Miten pääsemme eroon tylsyydestä?
Mä menen nyt huseeraamaan loputtomiin pihahommiin ja sekin v***ttaa rankasti.
Kiusallanikaan en ota mollikkaa, vaikka paistaisi kuinka kuumasti. Enkä mene uimaankaan, vaikka olo olis kuinka tukala.
Niin! Siitäs saitte... ähäkutti!
Viikon tärkein kysymys
13
133
Vastaukset
- kyrsää sinapilla
Muista siemailla välillä. Vaikkapa olutta tai viiniä. Grillatakk voi esim. Makaraa, salaattia, kanaa, possua, maissia, sorsaa, perunaa, jne jne ;)
- lenkki
Kyrsä, en ole ennen kuulutkaan. On varmaan makkara.
- --.
lenkki kirjoitti:
Kyrsä, en ole ennen kuulutkaan. On varmaan makkara.
Kyrsä kyrsä, sina otta juustokyrsä. Taalla olla myös karvavarpavalijuustokyrsä, sina otta ja valitse.
- summer day(aito)
Mikä on mollikka onko se jotakin syötävää?
- paistaa
Mollikka on aurinko.
- Lisää Tietoa:.11#%+?
paistaa kirjoitti:
Mollikka on aurinko.
.
Arskalasit=aurinkolasit
.
- alipuutarhuri
Sitä pitää kysyä ylipuutarhuri Alf Petterssonilta. Hän tietää aiheesta kaiken
- ...... ...
Teistä yksikään ei ole aito, eikä alkuperäinen. Vain minä tiedän kuka on aito ja alkuperäinen. Te olette vain kopioita, kaukana aidosta ja alkuperäisestä.
- summer day(original)
Karseeta kattoo, kun mollikka grillaa albiino-ihoista vätystä.
En anna aurinkorasvaa, vaikka pyytäisi. Kärsiköön.
Ei se pyydä, mielummin se polttaa ihonsa. Vaaleanpunaisen possulihan kärtsä saastuttaa puhtaan ilman ... tyhmä pölvästi!
Helvetti, taas saa nauraa.... xD - Anteeksi keskeytys:.
.
"Mutta kuulutteko te summer day originaalit johonkin kerhooon?????????????!
.- summer day
Miksi käytätte minun nimmariani kommenteissanne. Jokaisen pitäisi esiintyä omalla nimmarilla, eikä minun nimmaria lainaten. Nimmarini käyttöön en ole antanut lupaa, en kenellekkään. Tuliko asia selväksi?
- summer day
Ei se tullut selväksi vieläkään. Voisitko ystävällisesti suomentaa?
- summer day
Yksi elämän suurimmista faktoista: kaikille ei avaudu, tänäänkään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191692
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37973Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38851Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730