PYSY KAUKANA!!!
Varoitan kts:ää ja muita Israelin vihollisia ja terrorismin tukijoita tulemasta häiritsemään meidän laillista Israelin tuki mielenilmaisua. Meillä on Suomen lain mukainen oikeus järjestää ko. tapahtuma. Kyllä kts ja kumppanit voi järjetää oman terrorismia tukevan, vaikka kaikki terrorismia tukeva kokoontuminen on Suomen lain mukaan kieletty, mutta ei koske jos terrorismi kohdistuu Israeliin
VAROITUS kts
6
114
Vastaukset
- Jumalan käsi
Tietenkin me israelin aiheuttamaa sotaa aidosti rauhaa kannattavat saamme tulla ilmaisemaan mielipiteemme asiasta. Siihen meillä on lain suoma oikeutus. Meitä on tulossa useita kymmeniä arabikansojen ystävyysseuran jäseniä ilmaisemaan tukeamme Gazan asukkaille.
Tai hyvä olisi jos kts olisikin paikalla silloin kuulisi Hannu Takkulaa ja Jouni Jääskeläistä ja muita ja kuulisi kun laulamme suureen ääneen HATIKVAN kyyneleet silmissä että erkki poika tuomioja kuulee kotiinsa asti
totuusonvoittaja kirjoitti:
Tai hyvä olisi jos kts olisikin paikalla silloin kuulisi Hannu Takkulaa ja Jouni Jääskeläistä ja muita ja kuulisi kun laulamme suureen ääneen HATIKVAN kyyneleet silmissä että erkki poika tuomioja kuulee kotiinsa asti
HATIKVA
Hatikva-The National Anthem of Israel
Aina tulevat kyyneleet silmiini, kun kuulen Hatikvan
HATIKVA
Kun Israelin lapset yössä kyynelten
aamua kohden silmät nostavat,
ja polttavina kaipuu rinnan tuskaisen,
Siionin vuoren nähdä soisivat,
ah, taas tulta syttyy sydämiin.
Kun tää toivo mielen kirkastaa,
Daavidin pyhään kotikaupunkiin
viel että riemuin saamme vaeltaa.
http://www.youtube.com/watch?v=NjfFpFW9OdA
- vanha ystäväsi
Kerskailee olleensa tsunamin jälkeen pelastamassa jenkkien kanssa uhreja:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/1472115#comment-0
"Terveiset tuhoalueelta
Vaikka sieltä ei paljoa positiivista ole kerrottavaa. Minä jouduin lähtemään sinne täysin yllättäen ja ainahan minä lähden kun vain voin lähimmäistäni jotenkin auttaa. Lähtö oli tosi nopea etten edes muista mihin jäin täällä viimeksi kun kirjoitin tänne, mutta pitää selata kirjoituksia taaksepäin jos ne vain ovat saaneet siellä olla. En sen paremmin aio kertoa missä olin ja mitä tein kun ei rehvastelu kuuluu minun toimen kuvaan"
Tosin vastauksista päätellen kyllä ihmiset ovat jo silloin osanneet tunnistaa saniksen valehtelijaksi:
"juu juu sa(ar)namies..
..näehän sinä vain unta matkustamisista siellä näppiksesi ääressä. Täällä internet-ympäristössähän tuo matkustaminen ja sillä uhoaminen on helppoa. Luuletko, että joku uskoo sinua kaikkien valheidesi jälkeen joita täällä olet onnettomalla kirjoitustaidollasi sepustellut. Juu juu, toki me uskomme kaikkea mitä olet kirjoittanut. Kuten olet aiemmin kertonut, olet kaksimetrinen atleettivartaloinen yritysjohtaja ja ajelet vain mersuilla ja matkustelet amerikoissa ja tuhoalueilla...;=
Kaikki tekstisi olet yritänyt provosointimielessä kirjoittaa eikä niissä ole järjen hiventäkään ja lopunkin uskottavuuden niistä vie onneton kirjoitustaitosi. Kopioit kirjoituksesi muiden teksteistä lisäten niihin
omia kommenttejasi joista ne on helppo tunnistaa koska ne vilisevät kirjoitusvirheitä.
Jos laitatte hakusanaksi "sanamies" (huomaa lainausmerkit) tuonne ylös jossa
voi hakea kirjoittajien vanhoja kirjoituksia huomaatte mitä tarkoitan. Täällä
hän on pystynyt häiriköimään saatuaan sitä ennen bannit useista foorumeista.
Bannit ovat johtuneet uhkailuista "saunan taakse viemisestä" aina "verilirisee"
uhkailuihin. Tämänkaltainen on tämä sa(ar)namies.
Huvittaviakin puolia sa(ar)namiehen kirjoituksissa on ollut. Runsas vuosi sitten hän kirjoitteli tänne pelätessään saavansa bannit näillekkin foorumeille surullista tekstiä:
"Ottaen huomioon sen että minä olen täysin yksin. Minulla ei ole mitään seurakunta yhteyttä ei ole ystäviä ja sukulaiset ovat minut jättäneet oman onnen varaan. Minulla ei ole perhettä ym. Ainut yhteys muuhun maailmaan on tämä netti ja sitäkin ollaan minulta viemässä pois. Ei hyvältä näytä."
Pelkkä kupla koko sa(ar)namies "
Sen jälkeen onkin koko ketju sanamiehen uhkailua kun totuus hänestä paljastuu. - ItkuvirsiÄMMÄT
Humalaiset hoilaa siis *tippa linssissä*
aika äklöä känninen nyyhke,
etenkin miehiltä.
ihan akkamaista touhua,prkl - A(nti)teisti
Miksi tämä spämmääjä ei muuta Israeliin sielunveljiensä luo jos hän niin niitä aivopestyjä sotahulluja, murhaajia ja alistajia ihannoi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892638Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 45867
- 64864
- 61835