Miten pääsemme eroon tylsyydestä?
Mä menen nyt huseeraamaan loputtomiin pihahommiin ja sekin v***ttaa rankasti.
Kiusallanikaan en ota mollikkaa, vaikka paistaisi kuinka kuumasti. Enkä mene uimaankaan, vaikka olo olis kuinka tukala.
Niin! Siitäs saitte... ähäkutti!
Viikon tärkein kysymys
13
176
Vastaukset
- kyrsää sinapilla
Muista siemailla välillä. Vaikkapa olutta tai viiniä. Grillatakk voi esim. Makaraa, salaattia, kanaa, possua, maissia, sorsaa, perunaa, jne jne ;)
- lenkki
Kyrsä, en ole ennen kuulutkaan. On varmaan makkara.
- --.
lenkki kirjoitti:
Kyrsä, en ole ennen kuulutkaan. On varmaan makkara.
Kyrsä kyrsä, sina otta juustokyrsä. Taalla olla myös karvavarpavalijuustokyrsä, sina otta ja valitse.
- summer day(aito)
Mikä on mollikka onko se jotakin syötävää?
- paistaa
Mollikka on aurinko.
- Lisää Tietoa:.11#%+?
paistaa kirjoitti:
Mollikka on aurinko.
.
Arskalasit=aurinkolasit
.
- alipuutarhuri
Sitä pitää kysyä ylipuutarhuri Alf Petterssonilta. Hän tietää aiheesta kaiken
- ...... ...
Teistä yksikään ei ole aito, eikä alkuperäinen. Vain minä tiedän kuka on aito ja alkuperäinen. Te olette vain kopioita, kaukana aidosta ja alkuperäisestä.
- summer day(original)
Karseeta kattoo, kun mollikka grillaa albiino-ihoista vätystä.
En anna aurinkorasvaa, vaikka pyytäisi. Kärsiköön.
Ei se pyydä, mielummin se polttaa ihonsa. Vaaleanpunaisen possulihan kärtsä saastuttaa puhtaan ilman ... tyhmä pölvästi!
Helvetti, taas saa nauraa.... xD - Anteeksi keskeytys:.
.
"Mutta kuulutteko te summer day originaalit johonkin kerhooon?????????????!
.- summer day
Miksi käytätte minun nimmariani kommenteissanne. Jokaisen pitäisi esiintyä omalla nimmarilla, eikä minun nimmaria lainaten. Nimmarini käyttöön en ole antanut lupaa, en kenellekkään. Tuliko asia selväksi?
- summer day
Ei se tullut selväksi vieläkään. Voisitko ystävällisesti suomentaa?
- summer day
Yksi elämän suurimmista faktoista: kaikille ei avaudu, tänäänkään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20711913- 298218
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.596323Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1775247- 574978
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai504518Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1184432- 1193926
- 823425
- 531967