Kävin viime viikolla katsasamassa luotettavan Tojotani, ja hyvinhän se taas meni katsastuksesta läpi. Kaikki asiat olivat ensiluokkaisessa kunnossa, joten mitään viivytyksiä tapahtumassa ei ollut. Lopuksi kokenut katsastusmies hymyillen totesi, että kyllä näissä hommissa oppii arvostamaan Toyotan tuotteita, sillä niiden kanssa ei ole koskaan sellaisia ongelmia kuin näissä käytettyinä tuoduissa saksalaisissa laatuautoissa.
Lähdin tietenkin tyytyväisenä katsastusasemalta Essolle kahville, koska minulla oli taas ajolupa yhdeksi vuodeksi. Olisi tietysti ollut mielenkiintoista jäädäkin vielä halliin antamaan ohjeita, sillä toisella katsastuslinjalla oli melkoinen torikokous erään tunoti-Mersun ympärillä. Sitä Mersua siinä taas kaasuteltiin voimakkaasti, ja melkoisen voimakasäänistä keskustelua välillä käytiin.
Essolla juttelin asiantuntijaraadin kanssa näistä katsastuskokemuksistani. Tulimme yhdessä siihen tulokseen, että laadukkaan tuontiauton katsastus näköjään ottaa aina enemmän aikaa ja vaatii useamman katsastusmiehen työpanoksen kuin tavallisen suolamarinoidun Tojotan katsastus.
Hymyilevä katsastusmies!!!
39
6562
Vastaukset
- audia7
Onhan se jo tapaus kun 14 v tojota menee leimasta lävitse,hymyilyttää jo muitakin kuin katsastusmiehiä..:)
Kyllä näissä katsastushommissa näköjään ajoneuvon laatu ratkaisee. Jos laadukasta suolamarinoitua Toyotaa katsastetaan, niin katsastusmieskin voi silloin hymyillä asiakkaalle ja toivottaa jatkossa turvallisia ajokilometrejä.
Jos minullakin olisi ollut laadukas saksalainen tuontiauto katsastusasemalla, niin autoni ympärillä olisi tietenkin häärinyt suuri joukko vakavia katsastusmiehiä, ja autoani olisi kaasutettu turhan voimakkaasti pakokaasumittauksessa. Minusta se ei olisi ollut ollenkaan kivaa.
Kun kävin katsastamassa Saksantuontini, meinasi olla hiukan kiirettä kun huomasin ajan varattuani että ajovalon polttimo oli palanut. Onneksi asemalla oli hiukan jonoa ja ehdin käydä läheisellä huoltoasemalla hakemassa uuden polttimon ja aloin vaihtaa sitä katsastusaseman pihassa.
Kyllä katsastusnaista hymyilytti kun Audi oli konepelti auki konttorin pihassa. Sain polttimon vaihdettua juuri samalla hetkellä kun katsastusnainen asteli autoa kohti.
Katsastusnaisella levisi hymy levisi korviin kun hän huomasi että rungon numero oli kutsuvasti esillä, hengitys kiihtyi, aikuisia ihmisiä molemmat ja tiedettiin tarkkaan missä mennään. Pilvettömältä taivaalta paistava aurinko leikitteli tuontiauton virheettömällä pinnalla. Huipennuksen hetki lähestyi, kädet kävivät tiuhaan katseilta piilossa konepellin varjossa pakoputkesta hohkaavan lämmön syleilyssä.
Herkän hetken rikkoi papparainen joka kaartoi katsastusaseman pihaan ikäkululla Corollalla. Voi V*ttu huokasi katsastusnainen.- Sepi
Tää on paras. Elmo mä rupeen stalkkaa sun messuja ;)
Kylläpä Sinulle sattui harmittava takaisku tuontiautosi katsastuksessa. Taisit olla jo melkoisen lähellä "katsastuksen" onnistumista, mutta sitten liian arka katsastusnainen säikkyi vanhaa Tojota-miestä. Oli se harmittava takaisku!
Tämäkin esimerkki osoittaa sen, että turvallisempaa on hoitaa auton katsastaminen ruman katsastusmiehen kanssa. Tällöin ei konepellin takanakaan tule mitkään tuhmat ajatukset mieleen, eikä kopelointia uskalla edes ajatella. Saattaisi siinä turpiinkin tulla, jos antaisi haluilleen liiallisen vallan.
PS. Katsastusmies kertoi, että varsinkin Ruotsista tuotujen autojen katsastuksessa on esiintynyt kummallisia vaikeuksia???- proosaa
Loistavaa lyhytproosaa. Tässä on jalostettu edesmenneen nimimerkki Fossiilin aloittama viihdemuoto äärimmilleen ja hiilestä on hioutunut timantti.
- aina
mä nusiin katsastus naista joka päivä naimisissa ollaan
- Pete
Katsastussetä sai nauraa vedet silmissä, kun katsastin Saab 90 -suomiautoani ( rapiat 460 000 kilsaa mittarissa, vahva epäily että satatonnia on ruuvattu veke eikä wunderbaumikaan ole alk.per.)
Ajovalot vilkkuivat suuntamerkin tahtiin ja kone hikoili öljyä ( huomautin sen kuuluvan vuosimalliin ).
Leima kuitenkin rapsahti, kunhan katsastajasetä sai silmänsä kuivattua. Valot korjasin paikanpäällä antamalla riuskan potkun oikeaan kylkeen valoreleen kohdalle. Tuon valoreleen tossa jo vaihdoin uuteen, sain vaihto-osan kossupullolla kaverilta. - Fossiilia
Ei ylitä uutiskynnystä.
Näitä juttuja tulee tasaisin välein. - saksalainen laatuauto
Sattuipa tuossa pari vuotta sitten kun olin katsastamassa saksalaista laatuautoani (joka muuten meni huomautuksitta läpi), että juuri jälkeeni tuli sellainen ainakin kymmenen kesää nähnyt Corolla siihen katsastettavaksi. Paksun savupilven saattelemana Corolla ajettiin halliin ja jarrutesteriin. Jarruissa ei kaiketi ollut ongelmia, koska pian katsastusmies kurvasi ulos pienelle lenkille ja sitten takas halliin. Siinä vaiheessa Corolla alkoi äksyilemään, koska ovi ei suostunut aukeamaan... Aikansa temppuiltuaan katsastusmies saatiin ulos autosta ja toimenpide jatkui imurin asennuksella pakoputken päähän. En tiedä oliko pakoputken pää siirtynyt auton keskivaiheille, mutta melkoista säätämistä sen asennus vaati. Tai sitten katsastusmies halusi varmistaa ettei sininen savu lemahda halliin pakokaasutestin aikana. Siinä vaiheessa oman auton katsastus oli ohi, ja ajoinkin ulos konttorilta. Arvoitukseksi minulle jäi saiko tuo onnellinen Corollan omistaja leiman autolleen. Olis pitänyt jäädä seuraamaan tilannetta, mutta en kehdannut, hyvä että siihen asti sain edes jotenkin pidettyä pokkani....
- kalle
Taitaa vanhus asua ihan pelipaikoilla kun jokaisella katsastuskerralla osuu tuonti-_mersu_ samaan aikaan halliin. Ja aina niitä huudatetaan kovilla kierroksilla. ;-)
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=1500000000000122&posting=22000000002328643Aika lähellä pelipaikkoja minä asustelen ja vaikutan. Katsastusasemakin on verrattain lähellä Essoa, joten melkoisen hyvin minä olen tilanteen tasalla. Väkisinkin siinä ohi kulkiessa osuu silmiin tuonti-Mersujen omistajien tuskaisat katseet, kun he yrittävät saada laadukkaita autojaan katsastettua.
