Ompa todella

järkyttynyt?

Oletpa TODELLA ollut kauhuissasi ja järkyttynyt kun 30.06.2014 jälkeen olet samaan ketjuun saanut kirjoitettua 27 vastapuolta loukkaavaa viestiä.

Siis 30.06.2014-19.07.2014 yhteensä 27 loukkaavaa viestiä.

Vain tyhmä uskoo tuollaista selitystä.


"Lähetetty: Maa Kes 30, 2014 8:51 am Viestin aihe:

Olen saanut asiassa kriisiapua. Henkirikos-suunnitelmaa on käyty läpi ammattilaisen kanssa ja hän on sitä mieltä, että kyse on vakavasta rikoksesta ja tuntemani pelko on todellista.

Olen kauhuissani ja syvästi järkyttynyt tiedoista joissa suunnitellaan minun surmaamista. Tällaisesta on esiintynyt viitteitä myös aiemmin eri asioiden yhteydessä, mutta olen luullut niitä huuhaa jutuiksi, esim. erään poliisihallitukselle jätetyn kantelun yhteydessä, sekä Helsingin Hovioikeuteen jätetyn lausunnon yhteydessä on vihjailtu minun pahoinpitelyllä ja surmaamisella.

Edellä kertomani asiat yhdessä xxxx xxxxxx henkirikos-suunnitelman kanssa liittää yhteen tieto siitä, että suunnitelmien taustalla olevat ihmiset ovat verkostoituneet ystäviksi jotka pitävät tiiviisti yhteyttä toisiinsa ja heidän yhteinen intressi todistetusti olen minä xxxx xxxxx – ollut jo muutaman vuoden.

Hiljattain ilmi tulleen suunnitelman seurauksena mainitsemaani kahteen aiempaankin voimakas-sävyiseen ”henkirikos” vihjaukseen suhtaudutaan nyt vakavasti, näin uskon.

Olen syvästi järkyttynyt xxxxx xxxxx osoittamasta halusta murhata minut ja siitä, että hänen epäillään ylläpitävän facebookissa ryhmää jossa surmaamistani on suunniteltu jo pidemmän aikaa. Saatuani tietää suunnitelmista, en ole uskaltanut muutamaan päivään olla kotonani koska pelkäsin henkeni ja terveyteni olevan vakavassa vaarassa. Olen kärsinyt myös unettomuudesta ja nähnyt uhkaukseen liittyviä ahdistavia unia.

Olin hiukan aiemmin ennen kuin xxxxx xxxxx xxx suunnitelma paljastui, tarjonnut hänellä sovittelijan kautta mahdollisuutta sopia keskinäiset riitelymme. Jopa kaikkien niiden valheellisten kirjoituksien jälkeen joita hän on minusta ja perheeni jäsenistä julkisuuteen kirjoittanut, ajattelin että sovinto on mahdollinen ja kummankin osapuolen yhtäläinen etu.

Mutta nyt tilanne on toinen. Henkirikos-suunnitelma on vakava asia ja se vaatii perusteellisen viranomaisten asiaan puuttumisen siten, että myös siinä mukana olevien henkilöiden osuus suunnitelmaan selvitetään perusteellisesti.

Asiasta on jätetty viranomaisille ilmoitus reilu viikko sitten.


Ystävällisin terveisin!



Xxx Xxxxxxxx

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Örvelö

      "Minusta ja perheeni jäsenistä". Ketähän he mahtavat olla? Niitä muumimukilapsiako?

    • Vain todella pahoin

      mielisairas ihminen kuvittelee, kerta toisensa jälkeen, tulevansa murhatuksi.
      Vainoharhaisen skitsofreenikon tunnistaa siitä että hän näkee erilaisia uhkia kaikkialla ja joka paikassa.

      Ihminen joka näkee alati:
      -autoja seuraamassa itseään
      -ihmisiä suunnittelemassa surmaamistaan
      -kaikki muutkin ihmiset pedofiileina
      -naisen kaiken pahan ruumiillistumana
      -lapset seksuaaliobjekteina

      on todella pahoin psyykkisesti sairas ja akuutin avun tarpeessa.

      Tuosta sairastumisesta on parhaana osoituksena mm. se, että yksikään pliisi ei ole kuuna päivänä edes aloittanut noiden "palkkamurhien" tutkintaa.
      Eikä ole aloittanut mitään muutakaan tutkintaa tuon hullun vaatimuksista.
      Jokainen viranomainen on nähnyt tuon sairaan ihmisen hulluuden.
      Mikä onkin erittäin hyvä - verovaroja säästyy edes hiukan.

    • Mielisairaus EI

      parane itsestään. Jos psyykkeen sairautta EI hoideta - se vain pahenee.
      Mielisairas toistaa tautologisesti erilaisia toimintoja - juuri ennen psykoosiaan.

      Jotkut psyykesairaat mm. masturboivat pakonomaisesti koko ajan.
      Tätä vemputusta yritetään selittää mm. "luovutan spermaa naisille" - tyyppisillä selityksillä.

      Eräät pahoin sairaat hakkaavat tietokoneen näppistä tauotta ja täyttävät sitten netin eri saitit näillä aivopieruillaan - samalla raivoisasti tumputtaen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4172
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2095
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      1642
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe