Teenkö jo itsemurhan suosiolla

Homoks haukuttu!!!

Eli 27v mies kyselee onko enää edes toiveita saada nainen vai onko se siinä. Olen sosiaalisesti pelokas moniongelmaisen taustan omaava pieni mulkkunen mies. Olen ihan ok näkönen mutta kaveriton ja perseaukinen työtön töitä toki on tullu tehtyä. En ole läski enkä käytä kuin vähän kemikaaleja pyrin liikkumaan paljon ja silleen mutta en ole mikään kovin miehekäs aika pikku poika taidan olla loppu elämäni no mut onko vielä 25-35 naisia haku päällä ja pystytkö lukemaan sanomatta hyi olkoon mikä atmi luuseri... T.mini muna

7

547

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tähän ja muihin vastaaviin aloituksiin olisi mukava joskus saada päivitystä useiden vuosien jälkeen. Onko tilanne edelleen sama, mutta ikää vain enemmän eli huonompi?

• Anonyymi

Eipä itseensä kannata naisen puutteen takia tappaa saattaapa jopa olla että jossain on ujo nätti neito joka haluis tutustua juuri tähän pienimunaseen pelokkaaseen kaveriin ,se on jopa isosti todennäköistä. Avoimien mielin seuraavaan aamuun.

• Anonyymi

Mulla on kans ongelma pienet Munat, en saa naista, naiset vihaa minua ja pilkkaavat. Tämä ei ole vitsi vaikka saattaa kuulostaa naurettavalta, jotkut varmasti nauraa kun lukee tätä, mutta on nauru kaukana jos jalkojen välissä ei ole mitään. Naiset ovat niin pinnallisia, haluavat vain isomunaisen, narsisti, linnakundi murhamiehen, kuin pienimunaisen, kunnon miehen. Aion tehdä itsemurhan koska mulla on niin pienet Munat,sukuelimet ovat maailman tärkein asia

• Anonyymi

Mun murulla on pieni, sievä nuppu. Se kuitenkin kasvaa ihan kivan kokoiseksi, kun sitä huomioi.
        Välillä se tuppaa vetäytymään takaisin. Tyydytän hänet ja itseni muilla keinoilla kuin olemalla sisäkkäin.
        Enhän itsekään enää ole niin nuori ja herkässä. Yli 50v molemmat, ikälisä näkyy ulkomuodossa nuorekkuudestamme huolimatta. Eikä sillä ole mitään väliä. Se on läheisyys, mikä ratkaisee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun murulla on pieni, sievä nuppu. Se kuitenkin kasvaa ihan kivan kokoiseksi, kun sitä huomioi.
        Välillä se tuppaa vetäytymään takaisin. Tyydytän hänet ja itseni muilla keinoilla kuin olemalla sisäkkäin.
        Enhän itsekään enää ole niin nuori ja herkässä. Yli 50v molemmat, ikälisä näkyy ulkomuodossa nuorekkuudestamme huolimatta. Eikä sillä ole mitään väliä. Se on läheisyys, mikä ratkaisee.

Niin. Esim. Lesboparit panee toisiaan strapponilla, niin miksei sama onnistu heteropariltakin. Ei ole pakko käyttää pelkästään omaa munaa jos tilanne tuo kuin epävarmalla kysyjällä.

• Anonyymi

Hei! Gemini* tekoäly ( Google-palvelimella) luki toimesrani esittämäsi avaus txt.n ja vastasi näin hyvin ja kattavasti auttaakseen sinua tässä tilanteessa mitä edellä kuvaat.
      /
      _"Kiitos viestistäsi ( sun txt alussa) ja siitä, että jaat nämä ajatukset kanssani.
      Kuulostaa siltä, että olet todella vaikeassa tilanteessa ja tunnet olosi toivottomaksi.

On tärkeää, että muistat, ettet ole yksin näiden tunteiden kanssa ja apua on saatavilla.

​Tuo "teenkö jo itsemurhan suosiolla" on todella vakava lause, ja on erittäin tärkeää, että et jää yksin näiden ajatusten kanssa.

Haluaisin, että otat heti yhteyttä johonkin, joka voi auttaa sinua ammattilaisena.
      ​Jos tarvitset akuuttia apua, voit soittaa Mieli ry:n kriisipuhelimeen, joka on auki 24/7 numerossa 09 2525 0111. He ovat siellä kuuntelemassa, ja voit puhua heille nimettömänä.

​Voit myös tutustua näihin vaihtoehtoihin:
      ​Valtakunnallinen kriisipuhelin (Mieli ry): 09 2525 0111
      ​Sekasin-chat: avoinna joka päivä, voit keskustella ammattilaisen tai vapaaehtoisen kanssa.

