Torin kiinalainen ravintola...

omnom1

... on parasta mitä Kyröskoskelle tapahtunut vuosikausiin. Vihdoinkin pikaruokaa, jota viitsii hyvällä omallatunnolla syödä.

29

1733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maija43

      Sain hirveän mahataudin sieltä. Ei enään koskaan. Taitaa hygienia olla vähän retuperällä.

      • mustamaalausta

        Ookko tehnyt raskaustestin ,voi vattakivut myös selkiytyä.Ja varsinkin kun oot kilpailevan puljun omistaja


      • Puotipuksu

        Älä kehtaa panetella! Me on käyty jo5 kertaa, ja aina on hyvä ruoka, ystävällinen palvelu ja halvat hinnat. Hygienia on myös osaavasti hoidettu. Vaan saa se asiakas toki itse omat kätensä pestä. Kiitos, kioskinpitäjälle! Tällaista on kaivattuHämeenkyröön.


    • Yleinen toripoliisi

      Jos mulla on nälkä ja sattuu sopiva kuppila kohdalle, ei siihen ´hyvää omaatuntoa´ tarvita.

    • uskaltaa suositella

      Hyvää evästä ja ystävällinen tekijäkunta. Pysyispä vaan. Tänään haettiin viimeksi.

      • fruit reynolts

        Saiskohan kioskin pitäjät tulemaan kyröskoskella kuvattavaan syväjoki elokuvaan.


      • Hyvää

        Todellakin piristysruiske kulinaariseen maailmaan.Jospa laajenisi hieman isommaksi.Jos vatsatauteja opetelkaa peseen käsiänne.


    • namnam

      Ainakin kerran viikossa on pakko hakea iltapalaa sieltä. Seisova pöytäkin on hyvä. Mitään hygieniaongelmaa en ole havainnut. Iloinen palvelu ja kohtuulliset hinnat. Paras ruokapaikka koko kylällä!

      • Juu, tänään taas

        käytiin mekin iltapalalla. Kyllä maistui. Hyvä, että on valinnan varaa täälläkin.


    • Kyllä ruoka on siel tosi hyvää! On monta kertaa siel syöty eikä mitään valittamista.

    • hyvää ruokaa

      Jos tarvitsee suoli tyhjentää nopeasti, niin suosittelen.

      • Joo, syö sinä

        vaan perunaa ja soosia.
        Se on varminta.
        Äläkä vahingossakaan matkustele ainakaan Ylöjärveä pidemmälle. Siellä puhutaankin ihan eri kieltä.


    • nam nam

      Tosi hyvää ruokaa, hain tänään...

    • irma42

      Eilen oli pahaa kun hain.

    • hai toisteki

      Meilläkin syötiin tänään samasta paikasta haettua, oli tosi maukasta.

      • peräsuoli kiittää

        Tosi hyvää tuli paskahätä alta vartissa meni rulla paprua.


    • nami nami..

      Äsken kävin hakemassa, kyllä on hyvää !

    • ärjy

      Ei kannata lähteä kokeilemaan kaikenmaailman erikoisuuksia. Käydään pitsalla kerran vuodessa Sarvessa ja kusen hajuiset saniteettitilat kruunavat nautinnon taas vuodeksi eteenpäin. Ei Kiinassakaan tuputeta meidän perunasoppaa!

      • Että oikein

        "tuputeta" ?
        Eikös kaikki mene tuonne ruokaa hakemaan ihan vapaaehtoisesti?

        Voisi muuten perunasoppa maistua kiinassakin??? Tai miksikä ei ?


    • joopa joo..

      Mistä tiedät ootko käynyt..kylä siellä perunasoppaa saa, vähän eri maustein..

    • nami maiskis...

      hyvää ja halpaa....

    • oikea paikka

      Kyl' oli taas hyvää, parempaa kuin pitsa.

    • muussia sikaa

      Kyllä kulkukissat on vähentynyt kylältä varmaan kohta alkaa koiravarkaudet kun illa pimenee

    • namnam...

      Tänään taas haettiin herkkuruokaa...

    • missä musti?

      Meidän koira hävisi kun käveltiin ravintolan ohitse!

      • Mutta minkä

        ravintolan?


    • mikkähän ravintola

      Jos kirjoitan ketjuun torin kiinalainen ravintola, niin tyhmäkin voisi luulla että tarkoitan sitä ravintolaa.

      • Mutta minkä

        torin?


      • Siivoojatar

        Taritseeko olla vielä tyhmäkin, että tietää mistä ´ravintolasta´ on kysymys? Tietenkin siitä tarinateltasta, joka liehuu Kyröskosken torin tuulessa lauantai-aamuisin.
        Olen kuullut luotettavalta taholta, että kyseistä laitosta pidetään pystyssä vain sen tähden, että aamujalkaiset koskelaiset ym. ehtivät kuulemaan tuorreet oikaisut A-lehden pakinoihin ja jättämään (ottamaan) Lottolappunsa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8791
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe