Tiedätkö mulle tuli
tää ajatus.
Ateistit ovat saatanan roskajoukko.
Jolle mikään ei aukea.
Saatanan mäkättävät naiset.
Joille mikään ei ole hyvä.
Jos sanot tosiasian,
että ateistit ovat keskimääräistä
heikkolahjaisimpia,
niin saatana kun herää
typerykset henkiin.
Tiedä se saatanan ateisti.
Olet minulle kuin kirppu tai
hyttynen.
Sinussa ei ole älyä.
Minä Jeesuksessa pystyn näkemään
kaikki sinun perkeleelliset höpsotyksetsi.
Suoraa, ei ole minussa edes vaivaa.
Saatana olet kuin mato.
Aina kun syljen,
sylkeni valuu juuri
ateistin päälle.
Roska läjä.
Joka kuvittelee olevansa hyvä ja
silti tekee pahoin.
Mikä tälläinen ihminen on?
Katso itseäsi ateisti.
Saatanan roskaläjä.
Kirjoita minulle.
Tuhoan sinut,
täysin.
Ei jää saatanan rohkeudetasi
mitään.
Minä olen ollut
työssä yliopistolla,
tiedän sinut.
Olet saatanallinen laiska roskaläjä.
TulekotiinHerra
13
103
Vastaukset
- VainHerraPuuttuu
Oi mikä hihhulin hyvyys
kommentistasi pursuaakaan.
Jalo lähimmäisrakkautesi
on yhtä olematon kuin
hyväksi kehuttu jumalasi.
Juuri se tekee sinusta viesteineen
vain ongelmajätettä. - ---
Tätä se kristinusko sitten on. Vihaa ja inhoa.
- M@k3
Pitkä teksti, mutta kirjoittaja ei vaivaudu kertomaan miksi hän inhoaa ateisteja niin paljon.
Ateistit ovat keskivertoa fiksumpia ja empaattisempia ihmisiä, eli en oikein ymmärrä moista vihaa.- Näin on
Ex-presidenttimme Mauno Koivisto vihasi ateisteja "sydämensä pohjasta" mutta hän sentään kertoi syyn. Syy oli aivopierun tuottamaa harhaa mutta silti hän kertoi sen. Aloittaja ei kykene muuhun kuin vihaamaan sokeasti, siis tyypillinen kristitty fundamentalisti.
- M@k3
Näin on kirjoitti:
Ex-presidenttimme Mauno Koivisto vihasi ateisteja "sydämensä pohjasta" mutta hän sentään kertoi syyn. Syy oli aivopierun tuottamaa harhaa mutta silti hän kertoi sen. Aloittaja ei kykene muuhun kuin vihaamaan sokeasti, siis tyypillinen kristitty fundamentalisti.
Koivisto julisti vihaavansa ateisteja, koska ateistit "haluavat itse tulla jumaliksi ja luulevat ymmärtävänsä asioita, joita kukaan ei ymmärrä."
-Jep, ihan selvä aivopieru.
Kaikista olisi varmaan kiva olla kaikkivoipa, myös uskovista, mutta se nyt vaan on mahdotonta.
Ja mitä tulee jälkimmäiseen lauseeseen, niin niin ateistit luulevat paljon vähemmän kuin uskovaiset ja ymmärtävät 'uskon' asioista huomattavasti enemmän.
Esim sen että uskonnot ovat aivopesseet ihmisiä läpi ihmiskunnan historian.
- omituin.purkaus
Voi, millaisen aloituksen teit uskovana esiintyvä kirjoittaja! Onko opetus lähimmäisenrakkaudesta kaikkia ihmisiä kohtaan unohtunut? Meidänhän tulisi rakastaa vihamiehiämme ja vainoajiammekin. Nyt sinulta tuli tuollainen purkaus ateisteja kohtaan, joille useimmille ei ole vielä tarjoutunut ehkä edes mahdollisuutta uskoa Jumalaan ja siltä pohjalta päättää, haluavatko elää Hänen armonsa kautta yhteydessään. Tuo on pelkästään ihmisestä lähtevää vihaa toisella tavoin ajattelevia kohtaan...ei muuta. Vastaat vain itse omista sanoistasi.