- kalle
Yleismies kirjoitti:
Aika lähellä pelipaikkoja minä asustelen ja vaikutan. Katsastusasemakin on verrattain lähellä Essoa, joten melkoisen hyvin minä olen tilanteen tasalla. Väkisinkin siinä ohi kulkiessa osuu silmiin tuonti-Mersujen omistajien tuskaisat katseet, kun he yrittävät saada laadukkaita autojaan katsastettua.
Ok, ne tuskaiset ilmeet on ilmeisesti kasaantuneet sinnepäin. Itse en ole tavannut kuin tyytyväisiä tuonti-Mersuilla ajavia henkilöitä. Joitakin japanilaisilla merkeillä ajaneita olen tavannut joiden ilme on ollut tuskainen. En ole tarkemmin kysynyt onko heidän ilme ollut tuskainen koska ovat ajaneet tuontiautolla vaiko koska ovat ajaneet japanilaisella autolla.
kalle kirjoitti:
Ok, ne tuskaiset ilmeet on ilmeisesti kasaantuneet sinnepäin. Itse en ole tavannut kuin tyytyväisiä tuonti-Mersuilla ajavia henkilöitä. Joitakin japanilaisilla merkeillä ajaneita olen tavannut joiden ilme on ollut tuskainen. En ole tarkemmin kysynyt onko heidän ilme ollut tuskainen koska ovat ajaneet tuontiautolla vaiko koska ovat ajaneet japanilaisella autolla.
Eivät kaikkien ihmisten ilmeet ole tuskaisia täällä köyhällä maaseudullakaan. Iloisia naamoja löytyy runsaasti Esson baarin asiantuntijaraadin kantapöydästä, sillä raatilaisten ei tarvitse enää (riittävästi ikää ja viisautta) tuontiautoilla hienostella. Kaikki ajelevat niin halvoilla suola-autoilla, että rahaa jää muuhunkin elämiseen (lähinnä virvokkeisiin).
Niitä tuskaisia ilmeitä olen kyllä havainut niillä köyhillä tuontiautoilijoilla, joiden laadukkaasta saksalaisesta autosta on joku kallis osa mennyt rikki. Korjaukseen ei ole varaa, koska pankista autonostoon otettu ylisuuri "remonttilainakin" pitää maksaa takaisin. Kovasti kaihoten he polkupyörällä ajaessaan katselevat meidän vanhojen Tojota-kuskien perään.- keijo
Yleismies kirjoitti:
Eivät kaikkien ihmisten ilmeet ole tuskaisia täällä köyhällä maaseudullakaan. Iloisia naamoja löytyy runsaasti Esson baarin asiantuntijaraadin kantapöydästä, sillä raatilaisten ei tarvitse enää (riittävästi ikää ja viisautta) tuontiautoilla hienostella. Kaikki ajelevat niin halvoilla suola-autoilla, että rahaa jää muuhunkin elämiseen (lähinnä virvokkeisiin).
Niitä tuskaisia ilmeitä olen kyllä havainut niillä köyhillä tuontiautoilijoilla, joiden laadukkaasta saksalaisesta autosta on joku kallis osa mennyt rikki. Korjaukseen ei ole varaa, koska pankista autonostoon otettu ylisuuri "remonttilainakin" pitää maksaa takaisin. Kovasti kaihoten he polkupyörällä ajaessaan katselevat meidän vanhojen Tojota-kuskien perään.ei persaukinen tuo ulkomailta isoa, vaikka m-sarjan mersua. ei sitä persaukinen osta suomessakaan..
se on vaan niin, että fossiili tietää nämä asiat paremmin muidenkin puolesta ja yrittää opettaa vielä isävainaataakin nussimaan.
- Mukana keräyksessä
Olisko syytä hakeutua johonkin hoitoon tai pitempiaikaiseen kuntoutukseen.Kannan kyllä kolehtini kekoon.
Viimeisen lääkärintarkastuksen jälkeen minua tutkinut lääkäri totesi, että olen ikäisekseni aivan erinomaisessa kunnossa. Tähän pätevän lääkärin lausuntoon perustuen olen pysytellyt vain kotonani ja ja käynyt välillä Essolla jutteolemassa kavereiden kanssa, ja hyvinhän se elämä tälläkin konstilla on mennyt.
