta kyseessä taitaa olla hätävarjelun liioittelu kuolonuhrien määrästä ja jakaantumisesta päätellen.
        Ongelma on siinä, että Lähi-idästä löytyy aina uusia militantteja ryhmittymiä, jos entisistä päästään. Ei niitä voi ikinä voittaa konventionaalisella sodankäynnillä ja Israelkin varmasti tietää tämän.

        Puolustautuminenko hätävarjelun liioittelua? Oliko Suomen sota Neuvostoliittoa vastaan hätävarjelun liioittelua?


      • Selvä.
        Hönö. kirjoitti:

        Ei, ei. Israelilaisten pitäisi ottaa mallia Jeesuksesta, joka sentään kaikkivoipana tapatti vain itsensä. Toinenkin poski pitää kääntää.

        Kyllä kyllä.Selvitä ensin miten juutalaisuus suhtautuu Jeesukseen ja toisen posken kääntämiseen, tule sitten mussuttaa lisää.

        Ahaa, juutalaisuus on /c:stä. Ilmankos muuan Aatu yritti päästä heistä eroon.


      • drgdrgdgdg
        ou nou! kirjoitti:

        Puolustautuminenko hätävarjelun liioittelua? Oliko Suomen sota Neuvostoliittoa vastaan hätävarjelun liioittelua?

        "Puolustautuminenko hätävarjelun liioittelua? Oliko Suomen sota Neuvostoliittoa vastaan hätävarjelun liioittelua? "

        Tässä tilanteessa voi verrata suomea palestiinaan ja neuvostoliitto Israeliin, manilan laukaukset tiedät vai.


      • ,..
        glptspallo kirjoitti:

        "Yksi suurista itämaisista uskonnoista oli virhe."

        Kaikki kolme abrahamilaista uskontoa ovat suuren luokan virheitä. Toivottavasti kukaan muu ei tule sekoittaneeksi niitä itämaisiin (Intia, Kiina, Japani) uskontoihin.

        Tämmöinen mukava puhe tuli vastaan maailman meno palstalla, antaa Israelilaisista aika ylimielisen kuvan, ja kyllä, puhe on Israelilaisen ministerin.

        "Rotumme on herrarotu. Olemme tämän planeetan jumalat. Eroamme yhtä paljon meitä alemmista roduista kuin ne eroavat hyönteisistä. Itse asiassa meihin verrattuna muut rodut ovat petoja ja eläimiä – parhaimmillankin karjaa. Muut rodut ovat ulostetta ihmishahmossa. Meidän tehtävämme on hallita alempia rotuja. Maallista valtakuntaamme tulee hallitsemaan suuri johtaja rautaisella otteella. Massat tulevat nuolemaan varpaitamme ja palvelemaan orjinamme.” Israelin pääministeri Menachem Begin puheessaan Knessetille (Israelin parlamentille); lainaus Amnon Kapelioukin teoksesta ”Begin and the Beasts”, New Statesman, kesäkuun 25. 1982".


      • learsi kirjoitti:

        "Israel oli virhe, jota on liian myöhäistä korjata."

        Yksi suurista itämaisista uskonnoista oli virhe. Jokaisella valtiolla on oikeus puolustaa kansalaisiaan ja luoda mahdollisimman turvalliset olosuhteet kansalaisilleen, myös Israelilla.

        Itsensä puolustamisoikeus kuuluu ihmisoikeuksiin samalla tavalla kuin homojen oikeus avioliittoon.

        "Jokaisella valtiolla on oikeus puolustaa kansalaisiaan ja luoda mahdollisimman turvalliset olosuhteet kansalaisilleen, myös Israelilla."

        -- Mutta onko kenelläkään oikeutta luoda valtio toisen valtion alueelle ilman tämän toisen valtion lupaa. Kuten jo mainitsin, virhettä on liian myöhäistä korjata. Israelissa on asunut ja syntynyt monia sukupolvia ja he kutsuvat maataan kotimaaksi. Ei valtion perustamista voida perua ja vaikka voitaisi, niin tämä olisi taas rikos nykyisia israelilaisia kohtaan.

        En tiedä mitä tilanteenne pitäisi tehdä. Molemmilla puolilla viha on poliittisesti kannattavaa. Kostonkierre on pitkä eikä sitä kukaan halua tai voi katkaista.


      • ,.,
        jason_dax kirjoitti:

        "Jokaisella valtiolla on oikeus puolustaa kansalaisiaan ja luoda mahdollisimman turvalliset olosuhteet kansalaisilleen, myös Israelilla."

        -- Mutta onko kenelläkään oikeutta luoda valtio toisen valtion alueelle ilman tämän toisen valtion lupaa. Kuten jo mainitsin, virhettä on liian myöhäistä korjata. Israelissa on asunut ja syntynyt monia sukupolvia ja he kutsuvat maataan kotimaaksi. Ei valtion perustamista voida perua ja vaikka voitaisi, niin tämä olisi taas rikos nykyisia israelilaisia kohtaan.

