Sanovat jehovan todistajat tulleen Jeesuksen näkymättömänä. Koska on tuo vuosipäivä, kun on sata vuotta kulunut tai tulee kohta kuluneeksi???
Jeesus ei tule näkymättömänä
MATT.25:31. Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
32. Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
33. Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
34. Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni
Kuinka tuo on voinut tapahtua näkymättömästi????
1TESS.4:16. Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
17. sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
18. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.
Aika näkymättömästi ja kuulumattomasti joo
Kaikki kuvaa sitä että jehovan todistajilla on erittäin huono Raamatun tuntemus.
Jeesus tulee hetkellä mitä kukaan ei osaa arvata eikä tietää ja kaikki tulevat sen näkemään
1TESS.5:Mutta aikakausista ja määrähetkistä ei teille, veljet, ole tarvis kirjoittaa;
2. sillä itse te varsin hyvin tiedätte, että Herran päivä tulee niinkuin varas yöllä
MATT.24:30. Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
31. Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.
LUUK.17:24. Sillä niinkuin salaman leimaus loistaa taivaan äärestä taivaan ääreen, niin on Ihmisen Poika päivänänsä oleva.
MATT.24:27. Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.
Raamattua lukemaan kaikki jehovan todistajat ja älkää uskoko guduja
Vuonna 1914
9
75
Vastaukset
- valtionapu pois!
Jehovan Todistajat äärikristillispoliittisena ryhmänä pilaavat totaalisesti kristillisyyden. Ei ainoastaan herjaamalla muita kirkkoja ja yhteiskunnan
vaikuttajia saatanallisiks yms. mutta myös omalla käytöksellään ja
rikollisella maanpetturuuteen viittaavalla rähjäämisellä sekä omituisilla
opeilla ja säännöillä perheitä hajoittaen ja viranomaisi jne. työllistäen.
Jehovien syrjäytyminen, sairastelu ja ongelmat ovat kiistattomia.
Ongelmia sepustetaan saatanan syyksi kuten uhrienkin ongelmat ovat
heidän omaa syytään. Ehkä pedofiilinkin uhrit oman käytöksensä takia?- KENELTÄ pois???
valtionapu pois!22.7.2014 00:51 ****
keneltä nikki tahtoo *valtionavun pois* ?
todistajat EIVÄT saa valtionapua,
monet muut lahkot ja uskonn.ryhmittymät kyllä saavat,
mm.helluntalaiset... - harhaanjohtamista
KENELTÄ pois??? kirjoitti:
mm.helluntalaiset...Jt:t eivät ole uskonnollinen ryhmittymä.Se on lahko!!.
- Usalainen roistokopl
KENELTÄ pois??? kirjoitti:
mm.helluntalaiset...Johanneksen pojan sivuilla on valtionavusta adiaa. Ainakin ruotsissa sitä saavat nyt yämä rikollinen amerikkalainen pyramidihuijausliike.
Miksi meidän oma Evlut kirrko ei riitä joka on nykyaikainen ja sallii jäsenen vapaan liikkumise hengellisellä alueella . Huolehtii hautuumaista ja muista palveluista eikä kiristä kuukausittaista rahaa palvonnan etuna usaan
- hullunjuttuja
Sulla artonissi on ihan *sillisalaattia*
käsityksesi todistajuudesta.
ne saa -sun mukaan -4x suurempaa palkkaa kuin sä,
ja nimenomaan
_ovikellojen rimputtelusta_ mikä on ihan PÖTYÄ.
Mä seuraan aika tarkasti juttuja ja kyl ne
IHAN OIKEISSA TÖISSÄ KÄY,
saaden siitä
veronalaista tuloa kuten Sanamieskin,
ja VAPAA-AIKANAAN ne ovikelloja soittelee,
saamatta edes BENSAKORVAUSTA vaik
kävis jossain kauempaa saarnareissulla 'kentällä'
Mistä ihmeen mielikuvitusarkistosta sä kaivelet NOIN älyttömiä väitteitä?
nehän voi todeta valeiksi sekunnissa.
ootpa tosi pahasti saanut vaurioita ajatusmaailmaasi... - alfa123om2222
No, niin. Löydettiin Torinon kääriliina, jossa oli Jeesuksen kuva näkymättömänä. Tuo kuva saatiin esiin, vain käyttämällä erityistä valokuvaustekniikkaa.
On Hadith, jonka mukaan Jeesuksen ja Mahdin kuvat löydetään ennen heidän ilmeiseksi tuloaan ruumissa. Torinon kääriliina on tuo kuva Jeesuksesta näkymättömänä ja Face on Mars Cydonia kompleksi myös. Siellä Mars planeetalla on kuvat Mahdista ja Isasta.
Kaikki mitä on kirjoitettu toteutuu raamatun mukaan. Toivotaan ja rukoillaan, että Jehovan todistajat eivät kirjoittele mitään sellaisia satuja, jotka toteutuessaan aiheuttaisivat turmelusta.- riepuja riittää.....
Raamatun mukaan Jeesuksella
oli erillinen 'pääliina' siellä kalliohaudassa..
Torinon käärinliina on yksi,yhtenäinen käärinliina,
ei sovi Raamatun kertomukseen Jeesuksen kuolemasta.
olkoon vaan kenen tahansa käärinliina,
mutta
JEESUS KRISTUS ei ole siihen kääritty.
- Minä teen niin
Uskokaa Raamatun sanaa, äläkää juoruihin
- hohohohohohohohohoh
Sen voi havaita vain, jos itse lukee Raamattua, muuten vedätetään oikein kunnolla.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448781
- 785302
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383824Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543212Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273115- 403050
- 412246
- 331778
- 2091727