Juonipaljastus

Poikabändissä tulee olemaan...

...Jackson, Rene, Ronnie ja Ari.

11

3770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123

      Juu ja tytöt on Mia, Tea ja Jennifer

      • papu

        taitaa nämä tytöt olla sun suosikkeja, mut ei toi mikään paljastus ole. Olen seurannu sitä leiriä ja olen sitä mieltä, et tuomareilla on jo käsitys siitä kenet ne haluhaa pändiin.
        Huomasitteko et Daniela, Mia ja E-L oli kahtena päivänä samas ryhmäs.. toisilla ryhmät taas vaihtu. Jenniferiä ei hirveesti oo näytetty.. kuten Risto jo sanoi: Hyvä ääni, mut saakohan tytön puhkeamaan kukkaan.


      • Senni
        papu kirjoitti:

        taitaa nämä tytöt olla sun suosikkeja, mut ei toi mikään paljastus ole. Olen seurannu sitä leiriä ja olen sitä mieltä, et tuomareilla on jo käsitys siitä kenet ne haluhaa pändiin.
        Huomasitteko et Daniela, Mia ja E-L oli kahtena päivänä samas ryhmäs.. toisilla ryhmät taas vaihtu. Jenniferiä ei hirveesti oo näytetty.. kuten Risto jo sanoi: Hyvä ääni, mut saakohan tytön puhkeamaan kukkaan.

        Anteeks ny vaan , mut kaikilla oli kyl samat ryhmät. Asikainen sanoi aivan selvästi " 2 biisiä noista, samat ryhmät" Taitaa olla kuulossa ja näössä vikaa.


    • huuhaa

      Hyvä arvaus..! EI voi kuitenkaan juonipaljastus olla koska yleisö päättää kuka tippuu ja kuka ei. Lopullisessa kokoonpanossahan on ilmeisesti sitä paitsi vain 3 tyyppiä, koska 4 kertaa yleisö saa äänestää suosikkinsa jatkoon.

      • PAuzi

        Niin.. ja tostakin asiasta voi olla montaa mieltä!!
        Mutta sanokaas onko tosta koko popstar jutusta mitään iloa?? kun eka ihmiset menee sinne niin ne on kauheen innoissaan ja sit ne kumminki lähtee parkuen pois!!
        =EI MILLÄÄN PAHALLA=


      • Trisha
        PAuzi kirjoitti:

        Niin.. ja tostakin asiasta voi olla montaa mieltä!!
        Mutta sanokaas onko tosta koko popstar jutusta mitään iloa?? kun eka ihmiset menee sinne niin ne on kauheen innoissaan ja sit ne kumminki lähtee parkuen pois!!
        =EI MILLÄÄN PAHALLA=

        Aina ei voi voittaa, mutta yrittää kannattaa silti.


    • *Star*

      no en oiken tiä....ehkä...mut se eric ei ny ainakaan...mut enhän ole ammattilainen =)

      • mies-80

        joo mun veikkaus on kans et poikabändii valitaa rene,jackson,ari ja mikäss se yks oli :D
        ja tyttöbändiin tulee eeva-leena,daniela ehkä tea tai miia.jennifer ei voi päästä kuuluisuuteen koska hänellä on liian iso nenä ei siis pahalla :) veikkaan että loppupeleissä ulkonäkö ainakin tyttöjen osalta ratkaisee ;)


      • Tessa
        mies-80 kirjoitti:

        joo mun veikkaus on kans et poikabändii valitaa rene,jackson,ari ja mikäss se yks oli :D
        ja tyttöbändiin tulee eeva-leena,daniela ehkä tea tai miia.jennifer ei voi päästä kuuluisuuteen koska hänellä on liian iso nenä ei siis pahalla :) veikkaan että loppupeleissä ulkonäkö ainakin tyttöjen osalta ratkaisee ;)

        Taitaa käydä niin, että mikäli Eeva-Leena joutuu äänestykseen, niin tippuu. Ainakin siitä päätellen mitä oon noita viestejä täältä lueskellut. Kateellisia tuntuu riittävän. no toivotaan ettei joudu äänestykseen. ja toisaalta, eipä täältä nyt tietenkään koko totuus paljastu.


      • blue
        Tessa kirjoitti:

        Taitaa käydä niin, että mikäli Eeva-Leena joutuu äänestykseen, niin tippuu. Ainakin siitä päätellen mitä oon noita viestejä täältä lueskellut. Kateellisia tuntuu riittävän. no toivotaan ettei joudu äänestykseen. ja toisaalta, eipä täältä nyt tietenkään koko totuus paljastu.

        no jos joku vaivautuu äänestämään, niin äänestää varmasti sitä josta tykkää. Siinähän se pointti on, että äänestetään niitä joita haluaa kattella sitten mediassa ja muualla. Ei heti ole kyse kateudesta, jos joku ei tykkää jostain.


      • Tessa
        blue kirjoitti:

        no jos joku vaivautuu äänestämään, niin äänestää varmasti sitä josta tykkää. Siinähän se pointti on, että äänestetään niitä joita haluaa kattella sitten mediassa ja muualla. Ei heti ole kyse kateudesta, jos joku ei tykkää jostain.

        Aivan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1428
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      962
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      682
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      624
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe