DanskeBank Järvenpää

PaskaDanske

Kyllä on Danskebankissa mennyt melkoiseks pelleilyks , yritin maksaa käteisellä laskua Järvenpään konttorissa (200€), ei onnistu kun ei ole konttorissa tiliä....voi v.....en suosittele kenellekään ko pankkia/konttoria

21

2201

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outo homma

      Onko sillä laskuttajalla siis tili DanskeBankissa? Jos on, niin aika oudolta kuulostaa. Kyllä laskun maksun käteisellä pitäisi onnistua sen pankin konttorissa jossa saajalla on tili. Kysehän on pelkistetysti tilillepanosta tuon saajan tilille. Olisiko tuossa käynyt joku kummallinen väärinymmärrys?

      Jos taas saajan tili on esim. Osuuspankissa niin silloin et tietenkään voi DanskeBankissa maksaa käteisellä sitä laskua (etkä missään muussakaan pankissa kuin Osuuspankissa).

      • PaskaDanske

        Laskun saajalla tili Danskessa mutta ei maksajalla.....ei väärinkäsitys koska ko.maksaja palasi vielä uudelleen pankkiin ja ilmoitti että on käytävä tämä maksamis malli , mutta DanskeBank Järvenpää ilmoitti että ei käy...


      • Ehkä tästä syystä
        PaskaDanske kirjoitti:

        Laskun saajalla tili Danskessa mutta ei maksajalla.....ei väärinkäsitys koska ko.maksaja palasi vielä uudelleen pankkiin ja ilmoitti että on käytävä tämä maksamis malli , mutta DanskeBank Järvenpää ilmoitti että ei käy...

        Mihin aikaan tämä tapahtui?

        DanskeBankin konttorissa on kassa- ja käteispalvelut ainoastaan ma-pe klo 10.00-13.00 vaikka konttori on muuten auki 16.30 asti.

        http://www.danskebank.fi/fi-fi/asiakaspalvelu/Henkiloasiakkaat/loyda-konttori/Konttorit/Pages/35BK-jrvenp.aspx


      • PaskaDanske
        Ehkä tästä syystä kirjoitti:

        Mihin aikaan tämä tapahtui?

        DanskeBankin konttorissa on kassa- ja käteispalvelut ainoastaan ma-pe klo 10.00-13.00 vaikka konttori on muuten auki 16.30 asti.

        http://www.danskebank.fi/fi-fi/asiakaspalvelu/Henkiloasiakkaat/loyda-konttori/Konttorit/Pages/35BK-jrvenp.aspx

        Kello 10.00 Järvenpää..toinen käynti 10.15....ko.virkailija sai raivonpartaalle onneksi onnistui pikana naapuripankista mutta toki tuli pikakulut jotka olisi voitu välttää jos virkailija olisi toimiensa tasolla ollut , mutta sai aikaan sen että tulen tätä ko.asia jatkossa mainostamaan ihan joka yhteydessä...torikeskusteluissa ym.ym


      • Ehkä tästä syystä
        PaskaDanske kirjoitti:

        Kello 10.00 Järvenpää..toinen käynti 10.15....ko.virkailija sai raivonpartaalle onneksi onnistui pikana naapuripankista mutta toki tuli pikakulut jotka olisi voitu välttää jos virkailija olisi toimiensa tasolla ollut , mutta sai aikaan sen että tulen tätä ko.asia jatkossa mainostamaan ihan joka yhteydessä...torikeskusteluissa ym.ym

        Ehkä torikeskustelua järkevämpi paikka purkaa tätä olisi Danske Bankin asiakaspalvelu? Kai olet ollut sinne yhteydessä? Mitä sanoivat syyksi tähän?


      • toni.
        Ehkä tästä syystä kirjoitti:

        Ehkä torikeskustelua järkevämpi paikka purkaa tätä olisi Danske Bankin asiakaspalvelu? Kai olet ollut sinne yhteydessä? Mitä sanoivat syyksi tähän?

        kyllä julkinen keskustelu on parasta niin kaikki tietävät missä mennään


      • Nordealainenko

      • Ehkä tästä syystä
        toni. kirjoitti:

        kyllä julkinen keskustelu on parasta niin kaikki tietävät missä mennään

        Kyllä minusta on aika käsittämätöntä että jos joku firma palvelee huonosti tai mokaa jotain, niin ensimmäinen yhteydenottopaikka ei ole kyseisen firman asiakaspalvelu. Sen pitäisi olla itsestään selvää.

