Kottero, jolla ajo-oikeudetta ajoin viikkoja sitten sökähti niin pahasti, ettei Rannan Masakaan saanu sitä käyntiin. Niin se hinattiin korjaamolle.
Erinäisiä varaosia joutuivat vaihtamaan, ei merkkiliikkeen vaan varaosista. Hiukan hitsaustöitäkin korin takia. Aioin yrittää sitä katsastaa. Menee läpi että heilahtaa, sanoi korjaamon jope.
Miten muuten 400 ekulla saisin edes Ladaa ostettua. Mutta. Minun Ladani jaksaa taas, ties vuosia.
Viikko oli paras tämänvuotisista.
togliattin ihme
1
141
Vastaukset
- t o s i h y v ä l t ä
Minullapas parempi viikko. Olin katkaisuhoidossa viikon. Kun lupasin käyttää tästä lähin alkoa vain 1 ravintola-annoksen verran päivässä, saan jäädä asuntooni.
Hyvä tieto nyt kun ilmatkin alkavat viilentyä syksyä päin. Ette käsitä miltä tuntui kun iltamyöhään kämpille palattuani kassini olivat ulkostrapuilla vastassa.
Yövyin lepikossa, hylätyssä viidakon rummussa. Siellä syntyi päätös pyrkiä katkaisuhoitoon. Peruutusajan takia pääsin sinne. Nyt on taas katto ja lämmin suihku tarvittaessa talveksi. Tuntuu hyvältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684745KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1773696- 1733256
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?723124Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502869- 251974
- 241901
- 301676
- 1741660
- 431375