Onx kukaan koskaan käyny siellä? Onx se niin pieni oikeesti?!
Ismon kauppa
5
848
Vastaukset
- aaaa
Olen käynyt monta kertaa,asun nääs kulmilla.Luonnollisessa koossa on,ja kauppana ihan perseestä.
- funi-fani
Mä käyn melkein joka päivä, etenkin sen jälkeen kun kauppa siirtyi Stellansille. Nyt valikoima on hiukan parempi kuin ennen - esim. paistavat leipää ja pullaa itse kaupan takahuoneessa.
Aika kallista marketteihin verrattuna, mutta on sopivasti matkan varrella, niin sen takia tulee poikettua siellä. Ehkä myös sen takia, että oon salkkarit-fani!
Kentaurissakin käyn aina silloin tällöin kahvilla tai napostelemassa salaatin ja täytetyn patongin. Ne on aiankin ihan sairaan hyviä siellä. - puer86
funi-fani kirjoitti:
Mä käyn melkein joka päivä, etenkin sen jälkeen kun kauppa siirtyi Stellansille. Nyt valikoima on hiukan parempi kuin ennen - esim. paistavat leipää ja pullaa itse kaupan takahuoneessa.
Aika kallista marketteihin verrattuna, mutta on sopivasti matkan varrella, niin sen takia tulee poikettua siellä. Ehkä myös sen takia, että oon salkkarit-fani!
Kentaurissakin käyn aina silloin tällöin kahvilla tai napostelemassa salaatin ja täytetyn patongin. Ne on aiankin ihan sairaan hyviä siellä.Jaahas, seuraavan kerran kun menen Helsinkiin, niin pitääpä muistaa poiketa Kentaurissa!
Mikä on muuten sen osoite? :)
kiitos mainoksesta :) - XxxxxxX
funi-fani kirjoitti:
Mä käyn melkein joka päivä, etenkin sen jälkeen kun kauppa siirtyi Stellansille. Nyt valikoima on hiukan parempi kuin ennen - esim. paistavat leipää ja pullaa itse kaupan takahuoneessa.
Aika kallista marketteihin verrattuna, mutta on sopivasti matkan varrella, niin sen takia tulee poikettua siellä. Ehkä myös sen takia, että oon salkkarit-fani!
Kentaurissakin käyn aina silloin tällöin kahvilla tai napostelemassa salaatin ja täytetyn patongin. Ne on aiankin ihan sairaan hyviä siellä.Onks sinne ikärajaa?!
- asiakas
XxxxxxX kirjoitti:
Onks sinne ikärajaa?!
Ei ole ikärajaa. Viikonloppuisin klo 19.00 jälkeen muodollisesti 18v.
Jos Ami on töissä, niin myös alaikäiset saavat kaljaa. Ami ei useinkaan papereita kysele.
Katri myi myöskin alaikäisille, ja sen vuoksi Kentsu kehoitti häntä hakemaan hommia muualta. Siksi siis se Ismon kauppaan siirtyminen.
Kentsu itse on aika paljon tarkempi ettei myy humalassa oleville tai alaikäislle, ettei vain anniskeluoikeudet lähde.
Riku vetää itsekin viinaa työaikana, joten myy kenelle vaan ja joskus jopa velaksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 103981
- 96824
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap92732- 48635
- 73615
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi15555- 34476
- 43472
- 44459
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30450