        Tuossa on voinut todellakin olla täydellisen tietämätön virkailija, joka on tehnyt selvän virheen. Tai sitten takana voi olla jotain muuta, joka ei meillä ole tiedossa (eikä ole välttämättä tiedossa kirjoittajallakaan, koska asia ei ole tapahtunt hänelle itselleen vaan jollekin toiselle. Onko kirjoittaja varma että tämä henkilö joka asian on hänelle kertonut, todellakin on kertonut täysin oikein sen, miten kaikki meni?)

        Asiakaspalveluun soittamalla asia lähtisi etenemään.Tulisi vähintään anteeksipyyntö, jos syy tosiaan on virkailijassa, ja ehkä jopa ylimääräisen pikamaksun kulujen korvaus.


      • PaskaDanske
        Ehkä tästä syystä kirjoitti:

        Kyllä minusta on aika käsittämätöntä että jos joku firma palvelee huonosti tai mokaa jotain, niin ensimmäinen yhteydenottopaikka ei ole kyseisen firman asiakaspalvelu. Sen pitäisi olla itsestään selvää.

        Tuossa on voinut todellakin olla täydellisen tietämätön virkailija, joka on tehnyt selvän virheen. Tai sitten takana voi olla jotain muuta, joka ei meillä ole tiedossa (eikä ole välttämättä tiedossa kirjoittajallakaan, koska asia ei ole tapahtunt hänelle itselleen vaan jollekin toiselle. Onko kirjoittaja varma että tämä henkilö joka asian on hänelle kertonut, todellakin on kertonut täysin oikein sen, miten kaikki meni?)

        Asiakaspalveluun soittamalla asia lähtisi etenemään.Tulisi vähintään anteeksipyyntö, jos syy tosiaan on virkailijassa, ja ehkä jopa ylimääräisen pikamaksun kulujen korvaus.

        Tuskin kukaan jaksaa kuunnella tilulilulii musiikkia ja odottaa asiakaspalvelun vastaavan n.10min odottamisen jälkeen...todellakin hyvä , että myönnätte siellä pankissa virkailijan toimineen väärin , virkailija ei suostunut ottamaan puhelua vastaan kun hänelle oltaisiin yksiselitteisesti sanottu oleven väärässä , virkailija tokaisi vain että hänelle tulee seuraava asiakas....ja tämä on FAKTAA!!!!!Järvenpään konttorin virkailija 100%varmasti muistaa tämän virheensä pitkään tai ainakin niinkauan kuin täällä kirjoittelu jatkuu ja puheet toreilla ja turuilla!!!!!


      • Ehkä tästä syystä
        PaskaDanske kirjoitti:

        Tuskin kukaan jaksaa kuunnella tilulilulii musiikkia ja odottaa asiakaspalvelun vastaavan n.10min odottamisen jälkeen...todellakin hyvä , että myönnätte siellä pankissa virkailijan toimineen väärin , virkailija ei suostunut ottamaan puhelua vastaan kun hänelle oltaisiin yksiselitteisesti sanottu oleven väärässä , virkailija tokaisi vain että hänelle tulee seuraava asiakas....ja tämä on FAKTAA!!!!!Järvenpään konttorin virkailija 100%varmasti muistaa tämän virheensä pitkään tai ainakin niinkauan kuin täällä kirjoittelu jatkuu ja puheet toreilla ja turuilla!!!!!

        ".todellakin hyvä , että myönnätte siellä pankissa virkailijan toimineen väärin"

        Sinulle on nyt käynyt jonkinlainen väärinymmärrys. En ole töissä DanskeBankissa enkä missään muussakaan pankissa, enkä ole koskaan ollutkaan. Olen ollut pankkien kanssa tekemisissä ainoastaan asiakkaana.

        Minun näkökulmani tähän on kuluttajan, joka kyllä itsekin on kohdannut huonoa ja osaamatonta palvelua, ja joka ei kertakaikkiaan voi ymmärtää miksi joku ei kertoisi saamastaan huonosta palvelusta SILLE JOKA ON PALVELUN ANTANUT.