Hoitoa en pysty itselleni mitenkään perustelemaan, sillä minulla ei ole mitään sairaudentuntoa. Nukun aina hyvin, ruoka maistuu hyvin, juomatkin maistuvat hyvin mukavassa seurassa ja nuoret naiset näyttävät vieläkin erittäin kauniilta. Minkä vuoksi minun pitäisi siis hoitoon mennä?
Jos Sinä haluat kerätä kolehtia minun hyvinvointini lisäämiseksi, niin suurella ilolla otan ne rahat vastaan. On minulla käyttöä niille rahoille, kun pidämme taas kohta pankkiirin kanssa saunaillan. Taitavat Sinun vähät kolehtirahasi loppua silloin pahasti kesken???- Hah, hah, haa
Yleismies kirjoitti:
Viimeisen lääkärintarkastuksen jälkeen minua tutkinut lääkäri totesi, että olen ikäisekseni aivan erinomaisessa kunnossa. Tähän pätevän lääkärin lausuntoon perustuen olen pysytellyt vain kotonani ja ja käynyt välillä Essolla jutteolemassa kavereiden kanssa, ja hyvinhän se elämä tälläkin konstilla on mennyt.
Hoitoa en pysty itselleni mitenkään perustelemaan, sillä minulla ei ole mitään sairaudentuntoa. Nukun aina hyvin, ruoka maistuu hyvin, juomatkin maistuvat hyvin mukavassa seurassa ja nuoret naiset näyttävät vieläkin erittäin kauniilta. Minkä vuoksi minun pitäisi siis hoitoon mennä?
Jos Sinä haluat kerätä kolehtia minun hyvinvointini lisäämiseksi, niin suurella ilolla otan ne rahat vastaan. On minulla käyttöä niille rahoille, kun pidämme taas kohta pankkiirin kanssa saunaillan. Taitavat Sinun vähät kolehtirahasi loppua silloin pahasti kesken???Ainahan niitä on kaikenlaisia yleismies Janatuisia.
Tähänmennessä kaikki tuomani mersut ovat menneet huomautuksitta läpi :) - Jahreswagen
Yleismies kirjoitti:
Jos Sinä haluat kerätä kolehtia minun hyvinvointini lisäämiseksi, niin suurella ilolla otan ne rahat vastaan. On minulla käyttöä niille rahoille, kun pidämme taas kohta pankkiirin kanssa saunaillan. Taitavat Sinun vähät kolehtirahasi loppua silloin pahasti kesken???luuraa ? Kaiketi lämmittämässä saunaa sille entiselle konkkaan menneelle työväensäästöpankin johtajalle (ei tipu enää vekseliä käytetyn Corollan ostoon). Ehkä se kolehti kannattaisi panna pystyyn siellä Esson kaljakerhon parissa niin saisi edes uudet pinnoitetut Eko turbot Toyotaan. Mun Mersuun maksoi uudet Michelinit Rialin vanteilla enemmän kun yksikään -90 luvulla valmistettu Corolla tänä päivänä, ja silti sitä valuuttaa tuntuu riittävän virvokkeisiin ja ulkomaanmatkoihin.
Jahreswagen kirjoitti:
luuraa ? Kaiketi lämmittämässä saunaa sille entiselle konkkaan menneelle työväensäästöpankin johtajalle (ei tipu enää vekseliä käytetyn Corollan ostoon). Ehkä se kolehti kannattaisi panna pystyyn siellä Esson kaljakerhon parissa niin saisi edes uudet pinnoitetut Eko turbot Toyotaan. Mun Mersuun maksoi uudet Michelinit Rialin vanteilla enemmän kun yksikään -90 luvulla valmistettu Corolla tänä päivänä, ja silti sitä valuuttaa tuntuu riittävän virvokkeisiin ja ulkomaanmatkoihin.