- M@k3
Tämä ei ole mitään vittuilua, mutta myös kehitysvammaiset ihmiset ovat uskovia ja myös kehitysvammaiset ihmiset käyttävät nettiä.
Eli kaikki aloitukset eivät valttämättä ole trollausta vaan asialla voi oikeasti olla hieman yksinkertaisempi ihminen.
- Lyhty ei pala
Pystytkö työhösi yliopistolla siivoojana? Opiskelijat ja opettajatkin aiheuttavat roskaläjiä?
Säälittää elämäsi. Säälittää myös, että jumalasi on se vihan jumala. Ensin kirjoitus kutittaa nauruhermoja.
Tuossa yliopistokohdassa repesin.
Sitten mieleen leviää sääli.
Ihmisparka.- uskon kauneus
Avaus on todella oiva esimerkki siitä, mitä uskonto tekee ihmiselle.
Kristinuskon nimenä voisikin olla Pyhä Viha, joka on tasan synonyymi,
koska kristinusko levittää maailmaan vain sitä ainaista Pyhää Vihaa.
Pikkaisen huolestuttaa sellainen, että tässä saattaa taas olla joku (yliopisto)iskua suunnitteleva potentiaalinen joukkomurhaaja tyyliin Breivik. Pitäisiköhän tuo avaus ilmoittaa poliisille?- Huolestuttavaa
Kävi sama mielessä.
Huolestuttavaa kirjoitti:
Kävi sama mielessä.
Osa on mennyt sekaisin kuin seinäkello jo aiemmin ja ajautuvat johonkin hihhulipiireihin. Lapsesta asti uskossa olleet ovat tuskin koskaan noin täynnä vihaa, ainakaan jos ovat mieleltään terveitä ja sitähän aloittaja ei todellakaan ole.
Piruparka.
HerraMissäOlet
"TulekotiinHerra"
Nimimerkistäsi ja aloituksen otsakkeesta päättelen, että olet Jeesuksen toista tulemista ja sen myötä tulevaa maailmanloppua odottava uskovainen. Ilmeisesti olet myöskin raamattuun sanasta sanaan uskova.
Esitit sekä kysymyksen, että toivomuksen (vai peräti määräyksen) Jeesukselle siitä, että nyt pitäisi jo Jessenkin pistää töppöstä toisen eteen. Maailmanloppu kun odottaa yhä sitä tekijäänsä.
Oletko kentien turhautunut siihen jatkuvaan maailmanlopun odottamiseesi?
Jos asia on näin, niin silloin olet yksi monien niiden joukossa, joilla ei ole oikein omaa elämää, vaan elämäsi pääasiallinen sisältö on kuoleman ja sitä seuraavaan taivasmatkan odottaminen.
Nuo maailmanlopun odottajat ovat kertoneet täälläkin siitä omasta märästä päiväunestaan, kun taivas repeää ja heitä kaltoin kohdelleet joutuu ikuiseen kidutukseen. Usein ne vielä fantasio siitä, että ne saa taivaasta katsella sitä hornankattilaa, missä ainakin teistisen evoluution kannattaja Päivi Räsänen, arkkipiispa Mäkinen ja me ateistit istutaan samassa laavapadassa.
Siinä fantasiassa ressukkakin voi kokea olevansa erityinen, valittu, fiksumpi ja parempi kuin muut ja saa joka solullaan kokea miten kosto on suloinen.
Osuiko arvaukseni oikeaan?
Osui tai ei, niin silti juttusi oli niin katkera, että en yllättyisi, vaikka sun nykyisen elämäsi ainoat piristyksen aiheet olisi Gazan siviilien pommitukset. Ainakin olet poloinen täynnä vihaa ja katkeruutta ihan säälittävyyteen asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun203620Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813035- 613024
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2992394- 412172
- 542131
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211331Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo71215- 421200
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui241099