Mulla on Win2k ja muutaman kerran tullut käytettyä Windows Updatea. c:\winnt\ -kansioon on kerääntynyt aika paljon $NtUninstallKB823559$ -tyylisesti nimettyjä piilotettuja kansioita. Kannattaako noita poistaa?
Kehtaisko poistaa?
$$$
2
446
Vastaukset
- Onni
Ne on backuppeja ennen updaten asennusta ja niillä saa palautettua koneen tilaan ilman ko päivitystä. Jos kone toimii moitteettomasti, niin poista vaan. Mut jätä ainakin service pack 4-uninstall talteen, koska se on kaikista bugisin ja voi kaatua...
- Seppot
SP 4:n jälkeen on tullut jo kasa hotfixejä joten ei sp4:sta voi käytännössä enää poistaa joten pois sekin vaan. Minulla tuo sp4 on kyllä toiminut ihan hyvin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564131
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹291284Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000