Ismon kauppa

Miskaa

Onx kukaan koskaan käyny siellä? Onx se niin pieni oikeesti?!

5

848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaaa

      Olen käynyt monta kertaa,asun nääs kulmilla.Luonnollisessa koossa on,ja kauppana ihan perseestä.

      • funi-fani

        Mä käyn melkein joka päivä, etenkin sen jälkeen kun kauppa siirtyi Stellansille. Nyt valikoima on hiukan parempi kuin ennen - esim. paistavat leipää ja pullaa itse kaupan takahuoneessa.
        Aika kallista marketteihin verrattuna, mutta on sopivasti matkan varrella, niin sen takia tulee poikettua siellä. Ehkä myös sen takia, että oon salkkarit-fani!
        Kentaurissakin käyn aina silloin tällöin kahvilla tai napostelemassa salaatin ja täytetyn patongin. Ne on aiankin ihan sairaan hyviä siellä.


      • puer86
        funi-fani kirjoitti:

        Mä käyn melkein joka päivä, etenkin sen jälkeen kun kauppa siirtyi Stellansille. Nyt valikoima on hiukan parempi kuin ennen - esim. paistavat leipää ja pullaa itse kaupan takahuoneessa.
        Aika kallista marketteihin verrattuna, mutta on sopivasti matkan varrella, niin sen takia tulee poikettua siellä. Ehkä myös sen takia, että oon salkkarit-fani!
        Kentaurissakin käyn aina silloin tällöin kahvilla tai napostelemassa salaatin ja täytetyn patongin. Ne on aiankin ihan sairaan hyviä siellä.

        Jaahas, seuraavan kerran kun menen Helsinkiin, niin pitääpä muistaa poiketa Kentaurissa!
        Mikä on muuten sen osoite? :)
        kiitos mainoksesta :)


      • XxxxxxX
        funi-fani kirjoitti:

        Mä käyn melkein joka päivä, etenkin sen jälkeen kun kauppa siirtyi Stellansille. Nyt valikoima on hiukan parempi kuin ennen - esim. paistavat leipää ja pullaa itse kaupan takahuoneessa.
        Aika kallista marketteihin verrattuna, mutta on sopivasti matkan varrella, niin sen takia tulee poikettua siellä. Ehkä myös sen takia, että oon salkkarit-fani!
        Kentaurissakin käyn aina silloin tällöin kahvilla tai napostelemassa salaatin ja täytetyn patongin. Ne on aiankin ihan sairaan hyviä siellä.

        Onks sinne ikärajaa?!


      • asiakas
        XxxxxxX kirjoitti:

        Onks sinne ikärajaa?!

        Ei ole ikärajaa. Viikonloppuisin klo 19.00 jälkeen muodollisesti 18v.
        Jos Ami on töissä, niin myös alaikäiset saavat kaljaa. Ami ei useinkaan papereita kysele.
        Katri myi myöskin alaikäisille, ja sen vuoksi Kentsu kehoitti häntä hakemaan hommia muualta. Siksi siis se Ismon kauppaan siirtyminen.
        Kentsu itse on aika paljon tarkempi ettei myy humalassa oleville tai alaikäislle, ettei vain anniskeluoikeudet lähde.
        Riku vetää itsekin viinaa työaikana, joten myy kenelle vaan ja joskus jopa velaksi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      981
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      92
      732
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      73
      615
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      15
      555
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      476
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      450
    Aihe