Neitsytmiehiä?

Neitsytnainen

Olen 30-vuotias nainen, ja olen neitsyt. En ole koskaan seurustellut, opiskeluni ja haarastukseni ovat naisvaltaisissa paikoissa, eikä kukaan mies ole baarissakaan lähestynyt. Olen täysin kokematon.

Arvostaisin kovasti sitä, jos joskus sattuisin kohtaamaan miehen, joka olisi kokematon eikä vaatisi liian nopeaa etenemistä. Joskus tuntuu siltä, että miehet ovat iässäni jo kovin kokeneita, eikä heillä ole innostusta ujon neitsyen kanssa seurustelemiseen. Kerran tapasin miehen, joka oli lähes yhtä kokematon, mutta hänen naista esineellistävä toimintatapansa kauhistutti - hän oli hankkinut naisseuraa vain päästäkseen poikuudestaan.

Uskokaa miehet, että sille oikealle naiselle kelpaatte kyllä kokemattominakin. Se on parempi kuin esineellistää toinen ihminen panoalustaksi.

23

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Villamo

      Toitotatko sitten jokaiselle potenttiaaliselle kumppanille, että olet neitsyt? Jos teet niin, ni yhtälailla voisit säästää neitsyytesi avioliittoon. Tietämättömyytesi miehen seksuaalisuudesta on läpitunkevaa.

      Se sinua kauhistuttanut mies ei ollut muuta kuin tyhmä siinä mielessä, että hän meni kertomaan sinulle poikuutensa menettämisestä. Sinulle se ei olisi sopinut, kuten nyt voimme yhdessä tuumin todeta. Ehkä teillä ei muutenkaan synkannut, joten se siitä...

      Mietipä nyt uudelleen kaikessa rauhassa, mitä neitsyys sinulle merkitsee, onko se todella niin tärkeä, että siitä kannattaa itselleen stressiä ottaa. Jospa vain etsisit miestä tositarkoituksella ja antaisit neitsyyden jäädä sinne nuoruuteen? Tällaisia ajatuksia minulta.

    • toivoton5

      Itse olen sinua vanhempi mieshenkilö ja olen myös vielä kokematon seksiasioissa eli neitsyt.Minulla tosin on nuorempana ollut joitakin lyhyempiä naissuhteita mutta eiväthän ne mihinkään vakavampaan johtaneet.Syynä kokemattomuuteeni on ujous ja psyykkiset tekijät eli jännittäminen.Myöskin minä haluaisin löytää itselleni kumppanin jonka kanssa edetä hitaasti ja keskustella asioista ennen seksuaalisuuden aloittamista.Viestin aloittaja ei ole ainut kellä on vastaavia ongelmia.Minulla on naispuoleisia ystäviä jotka tietävät tilanteestani eikä kukaan ole nauranut kyseiselle asialle.Monet leuhkivat kokemuksillaan mutta ei siinä kokemattomuudessa ole mitään hävettävää.

    • Itse olen mies ja 28 piakoin. Itse en ole vielä turhan suuria paineita alkanut ottamaan kokemattomuudestani mutta olen toki tietoinen tilanteestani. Enpä ole tietysti paras puhumaan tästä asiasta mutta kai se vain on niin että tietynlaisen ihmisen etsiminen voi olla hyvinkin vaikeaa, erityisesti jos tiettyjä ominaisuuksia pitäisi olla. En toki väitä ettet olisi oikeutettu pitämään omista mielipiteistäsi koska sinähän olet. Meitä on monenlaisia mutta niitä tietynlaisia voi olla huomattavasti vähemmän kuin muita ja sen tietyn löytäminen voi olla paljon vaikeampaa kuin siihen suurempaan ryhmään kuuluville. Se on vain lähdettävä ulos ja tarvittaessa hyväksyttävä itselleen vielä sallittavat kompromissit. Tietysti voisi ainakin kokeilla vähän miesvaltaisempiakin harrastuksia, tuskin siitä mitään häviää. Mutta sinä tietysti teet niin kuin parhaaksi katsot. Minullakin tilanne on tämä mikä on mutta onneksi tilanne voisi olla huonompikin mutta ei ole. Eli hyvinhän tässä yleisesti menee, ei kai pitäisi turhan paljon valitettavaa olla. Hyvää jatkoa aloittajalle ja kaikille muillekin.

    • 25-vuotias

      Tietääkseni kyllä lähes kaikki miehet hankkivat tyttöystävän, vakiopanon tai yhden illan hoitoja saadakseen seksiä eli sillä perusteella kaikki miehet ovat naisten esineellistäjiä.

      Lähes jokaisen miehen unelma on saada nussia mahdollisimman montaa seksikästä naista ja joka muuta väittää puhuu joko paskaa tai kuuluu pieneen marginaaliin. Näin se kuulkaas naiset vain on halusitte tai ette. Olen itsekin kokematon mutta vain siksi koska olen ujo eikä naiset huoli sellaisia miehiä.