        En tiedä mitä tilanteenne pitäisi tehdä. Molemmilla puolilla viha on poliittisesti kannattavaa. Kostonkierre on pitkä eikä sitä kukaan halua tai voi katkaista.

        -"- Mutta onko kenelläkään oikeutta luoda valtio toisen valtion alueelle ilman tämän toisen valtion lupaa."

        Ei tietenkään. Missä näin on tapahtunut? Palestiinan valtiota ei koskaan ole ollutkaan, jos sitä tarkoitit.

        "Kuten jo mainitsin, virhettä on liian myöhäistä korjata. Israelissa on asunut ja syntynyt monia sukupolvia ja he kutsuvat maataan kotimaaksi. Ei valtion perustamista voida perua ja vaikka voitaisi, niin tämä olisi taas rikos nykyisia israelilaisia kohtaan."

        Mitään korjattavaa ei ole. Israel on juutalaisten kotimaa, ja niin pitääkin olla.


      • Miksi näin?
        Hönö. kirjoitti:

        Ei, ei. Israelilaisten pitäisi ottaa mallia Jeesuksesta, joka sentään kaikkivoipana tapatti vain itsensä. Toinenkin poski pitää kääntää.

        Kyllä kyllä.Selvitä ensin miten juutalaisuus suhtautuu Jeesukseen ja toisen posken kääntämiseen, tule sitten mussuttaa lisää.

        Kyllä kyllä.Selvitä ensin miten juutalaisuus suhtautuu Jeesukseen ja toisen posken kääntämiseen, tule sitten mussuttaa lisää.

        Kaikkien pitää seurata Jeesuksen opetuksia? Paitsi juutalaisten?


    • M@k3

      Monet ihmiset itkevät sitä kuin israel valtaa palestiinalaisten alueita ja minusta kyseiset ihmiset ovat hyvin yksisilmäisiä.

      Kun israel julistautui itsenäiseksi, niin kaikki naapuri muslimi maat hyökkäsivät tuhoamis mielessä ja saivat pataansa.

      Palestiinassa ei ole koskaan ollut mitään oikeaa hallitusta vaan valtaa on pitänyt jokin random terroristi järjestö (plo, hamas).

      Noita terroristi järjestöjä rahoittavat juuri nuo hävinneet naapuri maat, eivätkä nuo maat anna rahaa/aseita palestiinalaisten auttamiseen vaan israelin tuhoamiseen.

    • Onko se nyt NIIN hirvittävän vaikeaa tajuta, että kriisin MOLEMMAT osapuolet ovat syvältä p*****stä ja todellisia uhreja ovat ne tavalliset ihmiset molemmilla puolilla, joiden elämä on yhtä epävarmuutta, ahdistusta, pelkoa ja vihaa.

    • Hei tapetaan lapsia

      Kuolonuhreja tulee jatkuvasti todella paljon ja erityisesti lapsia sekä siviilejä.
      Mutta vain palestiinalaisia lapsia koko ajan.

      http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014071518490084_ul.shtml

      Ja mikä se on joku tollanen unisehvi arvostelemaan pyhän Israaelin oikeutettuja toimia, lieneekö joku terroristiorkanisaatio tai sen apulainen?

      • M@k3

        Hamasin sällit rakentavat rakettialustat kerrostalojen katolle.

        Talon asukit tietävät varsin hyvin mitä tulee tapahtumaan ja hyväksyvät sen, eli heitä ei tarvitse sääliä pätkän vertaa.


    • Suurtarakkautta

      "Talon asukit tietävät varsin hyvin mitä tulee tapahtumaan ja hyväksyvät sen, eli heitä ei tarvitse sääliä pätkän vertaa."

      Puheistasi päätellen olet krisseli, sen "rakkauden ja anteeksiannon" uskonnon edustaja - vai olenko väärässä?

    • aivan hirveää

      Jopa Jeesus sai Israelista niin tarpeekseen, että tapatutti itsensä ristillä.
      On se järkyttävän kauhea paikka.

      • Muistini mukaan ne oli juutalaisia jotka naulasi Jessen paaluun.


      • aika kauheeta
        qwertyilija kirjoitti:

        Muistini mukaan ne oli juutalaisia jotka naulasi Jessen paaluun.

        Aivan. Hän siis antoi heidän naulata itsensä ristiinrastiin eli tapatutti itsensä, vaikka olisi taikurien taikurina ja loihtijoiden loihtijana pystynyt muuttamaan juutalaiset esimerkiksi natseiksi, joita ei siihen aikaan vielä ollut edes keksitty. Jopa Raamattu ei kerro edelleenkään natseista yhtään mitään. Niin pielessä sen ennustukset ovat vaikka kyllähän Jumalan olisi herranan aika sentään pitänyt kaikkitietävänä tietää natseista jo tuolloin ihan kaikki.


    • Herra on hyvä

      Herra auttaa kansaansa Israelia. Kiitos Jeesus!

      • Herra on nolla

        Missä hävittäjässä se Herra istuu? Tappaako Herra tehokkaasti vaikka kieltää käskyissään tappamasta? Kiitos Herra olemattomuudestasi! Slalom!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe