vai ovatko varusmiesten puheet liioteltuja?
Suomalaiset upseerit ovat suuremmaksi osaksi homoseksuaaleja
33
326
Vastaukset
- Homo-tarkkikselle!
Nimimerkki "adolf hitler" = tarkkispoika
joka taas levittelee homojuttujaan niitä asioita vastaan, joita hän inhoaa! Sellaisia ovat mm. seuraavat:
- pohjalaiset
- virolaiset
- karjalaiset evakot
- torjuntavoitot Neuvostoliitosta
- Mannerheim
- Suomen upseerit
Näistä aiheista hän julkaisee trollin tasaisin väliajoin ja levittelee samalla omia homo-fantasioitaan! - Anonyymi00002
No jos Mannerheim oli, niin ei se tarkoita että kaikki muutkin olivat.
- Anonyymi00005
Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille! MIKSI? Koska se on pelkkä väitte täysin vailla NÄYTTÖÄ!
Sinä et ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska ei uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!
Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!
Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua! - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille! MIKSI? Koska se on pelkkä väitte täysin vailla NÄYTTÖÄ!
Sinä et ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska ei uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!
Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!
Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!Onko tuo mielestäsi normaalin isoisän kirjoitusta? Ovatko lapsenlapsesi ylpeitä isoisästään, jos näkevät sinun kirjoituksiasi? Ammattiauttajalle sinun kannattaisi mennä, keskustelupalstoille kirjoittelu pahentaa vain tilannettasi. Moukkamainen ja lapsellinen käytöksesi EI muuta Mannerheimia heteroksi.
- Anonyymi00003
Eivät ole liioiteltuja.
- Anonyymi00006
Ainakin minun korvaani ovat! En kertaakaan 11 kuukauden palveluksessa kuullut pienintäkään vihjausta tuohon suuntaan
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ainakin minun korvaani ovat! En kertaakaan 11 kuukauden palveluksessa kuullut pienintäkään vihjausta tuohon suuntaan
Mutta kuitenkin suollat homojuttuja 24/7.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mutta kuitenkin suollat homojuttuja 24/7.
En suolla ainoatakaan vaan ainoastaan kiistän ja torjun sinulta jatkuvana ryöppynä tulevia homosyytöksiä. Uskotko, ettei muilla lukijoilla ole silmiä päässä!
- Anonyymi00014
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mutta etnisenä venäläisenähän sinä olet käynyt armeijan Neuvostoliitossa ja eihän puna-armeijassa ole homoja.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mutta etnisenä venäläisenähän sinä olet käynyt armeijan Neuvostoliitossa ja eihän puna-armeijassa ole homoja.
Olen kantasuomalainen (kuten oikeasti tiedätkin!) ja kävin ja olin 11 kuukautta palveluksessa Suomessa 60-luvulla!
Ja palstan venäläisten trollien pääasiallinen ”keskustelu” käsittelee homostelua, jonka varmaan jokainen lukija on jo huomannut! - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Olen kantasuomalainen (kuten oikeasti tiedätkin!) ja kävin ja olin 11 kuukautta palveluksessa Suomessa 60-luvulla!
Ja palstan venäläisten trollien pääasiallinen ”keskustelu” käsittelee homostelua, jonka varmaan jokainen lukija on jo huomannut!lsoisän jokainen viesti käsittelee homosteluja🤣
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
lsoisän jokainen viesti käsittelee homosteluja🤣
Kunhan taas trolllaat!
Meillä on tuttu työjärjestys!
1. Sinä esität ENSIN homoväitteitä suomalaisista!
2. Minä kiistän väitteesi!
3. Seuraavaksi Sinä väität , että minun ” jokainen viesti käsittelee homosteluja”!
Näkyy hyvin tuossa edellä kaikille! - Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kunhan taas trolllaat!
3. Seuraavaksi Sinä väität , että minun ” jokainen viesti käsittelee homosteluja”!
Näkyy hyvin tuossa edellä kaikille!Höpö höpö lsoisä nimittelee kaikkia homppeleiksi riippumatta siitä mikä, on keskustelun aihe, aina joutuessaan häviölle keskustelussa, eli käytännössä melkein jokaisessa viestissään😂
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Höpö höpö lsoisä nimittelee kaikkia homppeleiksi riippumatta siitä mikä, on keskustelun aihe, aina joutuessaan häviölle keskustelussa, eli käytännössä melkein jokaisessa viestissään😂
Höpö höpö! En suinkaan kaikkia vaan vain venäläistä homppeli-Tikltua, joka on niin hujono trolli, ettei hänelle kukaan häviä!