      • 25-vuotias

        Olen kyllä tullut siihen päätelmään että nykyaikana ihan yhtä lailla monet naiset haluavat harrastaa seksiä mahdollisimman monen miehen kanssa.


      • 5+1
        25-vuotias kirjoitti:

        Olen kyllä tullut siihen päätelmään että nykyaikana ihan yhtä lailla monet naiset haluavat harrastaa seksiä mahdollisimman monen miehen kanssa.

        Olen monta kertaa ajatellut että miksi tällä palstalla olevat kokemattomat miehet ja naiset eivät yrittäisi tutustua toisiinsa. Vähitellen sitä voisi sitten järjestää treffit ja katsoa tuleeko siitä seksisuhde tai jopa jotain vakavempaa. Vai ovatko kaikki todella niin estyneitä ettei tutustuminen tule kuuloonkaan?

        Eihän sen tutustumisen nyt välttämättä tarvitse mihinkään johtaa mutta eikös monella ole tavoitteena päästä siitä kokemattomuuden taakasta eroon ja löytää mahdollisesti pidempiaikaistakin seuraa.


      • 5+1 kirjoitti:

        Olen monta kertaa ajatellut että miksi tällä palstalla olevat kokemattomat miehet ja naiset eivät yrittäisi tutustua toisiinsa. Vähitellen sitä voisi sitten järjestää treffit ja katsoa tuleeko siitä seksisuhde tai jopa jotain vakavempaa. Vai ovatko kaikki todella niin estyneitä ettei tutustuminen tule kuuloonkaan?

        Eihän sen tutustumisen nyt välttämättä tarvitse mihinkään johtaa mutta eikös monella ole tavoitteena päästä siitä kokemattomuuden taakasta eroon ja löytää mahdollisesti pidempiaikaistakin seuraa.

        Sanon nyt mielipiteeni tähänkin.

        Olen ihan kokeilumielellä täältä yrittänyt löytää tuttavia tai jopa mahdollista seurustelua jos hyvinkin sattuisi välit osumaan kohdalle. Olen huomannut että naisilla on tietty varaus täällä ollessa. He eivät yleisesti luota miehiin joita tällä palstalla liikkuu ja täytyy sanoa että se on kyllä aiheellinen selitys, etenkin kun huomaa tiettyjä kirjoituksia joita täällä lukee niin pitäisi kieltämättä antaa aihetta sille. Miehillä taas on täällä ollessa yleisesti hyvin yksipuolinen näkemys naisiin tai sitten jopa todella negatiiviselta kuulostavia kirjoituksia.

        Pullonkaula taitaa olla siinä että useimmat kokemattomat naiset haluaisivat löytää normaalia muistuttavan miehen jolla olisi työ, hyvät elämäntavat ja haluaisi muutakin kuin vain seksiä. Kokemattomilla miehillä taas on useimmiten ekana seksi ja yksi tai useampi niitä tiettyjä ominaisuuksia joita kokematon nainen ei haluaisi miehellä olevan.

        Eli kuten tuossa ekassa kirjoituksessani kerroinkin jo, jos niitä tietynlaisia on tosi maailmassa vähemmän kuin enimpiä, täällä ollessa kyseinen suhde ei ainakaan pienene tai saattaa olla vieläkin pienempi. Lisäksi kokemattomien luonteenpiirteet, ujo, arkuus, epäluottamus toisiin joka tällä palstalla tuntuu jopa korostuvan, niin tulos alkaa olemaan mitä se yleisesti on täällä.

        Itse olen alkanut huomattavasti vähentämään tuttavien tai jopa sen mahdollisen seurustelukumppanin etsimistä täällä koska se ei vain tunnu onnistuvan. Mielipiteitä joskus silloin tällöin tykkään vielä täällä kirjoitella. En kiellä etteikö täällä voisi alkaa ainakin kirjoitella mutta se kun on täällä vaan joksenkin vaikeaksi osoittautunut. Näyttää siltä että tosi maailmassa vain tuntuisi ehkä olevan hieman paremmat mahdollisuudet jos siinä nyt vielä onnistuu.

        Tietysti jos kokemattomaksi jää, minä mukaanlukien, uskon että se on enimmäkseen omaa syytä, tuskin tässä voi paljoa muita alkaa syyttämään. Tietysti nämä ovat vain omia näkemyksiäni.


