Masentuneiden ihmisten ongelmat ja masennus ruokkii muiden masentuneiden masentuneisuutta...
Tämän palstan ongelma
5
88
Vastaukset
Olen samaa mieltä, mutta koska negatiivinen ajattelu, joka manifestoituu synkkinä kirjoituksina, on yksi masennuksen oireista, sitä on vaikea kovin paljon arvostellakaan. Jos vain nämä negaatikot säilyttäisivät edes pienen skeptisyyden omia ideoitaan kohtaan. Joillekin negatiiviset ajatukset ovat kuin uskonnollisia periaatteita, vuorenvarmasti tosia ja mahdottomia kyseenalaistaa.
- myönnetään
Asia on nimittäin niin, että masentuneen ajatusmaailma pyörii vain ja ainoastaan oman minän ympärillä. Itse kuulun samaan joukkoon.
- gnnhghnm
Vertaistuki kuntouttaa !
- nappi ottaan
Miksi helvatussa mun ajatusmaailma ei pyöris vain ja ainoastaan oman itseni
ympärillä enimmäkseen, kun ei ole käytännössä ollut enää kovin paljoa
mitään muuta elämää vuosikymmeniin.
On vain muistot tuhansista ja taas tuhansista paskhaihmisistä sekä niiden
paskha teoista. Eikä tämä nykyinen paskha netti organisaatio urkinta vakoilu
koneistoineen ja järjestäytyneine verkostoituneine netti kriminaaleineen,
tää on samaa paskhaa uusissa kuorissa, meno eikun pahenee vaan.
Niin kuin esim. tää suoli24 feikki nettikriminaali ämmä, mikä on mukana
kaappailemassa ihmisten kotikoneita haltuunsa, alkaa sitten paskhoa niitä
kohteitaan mitä erinäisimmin tavoin, mielisairas nettimätäläjä.
Miks mä olisin tällaisille mätipaskhoille yhtään sen kummempi, kuin mitä
tällaset mätipaskhat on mulle? Kriminaali nettimätisontaläjät.- 8+4
Itseasiassa....nappi ottaan _sinulle_.
Sen verran mielisairaalta kirjoituksiesi perusteella vaikutat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823243
- 922935
- 532202
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191514
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81477Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181385Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61228