Miten pääsemme eroon tylsyydestä?
Mä menen nyt huseeraamaan loputtomiin pihahommiin ja sekin v***ttaa rankasti.
Kiusallanikaan en ota mollikkaa, vaikka paistaisi kuinka kuumasti. Enkä mene uimaankaan, vaikka olo olis kuinka tukala.
Niin! Siitäs saitte... ähäkutti!
Viikon tärkein kysymys
13
98
Vastaukset
- kyrsää sinapilla
Muista siemailla välillä. Vaikkapa olutta tai viiniä. Grillatakk voi esim. Makaraa, salaattia, kanaa, possua, maissia, sorsaa, perunaa, jne jne ;)
- lenkki
Kyrsä, en ole ennen kuulutkaan. On varmaan makkara.
- --.
lenkki kirjoitti:
Kyrsä, en ole ennen kuulutkaan. On varmaan makkara.
Kyrsä kyrsä, sina otta juustokyrsä. Taalla olla myös karvavarpavalijuustokyrsä, sina otta ja valitse.
- summer day(aito)
Mikä on mollikka onko se jotakin syötävää?
- paistaa
Mollikka on aurinko.
- Lisää Tietoa:.11#%+?
paistaa kirjoitti:
Mollikka on aurinko.
.
Arskalasit=aurinkolasit
.
- alipuutarhuri
Sitä pitää kysyä ylipuutarhuri Alf Petterssonilta. Hän tietää aiheesta kaiken
- ...... ...
Teistä yksikään ei ole aito, eikä alkuperäinen. Vain minä tiedän kuka on aito ja alkuperäinen. Te olette vain kopioita, kaukana aidosta ja alkuperäisestä.
- summer day(original)
Karseeta kattoo, kun mollikka grillaa albiino-ihoista vätystä.
En anna aurinkorasvaa, vaikka pyytäisi. Kärsiköön.
Ei se pyydä, mielummin se polttaa ihonsa. Vaaleanpunaisen possulihan kärtsä saastuttaa puhtaan ilman ... tyhmä pölvästi!
Helvetti, taas saa nauraa.... xD - Anteeksi keskeytys:.
.
"Mutta kuulutteko te summer day originaalit johonkin kerhooon?????????????!
.- summer day
Miksi käytätte minun nimmariani kommenteissanne. Jokaisen pitäisi esiintyä omalla nimmarilla, eikä minun nimmaria lainaten. Nimmarini käyttöön en ole antanut lupaa, en kenellekkään. Tuliko asia selväksi?
- summer day
Ei se tullut selväksi vieläkään. Voisitko ystävällisesti suomentaa?
- summer day
Yksi elämän suurimmista faktoista: kaikille ei avaudu, tänäänkään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818