Vaikka minä ajelenkin vanhoilla autoilla, niin renkaissa en ole koskaan säästänyt. Koskaan en osta pinnoitettuja renkaita, vaan valitsen aina tunnettujen rengasvalmistajien tuotteita, sillä niitä ei tarvitse jatkuvasti tasapainottaa.
Minusta ei ole mitään järkeä, että ihminen pistää älyttömästi rahaa kiinni erikoisiin vanteisiin ja mataliin renkaisiin. Kun käyttää tavallisia peltivanteita (renkaissa pysyy silloin ilma) ja normaaleja renkaita, niin ainakin talvikelillä ajeleminen on kaikkein mukavinta, huolettominta ja turvallisinta.
Minulla on Carinassani alla 80-sarjan tavalliset renkaat, jotka ovat sopusoinnussa ajoneuvoni suorituskyvyn ja oman ajotaitoni kanssa sekä ovat lisäksi mukavat ja pehmeät tavallisessa ajossa. Aika ikävää se olisi ajella pienessä krapulassa Essolle kahville sellaisilla matalilla kovilla renkailla. Kyllä siinä joutuisi pian raittiuslupauksenkin tekemään!- nähtyä
Jahreswagen kirjoitti:
luuraa ? Kaiketi lämmittämässä saunaa sille entiselle konkkaan menneelle työväensäästöpankin johtajalle (ei tipu enää vekseliä käytetyn Corollan ostoon). Ehkä se kolehti kannattaisi panna pystyyn siellä Esson kaljakerhon parissa niin saisi edes uudet pinnoitetut Eko turbot Toyotaan. Mun Mersuun maksoi uudet Michelinit Rialin vanteilla enemmän kun yksikään -90 luvulla valmistettu Corolla tänä päivänä, ja silti sitä valuuttaa tuntuu riittävän virvokkeisiin ja ulkomaanmatkoihin.
Hämmästyttävän usein ei mersumiehellä riitä raha kunnon renkaisiin tai uuteen tuulilasinpyyhkijään. Yleisimmin nastat nypittyjä talvirenkaita tapaa ehkä juuri mersussa.
- Niiskuttava kielimies
Olisitpa noissa teksteissäsi yhtä uudistuskykyinen kuin automerkkisi korimallit, niin saisit edes vivahde-eroja turinoittesi sisältöihin.
Säästän Sinut sivistyssanakirjan kaivamisen vaivalta:
- tautologia; kielellistä ilmaisua, joka (häiritsevästi) toistaa aiemminkin kerrottua, esim. tiivistettynä - "tuontiautot ovat huonoja"
- tautofonia: sanahahmojen toistumista
"tuontiautofanaatikot", "tojo", "Esson baari", !!!, jne.
Olethan jo toipunut sähköisen supersankarin Fossiilin nimimerkkimenetyksestä?Suuret kiitokset asiallisesta kirjoitusopastuksesta, jonka seurauksena saisin enemmän sisältöä teksteihini. Olen aina kirjoitellut ihan tavallista kansankieltä, jonka kaikki lukijat helposti ymmärtävät ilman sivistyssanakirjaakin. Opastuksesi oli hyvin tarpeellista, sillä minulla ei edes ole sivistyssanakirjaa, enkä aio sitä hankkiakaan. Minun tuttavapiiriini ei kuulu hienostelijoita eikä keikareita, jotka vaatisivat minua käyttämään hienompia sanontatapoja kuin luontaisesti osaan. Minä kyllä pärjään näillä sanonnoillani Esson baarissa ja kotonani ihan hyvin hautaan asti.
Olen tietysti toipunut täydellisesti siitä nimimerkinmenetyksestä, vaikka kyllä minua se hieman harmittikin. Jotenkin tämä uusi nimimerkkini "Yleismies" on hieman liian nuorekas, joten tekstieni uskottavuus saattaa siitä aluksi kärsiä. Kokemukseni mukaan viisasta tekstiä maailmassa osaavat kirjoittaa vain vanhat ja kokeneet ihmiset, ja siitä syystä se vanha nimimerkki "Fossiili" olisi ollut minulle viisaalle miehelle paljon sopivampi. En kuitenkaan älynnyt rekisteröidä sitä ajoissa, joten ihan oma töppäykseni se oli.
