Kunnan tietokoneet

ihmesakkia

Jaetaanko siellä IKAALISISSA kaikille vajakeille ,juopoille ,sisäsiittosille ,ja hulluille kunnan puolesta tietokoneet vai mistä nuo pääsee koneelle.Kirjastossako ne pyörii.Ei kai noilla voi olla rahaa ostaa omaa konetta ,kun työssäkäyvänä ei meinaa itselläkään riittää.
Oletan että ovat kirjastossa notkumassa kone-aikaa.Kun ajelen sielläpäin täytyy tätä porukkaa käydä vilkaisemassa .Tiedä vaikka kesiksellä poikkeis ,voi ottaa lapsetkin mukaan .Ei tarvitsisi ajaa hesaan saakka korkeasaareen nähdäksemme eläimiä.

15

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kurikasta komiat

      Mä ainakin kierrän järven toista puolta kun meen eteläänpäin ,ei tartte näitä vajakkeja kattella.viljakkalastahan saa jo jäätelöt .

      • Piipunjuurelta

        Kannattaa kotikulmilla käydä. Harvoin enää näkee yhdyskuntia joilla on toinen käsi vielä puussa


    • Mehua hiihtomajalta

      Vaasaan jaakko kiertää vatulan kautta.

      • hesaan

        mä ainakin kierrän virtain kautta hesaan,nää apinathan voi olla vaikka levittäytynyt laajemmalle


      • vaarimme
        hesaan kirjoitti:

        mä ainakin kierrän virtain kautta hesaan,nää apinathan voi olla vaikka levittäytynyt laajemmalle

        Joo samoin ,piti mennä sinne ajoihin ,mutta kyllähän tää porukka senkin möhli.
        Valmis olin lipun ostamaan mutta peruutusta pukkaa.Eiköhän tämäkin ollut tässä.En tosiaankaan viitsi pohjanmaalta töppökylään vaivautua ja varsinkin kun olin lapsenlapsilleni liput luvannut ostaa ja ruuat maksaa.
        Ammattitaitoa pitäs kuntaan saada.Komppi,ajot ,likoomo,hanurihommat.Kuka siellä näitä ohjaa.No onneksi en tänävuonna kaikkiin ostanut lippua, ainoastaan loppufinaaliin hanurikilpaan.
        Mutta ensi vuonna en osta yhtäkään lippua.
        T:vaari


      • turpakarva
        vaarimme kirjoitti:

        Joo samoin ,piti mennä sinne ajoihin ,mutta kyllähän tää porukka senkin möhli.
        Valmis olin lipun ostamaan mutta peruutusta pukkaa.Eiköhän tämäkin ollut tässä.En tosiaankaan viitsi pohjanmaalta töppökylään vaivautua ja varsinkin kun olin lapsenlapsilleni liput luvannut ostaa ja ruuat maksaa.
        Ammattitaitoa pitäs kuntaan saada.Komppi,ajot ,likoomo,hanurihommat.Kuka siellä näitä ohjaa.No onneksi en tänävuonna kaikkiin ostanut lippua, ainoastaan loppufinaaliin hanurikilpaan.
        Mutta ensi vuonna en osta yhtäkään lippua.
        T:vaari

        kysele karvanopalta missä vika


      • Kaapista ulos !
        turpakarva kirjoitti:

        kysele karvanopalta missä vika

        Onks Topi se karvanoppa ?


      • homonoppa
        Kaapista ulos ! kirjoitti:

        Onks Topi se karvanoppa ?

        yks jarmo vaa


      • kiint.palvelu oy
        Kaapista ulos ! kirjoitti:

        Onks Topi se karvanoppa ?

        Ei oo.Karva noppa on yks kunniallinen tilitoimisto yrittäjä


      • sossun täti
        kiint.palvelu oy kirjoitti:

        Ei oo.Karva noppa on yks kunniallinen tilitoimisto yrittäjä

        Toimeentuloasiakkaalle kuuluu mm. tv, radio, pitäjän lehti, aikakauisilehti,
        vuokra, vaatteet ym elämiseen tarvittava, vähintään 1 ravintoaillta
        kuukaudessa, mahdollisuus etelänlomaan talvella, ja tietokone
        nettiyhteydellä sekä jos erityisiä syitä perheen tapaamiseen
        on niin auton ylläpito yhteiskunnan varoilla.


    • heinäkuun tarjoukset

      Kreivi jahtaa palstoilla pimeyden voimia ja toimittaja Guusisto
      välttelee Korkeasaaren reissua.
      Menkää molemmat Keskiselle ostoksille.

      • Rouva Hoikkala

        Jarmoseni, minä ja sinä olemme juuri näitä pimeyden voimia!


      • Hämmppä
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        Jarmoseni, minä ja sinä olemme juuri näitä pimeyden voimia!

        Olis nyt kirjasto kiinni Ikaalisissa edes kesällä.


      • Hämppä
        Hämmppä kirjoitti:

        Olis nyt kirjasto kiinni Ikaalisissa edes kesällä.

        Eipä tainnu olla kiinni


    • ewertyu

      Kaikille tiedoksi, että suurin osa palstan viesteistä tulee yhden ja saman homoääliön IP-osoitteesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      654
      4814
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3519
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      154
      3241
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      169
      2498
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2329
    6. 255
      1899
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1467
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1363
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1359
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe