Moi,mikähän mahtaa olla vikana alerossa vm.99 2,4kone ollut seisonnassa talven käytetty pari kertaa niin siinä palaa abs valo ja sitten on ilmeisesti ajoesto päällä kun saa naksutella avainperää kauheesti lähtee heti käyntiin mutta sammuu heti,kiitos asiallisista vastauksista.
alero
rafu6
1
164
Vastaukset
- 2001 ALLU
Kannattaa viedä korjaamolle, missä osaavat kyseisen ongelman ratkaista. Usein ammattimiehen apu tulee jopa halvemmaksi, kun ei itse tarvitse räpläillä sähkölaitteita ymmärtämättä mitä tekee. Mulla kerran temppuili ajonesto samoin, kuitenkaan ei polttanut mitään merkkivaloa ja sain sen toimimaan taas kun vaihdoin kaukosäätimeen pariston ja kalibroin sen uudelleen painamalla oven aukaisu ja sulku nappulaa yhtäaikaa niin pitkään kunnes auto kuittaa sen väläyttämällä parkkivaloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24315040
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?461934- 1861460
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1111350- 281209
- 122958
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30912Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex81774Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80738- 75668