Luulen, että Prisman mukana tulee Hesburger. Tulisipa myös Rosso. Erikoisliikkeitähän on jo luvattu. ABC:n palveluasemaa en halua!!
Saas nähdä minkälainen on Keskon vastaisku. Citymarketiahan laajennetaan, mutta sen houkuttelevuutta pitää lisätä. Alkohan siellä jo on.
S-Market lopetetaan, Tarjoustalo on kusessa. Muut liikekiinteistöt näivettyvät.
Klaukkala muuttuu suuresti.
Klaukkalan Prisma
14
3380
Vastaukset
- ---
Ja kirkonkylä vain hiljenee
- Toivomuslista
Kävelykatu puuttuu. Vanhat lättyostarit purettava,ne ovat rumia! Pieni tekojärvi ja puistoalue tarvitaan.
- juustonen mikko
Ei tuu risma klakeen
kunta sähläs jtn risma bygataan keimola/kivistö huudeille
että sillein se katukuva muuttuu ...jeejee - gggg1
juustonen mikko kirjoitti:
Ei tuu risma klakeen
että sillein se katukuva muuttuu ...jeejeeKeimolan kesoilin paikkeille pitäis tulla tien päälle ostarihässäkkä...jonne prismaa ja eläkeläispesulaa (uimahalli) kait pitäis tulla...
- klaken uutta ja pian
juustonen mikko kirjoitti:
Ei tuu risma klakeen
että sillein se katukuva muuttuu ...jeejeeOnko tietoa milloin tämä on päätetty? Ärsyttävää soutamista ja huopaamista. Sattuuko joku tietämään viirinlaakson etenemisaikatauluista muuten?
- Pitentiaalinen asiakas
Tulispa oikea Prisma mistä saa elektroniikkaa, puutarha- ja rakennustarvikkeet yms. myös. Esimerkiksi Kannelmäen Prismassa on 40 kassaa ja nuo kaikki.
Klaukkalan mini-Citymarketin valikoima on niin onneton. - MarkoN
Näyttää sille, että kunta on todella jäädyttänyt Prisman rakennuttamisen Klaukkalaan.
Aivan uskomatonta toimintaa. Kallis perustus- ja paalutustyö on tehty, liito-orava-havainto keskeytti hankeen etenemisen hetkeksi.
Olisiko tällä tilanteen jäätyneisyydellä myös jotain tekemistä kunnanhallituksen jääviysongelman kanssa? Kunnanhallituksessahan oli Prisman kaavasta päättämässä 2 henkilöä, jotka istuivat myös HOK:n hallituksessa.
Jos asia on todella ollut näin, suosittelisin näille henkilöille aivan joitain muita tehtäviä.
Heidän typeryytensä ansiosta Klaukkalan seutukunnan asukkaat saavat edelleen odotella Prisman palvelua.- vastustajien touhua
Ainuttakaan liito-oravaa ei tuolla ole havaittu, vain vanhaa liito-oravan kakkaa. Ja sitähän saa netistä ja voi kylvää maastoon.
- Merireserviläinen
Ihan pötyä puhutaan taas täällä. Kunnanhallitus on käsitellyt kaavamuutoksen 1.9 ja nyt se on matkalla valtuuston ihmeteltäväksi.
http://www.nurmijarvi.fi/ajankohtaista/4414/viirinlaakson_asemakaava_ja_klaukkalan_ohikulkutie_etenevat_vuokra-asuntotuotantoon_panostetaan - liito-orava666
HOK-Elanto on luopunut Klaukkalan Prisma-hankkeesta, koska Viirinlaakson kaavoitus ei etene!!!!!!!! Lähde: Nurmijärven Uutiset 3.6.2015.
S-Market siirtyy Brunniin. Siinä kaikki, onneksi olkoon, maaseudun vastarinta ja tehottomuus kaavoitusasioissa. Ja Klaukkalan Citymarket voi edelleen olla hinnoittelultaan Suomen kallein Citymarket kiitos monopoliaseman.- saatnnkavoitaja
Klaukkala tulee siis pysymään tuppukylänä, jossa on vain yksi kunnollinen kauppa ja sekin mini-Citymarket.
- Hyväuskoisuutta_riittää
saatnnkavoitaja kirjoitti:
Klaukkala tulee siis pysymään tuppukylänä, jossa on vain yksi kunnollinen kauppa ja sekin mini-Citymarket.
http://kauppakeskuskivisto.fi/kauppakeskus/
Olihan enneaikaista rakentaa "Behmin paana" savipellolle 4 milj. eurolla. Ei mitään sopimuksia, vain suullisia keskusteluja. Kallis muistomerkki, jonka veronmaksajat näkevät ohiajaessaan. Klaukkalaan kunta ei saakaan satsattua mitään, ei edes asfaltin paikkauksia tai ympäristön siivousta. Kylä on likainen kuin slummi.
Kaikki alaa tuntevat tietävät, että Prismaa ei tule lähellekään kivistöä jonne Hyper-Prisma rakennetaan. Taitaapi tulla Suomen suurin Prisma. - tehottomia
Nurmijärven päättäjiä täytyy rökittää ryhtiin.
- Marko_N
No niin!! Näin kävi juuri niinkuin aiemmin arvelin kirjoituksessani! Uskomatonta toimintaa kaikkinensa kunnan taholta, kun päästää oman kyvyttömän päätöksenteonsa ansiosta kuntalaisia ja kuntaa hyödyttävän toimijan käsistään. Paljon, paljon, paljon on mennyt meidän kuntalaisten verorahoja mennyt hankkeen suunnitteluun tähän mennessä, nyt iso osa on valunut hukkaan. Minkähän uuden toimijan Srv ja kunta aikovat saada tilalle? Ei tarvitse vastata, me kuntalaiset asiaa seuranneet tiedämme vastauksen; kuntamme päätöksentekijöillä ei ole siitä aavistustakaan.
Minusta on erinomaisen kurjaa, etteivät Klaukkalan palvelut kehity, vaan junnaavat paikallaan. Prunnissa kiertäneet kauppiaat saavat uuden perijän, pienen S-marketin, aivankuin säälittäväksi viestiksi välinpitämättömästä, huolimattomasta tavasta hoitaa palveluiden eteenpäinvientiä ja kehittämistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559