Näkyy hyvin tuossa edellä kaikille! - Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Höpö höpö! En suinkaan kaikkia vaan vain venäläistä homppeli-Tikltua, joka on niin hujono trolli, ettei hänelle kukaan häviä!
Näkyy hyvin tuossa edellä kaikille!HeHe lsoisä on trollannut jo kymmeniä vuosia, eikä pelkästään historia palstalla 😂
Miekkonen on dementoitunut vanhus, jolla ei ole mitään muuta elämässään 🤣 - Anonyymi00029
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ja palstan venäläisten trollien pääasiallinen ”keskustelu” käsittelee homostelua, jonka varmaan jokainen lukija on jo huomannut!Sinä et ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska ei uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!
- Anonyymi00033
Anonyymi00022 kirjoitti:
Höpö höpö lsoisä nimittelee kaikkia homppeleiksi riippumatta siitä mikä, on keskustelun aihe, aina joutuessaan häviölle keskustelussa, eli käytännössä melkein jokaisessa viestissään😂
Olet kyllä ihmetrolli!
- Anonyymi00034
Anonyymi00027 kirjoitti:
HeHe lsoisä on trollannut jo kymmeniä vuosia, eikä pelkästään historia palstalla 😂
Miekkonen on dementoitunut vanhus, jolla ei ole mitään muuta elämässään 🤣Olet oikeasti pakkaa suoltava trolli!
- Anonyymi00012
Miksi tämä ketju ei ole seksipalstalla?
- Anonyymi00023
No lsoisä kirjoittaa suurimman osan palstan jutuista, ja aiheena on aina homppelit😂
- Anonyymi00028
Anonyymi00023 kirjoitti:
No lsoisä kirjoittaa suurimman osan palstan jutuista, ja aiheena on aina homppelit😂
Sinä itse avaat ja aloitat kaikki jutut ja valitsen aiheen. Minä vain kiistä väitteesi! Joten olet homppeli ja aihe on osa sinua!
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Sinä itse avaat ja aloitat kaikki jutut ja valitsen aiheen. Minä vain kiistä väitteesi! Joten olet homppeli ja aihe on osa sinua!
Irstaileva isoisä kirjoittelee huonolla suomen kielellä homppelijuttuja päivittäin. Kertoohan sekin paljon henkilöstä, kun kehuskelee viettävänsä lomamatkatkin kirjoittelemalla keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta.
- Anonyymi00035
Anonyymi00023 kirjoitti:
Eli sinä olet se isoisä!
- Anonyymi00038
Anonyymi00028 kirjoitti:
Hehe tämä on 12 vuotta vanha aloitus 😄
lsoisän dementia etenee, muuta elämää ei vanhuksella ole😂 - Anonyymi00042
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kunhan puhut paskaa, itse olet aikuislapsi etkä kykyne kuin haukkumaan muita!
- Anonyymi00036
Taas yksi älytön aloitus.
- Anonyymi00037
Irstaileva isoisä nauttii lapsenlapsistaan.
- Anonyymi00040
” Irstaileva isoisä nauttii lapsenlapsistaan.”
Tuoko on Tiltun tapa ”keskustella”? Olet kunniaksi venäläiselle ”keskustelutaidolle”! - Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
” Irstaileva isoisä nauttii lapsenlapsistaan.”
Tuoko on Tiltun tapa ”keskustella”? Olet kunniaksi venäläiselle ”keskustelutaidolle”!No sinähän sen venäläisenä homppelina tiedät😜
- Anonyymi00039
Näyttö puuttuu!
- Anonyymi00043
Ja puuttuu yhä!
- Anonyymi00044
No niin, otappa ihan rauhallisesti. Mannerheimin homous on täysin luonnollinen asia.
- Anonyymi00047
Anonyymi00044 kirjoitti:
No niin, otappa ihan rauhallisesti. Mannerheimin homous on täysin luonnollinen asia.
Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1362051
- 1211425
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v3321203Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401180Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni631132IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk31131- 1411109
- 491089
Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470947Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet98945