jännää

teppana16

Olen 16v likka.olen ollut muiden tyttöjen kanssa saunassa ja huomannut että muutamat on posliineja,kerran yksi kysyi jos hän voisi ajella mun karvat? Nyt kysyn että onko kukaan muu antanut kaverin(nais puolisen) ajella omaa karvoitusta?

7

1570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä+kaveri

Juu olen antanut lyhentää.makasin vaan jalat auki ja vaahtoa,tykkäsin ja annan seuraavankin kerran lyhentää.

• Anonyymi

Olen tyttö /nainen 22v ja kasvattisiskoni on leikannut karvat pois kolme kertaa. Hän kertoi että se tuntuu hienolta vaikka itse hän ei hyväksy että minä leikkaan häneltä pois?? Kia on minua kaksi vuotta nuorempi

• Anonyymi

Sano seuraavalla kerralla että sinä leikkaat ensin!!

• Anonyymi

Jännältä tuntuu maata ja tuntea kun nainen ajaa terällä karvoja. Väkisinkin tulee tunne että salvaa, siksi pyydän että minut pitää sitoa! Silloin tunne tuntuu aidolta.

• Anonyymi

Jos kaveri voi auttaa niin on selkee että jälki on siistimpää, sitten voit ajella hänet vastavuoroisesti. Kivaa puuhaa.

• Anonyymi

Minä leikannut naisilta. Mulkku suuhun ja homma alkaa!

• Anonyymi

Jättäkää likat se pieni tupsu, sitä on aina kiva" tukistaa" välillä.

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      328
      5660
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      74
      5149
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4226
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3891
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      43
      3544
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      144
      3288
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      92
      3105
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2239
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49
      2158
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      28
      2135
    Aihe