Eli 27v mies kyselee onko enää edes toiveita saada nainen vai onko se siinä. Olen sosiaalisesti pelokas moniongelmaisen taustan omaava pieni mulkkunen mies. Olen ihan ok näkönen mutta kaveriton ja perseaukinen työtön töitä toki on tullu tehtyä. En ole läski enkä käytä kuin vähän kemikaaleja pyrin liikkumaan paljon ja silleen mutta en ole mikään kovin miehekäs aika pikku poika taidan olla loppu elämäni no mut onko vielä 25-35 naisia haku päällä ja pystytkö lukemaan sanomatta hyi olkoon mikä atmi luuseri... T.mini muna
Teenkö jo itsemurhan suosiolla
Homoks haukuttu!!!
2
156
Vastaukset
- Anonyymi
Tähän ja muihin vastaaviin aloituksiin olisi mukava joskus saada päivitystä useiden vuosien jälkeen. Onko tilanne edelleen sama, mutta ikää vain enemmän eli huonompi?
- Anonyymi
Eipä itseensä kannata naisen puutteen takia tappaa saattaapa jopa olla että jossain on ujo nätti neito joka haluis tutustua juuri tähän pienimunaseen pelokkaaseen kaveriin ,se on jopa isosti todennäköistä. Avoimien mielin seuraavaan aamuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525230- 793756
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212218Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661892Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1161752Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531326Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951280- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172