Moi,mikähän mahtaa olla vikana alerossa vm.99 2,4kone ollut seisonnassa talven käytetty pari kertaa niin siinä palaa abs valo ja sitten on ilmeisesti ajoesto päällä kun saa naksutella avainperää kauheesti lähtee heti käyntiin mutta sammuu heti,kiitos asiallisista vastauksista.
alero
rafu6
1
160
Vastaukset
- 2001 ALLU
Kannattaa viedä korjaamolle, missä osaavat kyseisen ongelman ratkaista. Usein ammattimiehen apu tulee jopa halvemmaksi, kun ei itse tarvitse räpläillä sähkölaitteita ymmärtämättä mitä tekee. Mulla kerran temppuili ajonesto samoin, kuitenkaan ei polttanut mitään merkkivaloa ja sain sen toimimaan taas kun vaihdoin kaukosäätimeen pariston ja kalibroin sen uudelleen painamalla oven aukaisu ja sulku nappulaa yhtäaikaa niin pitkään kunnes auto kuittaa sen väläyttämällä parkkivaloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2254117Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te981327- 481159
- 751047
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901