Millaisella annoksella kannattaa alottaa kun ei minkäänlaista toleranssia ole?
Oxynormia ekaa kertaa
8
1617
Vastaukset
- 34543245
Sillä mitä lääkäri on sinulle määrännyt.
- konttinaama
Ihan joku 10-20mg alkuun, siitä on helppo tunnin päästä ottaa boostiks lisää jos siltä tuntui. Riippuu toki täysin sun toleranssista miten toimii, mulla jo tuo määrä pistää nuokkuihin. Euforiat tuntuu parhaiten ku syvähengittää makuuasennossa. Tätä on helppo ottaa liikaa että tulee huono olo, eli varovasti sitten:)
- pbuw
konttinaama kirjoitti:
Ihan joku 10-20mg alkuun, siitä on helppo tunnin päästä ottaa boostiks lisää jos siltä tuntui. Riippuu toki täysin sun toleranssista miten toimii, mulla jo tuo määrä pistää nuokkuihin. Euforiat tuntuu parhaiten ku syvähengittää makuuasennossa. Tätä on helppo ottaa liikaa että tulee huono olo, eli varovasti sitten:)
Niin ja voi saada hengityslamankin..idiootit
- tohtori tolonen
pbuw kirjoitti:
Niin ja voi saada hengityslamankin..idiootit
Sit jos meinaa tuntua, että happi loppuu niin nopeesti piriä ränniin.
- ADPV
konttinaama kirjoitti:
Mutta hyvät ihmiset varovasti noiden huimausaineiden kanssa, niihin saattaa äkkiä kuolema koittaa. Jos OC:a otatte ja tuntuu että menee yli niin kannattaa olla jemmassa naloksiini-suboxonea!! Naloksiini-subua jos olen ottanut kärsään vaikka maanantai aamupäivänä niin kannattaa vasta keskiviikkona contin vetoa harkita! Itse jos otan ml:n ja 40mg OC:a seuraavana päivänä niin ei toimi, kannattaa muistaa!
- ADPV
tohtori tolonen kirjoitti:
Sit jos meinaa tuntua, että happi loppuu niin nopeesti piriä ränniin.
Jokainen taaplaa tyylillään mut itse naloksiini-xonea niin blokkaa OC:n vaikutuksen mäkeen! En muista kävikö sama homma tavan buprenorfiinilla, esim: Temgesic ja subutex.
- ADPV
Yksi tekijä on miten nautit oxycontin/-normit. Nokkaan veikkaan nolla tolella 20mg-25mg, se on niin yksilöllistä. Itse eka kertaa ränniin taisin huitasta 30-40mg. IV:nä otettuna huippu ei kestä kuin tunnin kaksi ja tartteis sitten lisää. Lyricat toimii hyvinä buustereina, mutta rajansa niilläkin: 2.tuntia ennen OC:a 225mg-300mg lyricaa buustiks niin saleen antaa notkut. Itsellä tulee vaan noista conteista 2pv:n vedon jälkeen hirveet reflat että niihin kannattaa varautua.
- Anonyymi
80mg on hyvä aloitus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!992218- 841955
- 511543
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481486- 1531466
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481364Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441294Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261156- 1091095
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251074