        "Tuskin kukaan jaksaa kuunnella tilulilulii musiikkia ja odottaa asiakaspalvelun vastaavan n.10min odottamisen jälkeen"

        En tokikaan kehottanut soittamaan minnekään, vaan laittamaan yhteydenoton netin kautta. Sinullahan on jo valmis tekstikin, eli nämä tämän ketjun viestit. Keräät näissä antamasi tiedot yhteen viestiin ja lähetät sen netin kautta Dansken asiakaspalveluun.

        http://www.danskebank.fi/fi-fi/asiakaspalvelu/Risuja-ja-ruusuja/Pages/Risuja-ja-ruusuja.aspx


      • Dansskelainen

        Todellakin näin on , laskun maksu käteisellä henkilöllisyystodistuksen esittäen laskun saajan pankissa onnistuu.Virkailija ilmeisesti ollut kesätyttö/poika harjoittelija , sattuuhan meille kaikille virheitä ,myös meille pankkivirkailijoille.


    • Ei johtajakaan

      ajan tasalla tuossa järvenpääläisessä pankissa. Koko Keski-Uusimaa täysin heitteillä Danske Bankin suhteen. Markkina luovutettu Nordealle ja osuuspankkilaisille.

    • Feedx3

      DanskeBank on siirtämässä käteiskäsittelyä täysin TalletusOTTO verkostolle, joka syö setelit kuin kolikotkin. Asiakkaan on tarkoitus toimia verkkopankista / mobiilipankista. Laskujen maksu käteisellä on varattu vain pankin omille asiakkaille. Pankki saattaa sulkea konttorinsakkin täysin jossakin vaiheesta. Puhelinpalvelun nopeus riippuu asiakkaan arvosta pankille, soittajan numero kaivaa pankin arkistosta tiedon vastatatko nopeasti vai hitaasti, tietokone tekee tämän päätöksen, tosin siinä on viellä asiakkaan kirjautuminen verkkopankkitunnuksilla viellä varmuuden vuoksi.

      • Danske Bank knows

        Rahastoja ,talletuksia ,tilejä- aivan yhtä hidasta .Valitettavasti olet väärässä , mutta sehän ei olisi uutta jos tietokoneohjelma olisi päivittänyt vain n.214 000 Tanskalaista ja Ruotsalaista numeroa.Kannattaa ensin tutkia ennenkuin hutkia!


    • samaanaikaaasioin

      Miksi, et maksanut laskua ajoissa vaikka verkkopannkissa? Kannattaisiko hoitaa asiat ajoissa, niin ei tarvitse täällä itkeä.

      P.S Virkailija ei tehnyt virhettä vaan Danskessa palvelut vain omille asiakkaille. Varmaankin, että vältytään kaltaisiltasi hörhöiltä. Hävetti myös puolestasi kun tulit uudestaan tiskille raivoamaan samalla kiilaten vanhemman rouvan eteen.

      • BASKQAAAAAAAAAAAAAAA

        BASKA DANSKE BANK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Vanhempi pankkivirka

        Virkailija teki virheen!!!Danske Bankin mukaan olisi tullut menetellä siten että kysyä ko.maksaja henkilöllisyystodistus ja vastaanottaa käteismaksu!
        Näin menettelee kaikki pankit!


    • RespaSecuritas

      Seuraavaksi S-Pankki ostaa DanskeBankin suomen asiakkaat, haluavat yksityisasiakkaat sekä pikkufirmat. Isommat menee Nordealle / Handelsbankenille.

      Julkistus syksyllä

    • Keravalainen mies

      Mikä on Danske Bank ? Ei täällä sellaista ole.

      • Tietämättömyyttä

        Keski-Uudellamaalla toimivan pankin toimihenkilönä(en kuitenkaan Dansken), on todettava, että myös pankilla on oikeus valita asiakkaansa. Meillä ei oteta käteismaksuja vastaan ollenkaan edes maksua vastaan vaan kaikki maksaminen tapahtuu tilin kautta. Jos ei ole meillä tiliä - tervemenoa omaan pankkiin hoitamaan käteismaksuja.


      • Entisenä DB:n

        Keravan konttorin asiakkaana siirsin pankkiasiani maalle paikkakunnalle, josta olen lähtöisin. Maalaispankki hakkaa tuhat-nolla Suur-Helsingin pankkien palvelutason. Ei sitä Danske Bankia varmaan moni jäänyt Keravalla kaipaamaan. Palvelu huononi ala-arvoiseksi, ennenkuin pankki lopetti Keravan konttorin. Jouti mennä. Taisivat asiakkaatkin jo mennä ajoissa muualle.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2072
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1290
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1158
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      133
      1044
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      872
    Aihe