Miten saan kiveksistä ajettua karvat siististi pois? Ne kun on nii rypppyiset ja roikkuu löysinä palloina.
karvaiset kassit
4
290
Vastaukset
- Epilaattori-Jori
1. Osta rautakaupasta 2 metriä kakkosnelosta, pieniä ruuveja, ruuvimeisseli, 2 metriä köyttä sekä 30 kg rautapaino
2. Ruuvaa pienet ruuvit kakkosnelosen toiseen päähän.
3. Kakkosnelosen toiseen päähän sidot köyden, jonka toinen pää on sidottu 30kgn rautapalloon.
4. Riisu vaatteet ja kyykisty kakkosnelosen ruuvipään ylle.
5. Sido pussikarvat ruuveihin, 1 karva per 1 ruuvi.
6. Kun kaikki karvat on kiinnitetty ruuveihin, nouse varovasti seisomaan kakkosnelosen kanssa.
7. Kiipeä talosi katolle kantane varovasti lankkua ja rautapainoa.
8. Varmistu ettei kukaan ole talon vierellä.
9. Mene katon reunalle istumaan ja aseta jalkasi tukevasti katon reunaa vasten.
10. Heitä rautapaino katon reunan yli
Tulos: Sinun pussisi ovat karvattomat.
Sitten voit mennä hakemaan pihalta karvanpoistovälineesi, jotta voit uusia toimenpiteen tarvittaessa.
Pue toki vaatteet yllesi, ennekuin haet karvanpoistovälineesi pihalta, eillä ethän halua ihmisten luulevan, että olisit jollain lailla epänormaali.- höpöhöpä
huono vitsi ja noin paljo näit vaivaa sille. En ees lukenu kokonaan.
- dffgddf
höpöhöpä kirjoitti:
huono vitsi ja noin paljo näit vaivaa sille. En ees lukenu kokonaan.
Huono? Vitsi? Paljon vaivaa?
Jos et lukenut kokonaan, niin miksi vaivauduit edes kommentoimaan...
Oletko sinä omasta mielestäsi typerä?
- näinmä
Mä vedän myötäkarvaan aina uudella terävällä 4 -teräisellä käsihöylällä. Toisella kädellä pidän ihon vedettävältä kohdalta kireällä. Onnistuu muutaman harjoittelukerran jälkeen. Älä vedä vasta karvaan, vaikka se leikka paremmin, koska karvan tyvi voi ruveta kasvamaan ihon sisäänpäin. Sit se o kipee ja tulehtuu.
Helpompåaa on suihkussa partavaahdon kera.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1404171Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.382490Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442138Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet231184Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711082- 52992
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on34923Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63916- 45844
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies104825