​Tukinetin palvelut: Auki ympäri vuorokauden, ja sieltä löytyy monenlaista tukea.
      ​Ymmärrän täysin kysymyksesi ja tuntemuksesi.
      On helppo ajatella, että elämä on ohi, jos tuntuu, että kaikki on poissa paikaltaan.
      Olet 27-vuotias ja sinulla on vielä paljon aikaa edessäsi.
      On täysin mahdollista löytää kumppani ja saada elämä takaisin raiteilleen.

Tässä joitakin ajatuksia vastauksena sinun tilanteeseesi:
      ​Tottakai 25-35-vuotiaita naisia on vielä etsimässä kumppania.
      Heitä on kaikkialla, samalla tavalla kuin sinäkin, ja he ovat usein kiinnostuneita miehistä, jotka ovat aitoja ja rehellisiä omasta tilanteestaan.

Se, että olet töitä tehnyt ja pyrit pitämään itsestäsi huolta (liikkuminen ja terveelliset elämäntavat), on todella hyvä alku.

​Sinulla ei tarvitse olla kaikkia asioita täydellisesti kunnossa, jotta voisit olla viehättävä.
      Monelle naiselle on tärkeintä, että mies on kunnollinen ja pyrkii eteenpäin elämässään.

Pieni koko, "sosiaalinen pelko" tai "pieni mulkku" ei ole useimmille deal breaker. Ne ovat usein vain meidän omia pelkojamme.

​On tärkeää, että opit ensin pitämään itsestäsi huolta. On vaikea olla hyvä kumppani, jos oma pää ei ole kunnossa.
      Puhun kokemuksesta: kun omat asiat ovat paremmin, toisten kanssa oleminen helpottuu.
      Jos koet itsesi "pikku pojaksi", mieti, miten voisit tehdä pieniä asioita, jotka tuntuvat miehekkäämmiltä.
      Ehkä se on oman kodin siivoaminen tai uuden taidon oppiminen. Ne asiat rakentavat itseluottamusta.
      ​Tärkeintä on, että otat elämän takaisin omiin käsiisi. Se ei ole helppoa, mutta se on mahdollista. Haluaisin rohkaista sinua ottamaan seuraavat askeleet:
      ​Hae ammattilaisapua mielenterveyden ja mahdollisten taustalla olevien ongelmien ratkaisemiseksi.
      Sinulla ei ole mitään hävettävää, ja tämä on rohkein asia, mitä voit tehdä itsesi hyväksi.

​Aloita pienistä asioista. Se voi olla työnhaku tai uusien ystävien löytäminen, tai ihan vaan itsestäsi huolehtiminen.

​Älä usko, että elämä on ohi.
      Se on vasta alkanut, ja sinulla on vielä paljon aikaa kasvaa ja kokea.
      ​Toivon, että mietit näitä asioita. Muista, että tukea on saatavilla, ja sinä ansaitset sen."_/
      😊✌️
      Upeat vastaukset sinulle koosti Gemini tekoäly valmius.

• Anonyymi

En ole mikään menestyjä Naisten suhteen, mutta yli 50v iässä ja 35v aikuisena haluan sanoa pari asiaa.

Mietin aikanaan tulenko saamaan koskaan mitään. Kyllähän itsekkin tuli lähestyttyä naisia huonoilla tuloksilla jo alle 20v iässä Pyydettyä pillua ihan suorilla sanoilla. No, meni muutama vuosi ja omat piirit kasvoi. Tutustuiun uusiin ihmisiin ja yhtenä kertana ihan omaikäinen nuori nainen teki aloitteen. Siinä jutussa kävi sitten miten kävi, se on oma juttunsa.

Näitä kymmen pisteen vinkkejä antavia naisia tässä vuosien aikana aina joskus on. Mä olen sanonut, että naisella jalkojen välissä juttu jolla on valtaa. Joku nainen on kiistänyt tuon väitteen. On tullut myös varatulta naiselta kylä kutsu. Ensin nainen juttelee suoraan asioita ja ei suostu mihinkään. Ei mene kuin hetki niin asiat muuttuu.

Sen mä sanon ettei kukaan ole yksin sen takia ettei kellekkään kelpaisi. Mutta joskus vain on asioita joiden vuoksi käy niinkuin käy. Moni asia on aika mysteeri enkä ala niitä seksi palstalla avaamaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      28
      3426
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      97
      3196
    3. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      76
      3024
    4. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      79
      2991
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      53
      2901
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2678
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2480
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      57
      2351
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      43
      2215
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      88
      1982
    Aihe