- keijo
molemmat antiikkia yleismies ja toyo.... kannattais pistaa molemmat jo eläkkeelle.
hymyilyttää tosiaan kertomus jostain vanhan toyon leimaamisesta.Eihän minua tarvitse enää eläkkeelle laittaa, sillä olen jo ennestään eläkkeellä. Ei minulla tosin mitään sitä vastaan ole, että minulle ruvettaisi maksamaan tuplaeläkettä jatkossa. Suostuisitko Sinä niihin maksuihin vapaaehtoisesti?
Antiikki alkaa nykyisin olla arvossaan. Tutkimuksissa on todettu, että varsinkin menestyvät juppi-ihmiset ovat erittäin kiinnostuneita antiikista ja maksavat kaikista antiikkiesineistä suuriakin summia. Voi siinä kohta vanhan Tojotanikin arvo olla pilvissä, jos hyväkuntoisista vanhoista Carinoista tulee trenditavaroita. Nykyajan kaikkia hullutuksia ei voi arvata etukäteen.
- ...
...
- Jahreswagen
Ettei se "tönkkösuolattu" laatu Jojosi mene poikki tai ettei penkki putoa siitä folion vahvuisesta lattiasta läpi kun, hyppäät sinne sisälle. Laitapa kuva siitä juuri leimatusta kaukoitäihmeestä tänne niin saadaan kaikki todeta kuin se "Simo" siitä vanhasta hupiohjelmasta että, "tämmöstä mä oon aina halunnu"
- Olkaa hyvät
http://www.zcar.com/forums/read.php?f=4&i=164433&t=164433
Eihän se katsastusmies noista ruosteista mitään huomauttanut? Heh!
- lämmitellessä
"Sitä Mersua siinä taas kaasuteltiin voimakkaasti,"
No totta helvetissä siitä piti katalysaattori lämmittää toisin kuin "yleismiehen" vanha saastuttava ilmanpilaaja Tojota, jossa saasteet vaikka olisivat kuinka laihalle säädetyt, ovat kymmenkertaisia samanikäiseen kattimersuun nähden.
Että ajele vaan sillä saastepommilla.En minä vieläkään ymmärrä sitä, että niitä hienoja tuonti-Mersuja pitää niin mahdottomasti katsastuksessa kaasuttaa ennen kuin päästöt saadaa kuriin. Laitan tähän vertailun vuoksi 13 vuotta vanhan Toyota Carinan pakokaasumittauksen tulokset, jotka on saatiin ilman mitään kaasuttamista ja katalysaattorin lämmittämistä ( Tojotassani on myös katalysaattori).
Tällaisen paperilapun katsastusmies minulle ojensi pakokaasumittauksen jälkeen:
HIILIVEDYT (HC) 19 ppm til
HIILIMONOKSIDI 0,01 %til
HIILIDIOKSIDI 15,52 %til
HAPPI 0,38 %til
LAMBDA 1,016
Katsastusmies kehui, että katalysaattori on vielä erittäin hyvässä kunnossa, koska sitä ei tarvitse lämmittää kaasuttamalla autoa.
Jotta voisit todistaa tuonti-Mersusi olevan kymmenen kertaa saasteettomampi kuin minun vanha suola-Carinani, niin voisitko ystävällisesti lauttaa vastaavat mittaustulokset omasta tuonti-Mersustasi?- äs4
Yleismies kirjoitti:
En minä vieläkään ymmärrä sitä, että niitä hienoja tuonti-Mersuja pitää niin mahdottomasti katsastuksessa kaasuttaa ennen kuin päästöt saadaa kuriin. Laitan tähän vertailun vuoksi 13 vuotta vanhan Toyota Carinan pakokaasumittauksen tulokset, jotka on saatiin ilman mitään kaasuttamista ja katalysaattorin lämmittämistä ( Tojotassani on myös katalysaattori).
