Joo eikö 13-vuotiaatkaan saa kävellä kadulla niin ettei aina jotkut 50 vuotta vanhemmat miehet vilkase/kattele? Tai tämä kyllä koskee lähes jokaista yli 20 vuotiasta miestä, jotka autolla tai kävellen menevät ohi; jokaisen on aivan pakko kattoa! Siis miksi helvetissä? Kiinnostaako teitä muka monta vuotta nuoremmat tytöt?
Mikä teitä miehiä vaivaa?
7
377
Vastaukset
- Nainen Keravalta!
Suurin osa Keravalaisista miehistä on sivistymättömiä työläistaustaisia duunareita joko ensimmäisessä tai toisessa polvessa. Täällähän on pitkät työläisperinteet.
Olet onnekas, mikäli löydät keskustelutaitoisen ja herkkyyttä omaavan Keravalaisen miespuolisen parin itsellesi! Näköä voi löytyä muskeleiden ja pituuden puolesta, mutta älyä ja sosiaalisia käyttäytymistapoja sitten sitäkin vähemmän!
Kovia ovat myös kaltoin kohtelemaan naisiaan parisuhteessa, tämä on henkilökohtainen sekä ystäväpiirini kokemus aiheesta.- Vainiin17+
Te niin sivistyneet tulevat kukkahatut, itse olen erittäin ylpeä työläis taustastani.
On vielä onnex muitakin paikkakuntia kuin Espoo tai Torremolinos!!! - Keravalainen mies
Keravalainen kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella , jos sana ei lauseen alussa.
Siis keravalainen... - Keravalainen mies
Keravalainen mies kirjoitti:
Keravalainen kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella , jos sana ei lauseen alussa.
Siis keravalainen...Vielä sen verran , että epäilen aloittajan kirjoitusta provoksi ellei jopa ammattiauttajan apua tarvitsevaksi ihmiseksi.
- antero elias
taitaa keravalla silmät auki liikkuminen olla kielletty tai sit tän kirjoitti joku pubi ruusu abaut 50 joka jo kiertäny kaikki keravan miehet
- hhhouh
Joo ne 13-vuotiaat ja ylikin vois laittaa vaatteet päälleen kun lähtee "näytille", kyllähän sitä puolialastonta katsoo naisetkin kauhulla!
- Luulotautia !
Katsoa saa ,muttei koskea .Ei ikä rajaa silmille .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984