Gigantin palvelut

jorkalevi

Päätin ostaa television - semmosen hanurin kokoisen GIGANTISTA. Olin aiemmin tilannut pitsan ählämiltä verkkokaupasta ja se toimitettiin minuutin tarkkuudella. Ajattelin tehdä samoin GIGANTIN kanssa - ei onnistunut Tilasin puhelimella - Puhelimessa oli erittäin palvelualtis metronomi joka lupasi sen 2 päivän sisällä. Kului 2 viikkoa ja soitin - Taas vastasi heleä-ääninen tradenomi vai olisko ollut peräti ekonomi (löysi tilauksen) ja paketti lähetettäisiin välittömästi. Olin sopinut maksavani kotiinkuljetuksen. Tuli tekstiviesti jotta paketti olisi noudettavissa kaupungin laidalla sijaitsevasta SIWASTA. Soitin sinne ja sieltä taas joku kirkasotsainen merkonomi ilmoitti että se toimitetaan - ei vain ole kuulunut. Kolmas viikko lähtee ja olen saanut tutustua lähes kymmeneen kauppakoulun kohteliaaseen merkanttiin. Haluan tv:n enkä mitään vi:n lirputtelua. Lasku jo kohta erääntyy. Ehkä vain meteorologi tietää milloin tavara kohtaa tarvitsijan.

0

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
        Ikävä
        73
        893
      2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
        Ikävä
        104
        768
      3. 54
        713
      4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
        Ikävä
        41
        684
      5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
        Ikävä
        49
        644
      6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
        Ikävä
        44
        640
      7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
        Ikävä
        31
        629
      8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
        Ikävä
        34
        577
      9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
        Ikävä
        50
        570
      10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
        Ikävä
        38