jännää

teppana16

Olen 16v likka.olen ollut muiden tyttöjen kanssa saunassa ja huomannut että muutamat on posliineja,kerran yksi kysyi jos hän voisi ajella mun karvat? Nyt kysyn että onko kukaan muu antanut kaverin(nais puolisen) ajella omaa karvoitusta?

7

1434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä+kaveri

Juu olen antanut lyhentää.makasin vaan jalat auki ja vaahtoa,tykkäsin ja annan seuraavankin kerran lyhentää.

• Anonyymi

Olen tyttö /nainen 22v ja kasvattisiskoni on leikannut karvat pois kolme kertaa. Hän kertoi että se tuntuu hienolta vaikka itse hän ei hyväksy että minä leikkaan häneltä pois?? Kia on minua kaksi vuotta nuorempi

• Anonyymi

Sano seuraavalla kerralla että sinä leikkaat ensin!!

• Anonyymi

Jännältä tuntuu maata ja tuntea kun nainen ajaa terällä karvoja. Väkisinkin tulee tunne että salvaa, siksi pyydän että minut pitää sitoa! Silloin tunne tuntuu aidolta.

• Anonyymi

Jos kaveri voi auttaa niin on selkee että jälki on siistimpää, sitten voit ajella hänet vastavuoroisesti. Kivaa puuhaa.

• Anonyymi

Minä leikannut naisilta. Mulkku suuhun ja homma alkaa!

• Anonyymi

Jättäkää likat se pieni tupsu, sitä on aina kiva" tukistaa" välillä.

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4125
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      95
      2253
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      59
      964
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      834
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      37
      833
    6. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      185
      820
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      811
    8. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      772
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      755
    10. 35
      754
    Aihe