jätin vauvan isälle vasten tahtoa

itkettäävaan

Olen niin loppu, olen rättiväsynyt. vauva 6kk vaan huutaa ja karjuu, olen loppu. puolivuotta olen hoitanut yksin kaiken, ihan kaiken! Isä ei ole kovin kiinnostunut lapsestaan.. yhteishuoltajuus on, joka sekin isän puolesta vaatimalla vaadittu, mutta kun apua pyytää niin ei heru. nyt vein lapsen isänsä ovelle ja sanoin että 3h niin tuot lapsen takaisin, minä menen nyt. ja lähdin. olenko hirviö?

8

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ssjkskd

      Et ole hirviö. Äitikin tarvitsee hetken huilia. Jos mies ei auta, hae rohkeasti apua neuvolasta alkaen.

      Nuku!

    • hyvääitimyöntää

      Hyvin toimittu

    • Kauheeata

      No siis teknisesti, jos ei ollut isän vuoro tapaamissopimuksen mukaisesti, niin hän voisi halutessaan soittaa sossut hakemaan lapsen... miten noin pienen vauvan vanhemmat on jo ehtineet erota :/...

      • -------

        Ja jos noin kävisi, niin sitten sossut huomaisivat, että äiti tarvitsee apua lapsen kanssa ja tarjoaisivat sitä hänelle. Pelkästään positiivinen juttu mielestäni.


    • Entä jos

      Entä jos isä vaatii lapsen itselleen?

    • lkgdlalsäödlklsöl

      Suurin osa miehistä ei pärjäisi alle vuoden ikäisen vauvan yksinhuoltajana... Saati sitten edes haluaisivat siihen sitoa itseään.

    • Avunpyytäm.OikeastOk

      Jos on sellainen olo ettei jsksa, on parempi kiikuttaa lapsi hoitoon kuin yrittää ykdin vain jaksaa ja jaksaa. Apua saa ja PITÄÄ hakea, jo itsensä mutta ennen kaikkea lapsen takia, jotta jaksaa olla hyvä äiti lapselleen. Neuvolaankin vaan rohkeasti puhumaan avoimesti tilanteesta js siitä että olet rättipoikki ja vaadi hyväntahtoisesti mutta päättäväisesti että asialle tehdään jotain, saat apua ja että oikeasti auttavat jotenkin jos ei itsellä lastenhoitoapua järjesty sen verran että saat levätä, ladata fyysisiä ja henkisiä akkuja ja olla omissa oloissa välillä eikä ole varaa ulkopuolista hoitajaa esim mll:ltä palkata tai lapsi siihen liian pieni.

    • ufuhuh

      Ja sossuiltako saa sitä kuuluisaa kodinhoitoapua..?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1542
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1329
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1182
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1139
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      965
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      795
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      730
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      656
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      637
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe