Vuonna 1914

Sanovat jehovan todistajat tulleen Jeesuksen näkymättömänä. Koska on tuo vuosipäivä, kun on sata vuotta kulunut tai tulee kohta kuluneeksi???

Jeesus ei tule näkymättömänä

MATT.25:31. Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
32. Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
33. Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
34. Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni

Kuinka tuo on voinut tapahtua näkymättömästi????


1TESS.4:16. Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
17. sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
18. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.


Aika näkymättömästi ja kuulumattomasti joo


Kaikki kuvaa sitä että jehovan todistajilla on erittäin huono Raamatun tuntemus.


Jeesus tulee hetkellä mitä kukaan ei osaa arvata eikä tietää ja kaikki tulevat sen näkemään

1TESS.5:Mutta aikakausista ja määrähetkistä ei teille, veljet, ole tarvis kirjoittaa;
2. sillä itse te varsin hyvin tiedätte, että Herran päivä tulee niinkuin varas yöllä


MATT.24:30. Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
31. Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.


LUUK.17:24. Sillä niinkuin salaman leimaus loistaa taivaan äärestä taivaan ääreen, niin on Ihmisen Poika päivänänsä oleva.


MATT.24:27. Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.


Raamattua lukemaan kaikki jehovan todistajat ja älkää uskoko guduja

9

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valtionapu pois!

      Jehovan Todistajat äärikristillispoliittisena ryhmänä pilaavat totaalisesti kristillisyyden. Ei ainoastaan herjaamalla muita kirkkoja ja yhteiskunnan
      vaikuttajia saatanallisiks yms. mutta myös omalla käytöksellään ja
      rikollisella maanpetturuuteen viittaavalla rähjäämisellä sekä omituisilla
      opeilla ja säännöillä perheitä hajoittaen ja viranomaisi jne. työllistäen.
      Jehovien syrjäytyminen, sairastelu ja ongelmat ovat kiistattomia.
      Ongelmia sepustetaan saatanan syyksi kuten uhrienkin ongelmat ovat
      heidän omaa syytään. Ehkä pedofiilinkin uhrit oman käytöksensä takia?

      • KENELTÄ pois???

        valtionapu pois!22.7.2014 00:51 ****
        keneltä nikki tahtoo *valtionavun pois* ?

        todistajat EIVÄT saa valtionapua,
        monet muut lahkot ja uskonn.ryhmittymät kyllä saavat,

        mm.helluntalaiset...


      • harhaanjohtamista
        KENELTÄ pois??? kirjoitti:

        valtionapu pois!22.7.2014 00:51 ****
        keneltä nikki tahtoo *valtionavun pois* ?

        todistajat EIVÄT saa valtionapua,
        monet muut lahkot ja uskonn.ryhmittymät kyllä saavat,

        mm.helluntalaiset...

        Jt:t eivät ole uskonnollinen ryhmittymä.Se on lahko!!.


      • Usalainen roistokopl
        KENELTÄ pois??? kirjoitti:

        valtionapu pois!22.7.2014 00:51 ****
        keneltä nikki tahtoo *valtionavun pois* ?

        todistajat EIVÄT saa valtionapua,
        monet muut lahkot ja uskonn.ryhmittymät kyllä saavat,

        mm.helluntalaiset...

        Johanneksen pojan sivuilla on valtionavusta adiaa. Ainakin ruotsissa sitä saavat nyt yämä rikollinen amerikkalainen pyramidihuijausliike.
        Miksi meidän oma Evlut kirrko ei riitä joka on nykyaikainen ja sallii jäsenen vapaan liikkumise hengellisellä alueella . Huolehtii hautuumaista ja muista palveluista eikä kiristä kuukausittaista rahaa palvonnan etuna usaan


    • hullunjuttuja

      Sulla artonissi on ihan *sillisalaattia*
      käsityksesi todistajuudesta.

      ne saa -sun mukaan -4x suurempaa palkkaa kuin sä,
      ja nimenomaan
      _ovikellojen rimputtelusta_ mikä on ihan PÖTYÄ.

      Mä seuraan aika tarkasti juttuja ja kyl ne
      IHAN OIKEISSA TÖISSÄ KÄY,
      saaden siitä
      veronalaista tuloa kuten Sanamieskin,
      ja VAPAA-AIKANAAN ne ovikelloja soittelee,
      saamatta edes BENSAKORVAUSTA vaik
      kävis jossain kauempaa saarnareissulla 'kentällä'

      Mistä ihmeen mielikuvitusarkistosta sä kaivelet NOIN älyttömiä väitteitä?
      nehän voi todeta valeiksi sekunnissa.

      ootpa tosi pahasti saanut vaurioita ajatusmaailmaasi...

    • alfa123om2222

      No, niin. Löydettiin Torinon kääriliina, jossa oli Jeesuksen kuva näkymättömänä. Tuo kuva saatiin esiin, vain käyttämällä erityistä valokuvaustekniikkaa.

      On Hadith, jonka mukaan Jeesuksen ja Mahdin kuvat löydetään ennen heidän ilmeiseksi tuloaan ruumissa. Torinon kääriliina on tuo kuva Jeesuksesta näkymättömänä ja Face on Mars Cydonia kompleksi myös. Siellä Mars planeetalla on kuvat Mahdista ja Isasta.

      Kaikki mitä on kirjoitettu toteutuu raamatun mukaan. Toivotaan ja rukoillaan, että Jehovan todistajat eivät kirjoittele mitään sellaisia satuja, jotka toteutuessaan aiheuttaisivat turmelusta.

      • riepuja riittää.....

        Raamatun mukaan Jeesuksella
        oli erillinen 'pääliina' siellä kalliohaudassa..

        Torinon käärinliina on yksi,yhtenäinen käärinliina,
        ei sovi Raamatun kertomukseen Jeesuksen kuolemasta.

        olkoon vaan kenen tahansa käärinliina,
        mutta
        JEESUS KRISTUS ei ole siihen kääritty.


    • Minä teen niin

      Uskokaa Raamatun sanaa, äläkää juoruihin

      • hohohohohohohohohoh

        Sen voi havaita vain, jos itse lukee Raamattua, muuten vedätetään oikein kunnolla.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe