lähteä hyvissä ajoin pois maasta joko ruotsiin tai vaikka australiaan. alkaa olla vaikeaa kaikin puolin. pahinta on jäädä suomeen odottamaan putinia tai muuta taloudellista hätää..herätkää kaikki
suomalaisille onnellisinta olisi..
4
<50
Vastaukset
- kirja-arvostelu
http://agricola.utu.fi/julkaisut/kirja-arvostelut/index.php?id=92
Tuo kirja-arvostelu kertoo hyvin, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Aatelisto ottaa pieni- ja keskituloiset orjikseen, kunnes keskiluokka on hävinnyt kokonaan yhteiskuntarakenteesta. Konservatiivit ja liberaalit käyvät taistelua vallitsevasta muodosta. - i diootti
Miksi Putin tulisi tänne?
He, siis Venäläiset olisivat voineet miehittää tämän pikku pläntin vaikkapa 2 maailmansodan jälkeen muutamassa tunnissa. Venäläisillä olisi ollut täysi oikeuskin tehdä se.
Sama juttu kylmän sodan aikaan, ei olisi ollut kuin muutama tunti, niin koko tämä maa olisi kuulunut Venäjälle.
Miksi Putin olisi halukas ottamaan tämän maan? Eihän täällä ole mitään otettavaakaan.
Älä ole niin nato:n ja eu:n aivopestävä. - tajuatteko?
Suomi ilman natoa muodostaa Venäjälle turvavyöhykkeen,
eikä kauppasuhteetkaan ole pahasta, kummallekaan.
Onko tänne viestivät ihmiset jotain nuoria sotahulluja jotka
ei tajua mitä sota tuo tullessaan.
Kuolemaa, nälkää, kurjuutta, kaikkinaista tuhoa,
Ja se kurjuus jatkuu kymmeniä vuosia, jälkiä ei korjata hetkessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905137
- 534046
- 252149
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271807Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271207Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21970