Tällaisen paperilapun katsastusmies minulle ojensi pakokaasumittauksen jälkeen:
HIILIVEDYT (HC) 19 ppm til
HIILIMONOKSIDI 0,01 %til
HIILIDIOKSIDI 15,52 %til
HAPPI 0,38 %til
LAMBDA 1,016
Katsastusmies kehui, että katalysaattori on vielä erittäin hyvässä kunnossa, koska sitä ei tarvitse lämmittää kaasuttamalla autoa.
Jotta voisit todistaa tuonti-Mersusi olevan kymmenen kertaa saasteettomampi kuin minun vanha suola-Carinani, niin voisitko ystävällisesti lauttaa vastaavat mittaustulokset omasta tuonti-Mersustasi?Ei katsuri huomauttanut pakoputken orastavasta vuotamisesta kun happiarvot noin nousee? Kunnossa oleva (tuonti)auton hormi ei ruosterei'istä vuoda, edes 13 vuotta vanhana:
http://www.zippyimages.com/files/123760/katsastus_savut.jpg - ....
äs4 kirjoitti:
Ei katsuri huomauttanut pakoputken orastavasta vuotamisesta kun happiarvot noin nousee? Kunnossa oleva (tuonti)auton hormi ei ruosterei'istä vuoda, edes 13 vuotta vanhana:
http://www.zippyimages.com/files/123760/katsastus_savut.jpgKokeileppa tätä.. taitaa olla samanlainen image hosting -palvelu kun tuo Sinun käyttämäsi.. muista katsoa kuvan pääte (.jpg jne)
http://www.imageshack.us/ - kalle
.... kirjoitti:
Kokeileppa tätä.. taitaa olla samanlainen image hosting -palvelu kun tuo Sinun käyttämäsi.. muista katsoa kuvan pääte (.jpg jne)
http://www.imageshack.us/Avaamalla uusi selainikkuna ja kopioimalla linkki siihen toimi ainakin minulla.
- Kiitos
kalle kirjoitti:
Avaamalla uusi selainikkuna ja kopioimalla linkki siihen toimi ainakin minulla.
Kiitti avusta, nyt toimii.
Hienot arvot, yleismiehelle hapanta luettavaa. - happiarvolla
äs4 kirjoitti:
Ei katsuri huomauttanut pakoputken orastavasta vuotamisesta kun happiarvot noin nousee? Kunnossa oleva (tuonti)auton hormi ei ruosterei'istä vuoda, edes 13 vuotta vanhana:
http://www.zippyimages.com/files/123760/katsastus_savut.jpgei vuotoa ole pisaraakaan!
- jorge
Me varakkaat ostamme uuden pelin silloin, kun pitäisi katsastaa. Näin on totuus.
- mää
Menin katsastamaan tuontimersuani,kun auto ajettiin nosturille niin sitämukaa kun tatsunit ja tojot oli saatu pihalle hallista aseman väki kokoontu nosturilla olevan 50tonnia ajetun mb300ce avon ympärille unohtaen kaiken muutpihassa olevat kehuja ruinaavat tatsunit ja tojot! Eivät tahrineet itseään pikeen ja nokeen! totesivat että hieno peli!
- AK55
mää kirjoitti:
Menin katsastamaan tuontimersuani,kun auto ajettiin nosturille niin sitämukaa kun tatsunit ja tojot oli saatu pihalle hallista aseman väki kokoontu nosturilla olevan 50tonnia ajetun mb300ce avon ympärille unohtaen kaiken muutpihassa olevat kehuja ruinaavat tatsunit ja tojot! Eivät tahrineet itseään pikeen ja nokeen! totesivat että hieno peli!
Taitaa olla nitä haavekuvia
- mää
AK55 kirjoitti:
Taitaa olla nitä haavekuvia
Sorry mun ei tartte haaveilla tosiasioita!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292178
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261718Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121319Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121177- 88992
- 83866
- 17857
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16761Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107701