    • karenssikalle

      Turhaa vouhotusta tuo poikuudesta tai neitsyydestä höpöttely. Ei sillä ole mitään merkitystä, onko se tallella vai ei. Sen menettäminen ei paranna tai huononna ketään enää nykyaikana. Ennemmin etsikää sydämen ystävä ja antakaa siinä vaiheessa tilanteen edetä seksiin asti, kun se oikealle tuntuu. Niin hekin tekevät, joilla tätä kokemattomuutta ei ole enää. Molemmissa ryhmissä, kokemattomat ja kokeneet, on ihan yhtälailla sellaisia, jotka uuden ihmisen kanssa haluavat olla viikkoja tai kuukausia, yhtälailla on sellaisia jotka haluavat saman tien päästä vällyjen väliin mylläämään. Onko se seksikumppani sitten aviossa kanssasi, avoliitossa, panokaveri, salarakas tai yhden illan juttu, on aivan toisarvoinen seikka sen rinnalla rakastaako aidosti häntä, saako vastarakkautta ja kohtaako seksuaaliset tarpeet. Kullekin löytyy ottajansa ja tarvittava kärsivällisyyskin löytyy, kunhan asioista keskustellaan niiden omilla nimillä avoimesti. Ja ujot voi joka päivä pienin teoin yllättää itsensä, haastaa kehittämään ulosantiaan, kunnes joku kiva kaveri löytyy.

      Olisinkin kokematon, niin olisi monta mukavaa seksiin liittyvää UUTTA kokemusta vielä odotettavissa. Nyt on jo kaikki kivat jutut kokeiltu ja ei enää niin ihmeellisiä..

    • sepäsepäse

      Onhan meitä, mutta viestissäsi tunkee esiin heti tämä naisien "esineellistäminen".
      Eli vaikka olen kokematon, niin haluan kunnon monipuolista panoa eri asennoista ja hyvää suihinottoa. Jotenkin tuntuu, että sinä olet ehkä turhan vaatimaton sellaiseen.
      Minusta naisten kannattaisi unohtaa kokonaan nämä kaikki esineellistämis jutut ja antaa kaverin naida kaikin tavoin, kaikki aistit avoinna joka suuntaan ja tavallaan hyväksyä se, että mies on se joka panee ja tavallaan alistua siihen ja antaa kaikin tavoin. Olla rietas ja raisu sängyssä. Tokihan nainenkin panee miestä ratsastaessaan.

      • Neitsytnainen

        En tarkoittanut, ettenkö voisi olla rietas tai raisu, mutta "esineellistämisellä" tarkoitan naisen pitämistä pelkkänä välineenä kuten poikuuden korkkaajana. Siitä olen samaa mieltä, että pitkiin parisuhteisiin, joissa muutenkin rakastaa toista ja on kiintynyt, kuuluu seksi ja seksuaalinen kanssakäyminen. Itseäni häiritsee lähinnä se, että miehet pitävät poikuuttaan aivan kuin jonain sairautena, josta on päästävä eroon.


      • ed.
        Neitsytnainen kirjoitti:

        En tarkoittanut, ettenkö voisi olla rietas tai raisu, mutta "esineellistämisellä" tarkoitan naisen pitämistä pelkkänä välineenä kuten poikuuden korkkaajana. Siitä olen samaa mieltä, että pitkiin parisuhteisiin, joissa muutenkin rakastaa toista ja on kiintynyt, kuuluu seksi ja seksuaalinen kanssakäyminen. Itseäni häiritsee lähinnä se, että miehet pitävät poikuuttaan aivan kuin jonain sairautena, josta on päästävä eroon.

        No kyllähän sillä iso merkitys on. Ei siinä ole mitään pahaa jos mies hakee panoa, eritotenkaan sitä ensimmäistään. Kumpa minäkin olisin saanut jo 15vuotiaana, niin olisi ollut varmasti kaikinpuolin terveempi elämä edessä. Nyt on saanut kestää kaikenmailman asiaan liittyvää monensortin paskaa oloa. Fakta on, että kyllä se repii ja raastaa sydäntä niin pitkään kun se asia on hoidettu. Eli käytännössä se sitten täytyy olla sairauteen verrattava asia, koska se näin tekee miehelle.
        Onko sulla minkälaiset mitat ja haetko tosissasi kaveria? Seksiin vai parisuhteeseen?
        Vaiko ensin seksiin ja sitten katsoo josko olisi enemmänkin yhteistä?


      • Kasarikakara
        ed. kirjoitti:

        No kyllähän sillä iso merkitys on. Ei siinä ole mitään pahaa jos mies hakee panoa, eritotenkaan sitä ensimmäistään. Kumpa minäkin olisin saanut jo 15vuotiaana, niin olisi ollut varmasti kaikinpuolin terveempi elämä edessä. Nyt on saanut kestää kaikenmailman asiaan liittyvää monensortin paskaa oloa. Fakta on, että kyllä se repii ja raastaa sydäntä niin pitkään kun se asia on hoidettu. Eli käytännössä se sitten täytyy olla sairauteen verrattava asia, koska se näin tekee miehelle.
        Onko sulla minkälaiset mitat ja haetko tosissasi kaveria? Seksiin vai parisuhteeseen?
        Vaiko ensin seksiin ja sitten katsoo josko olisi enemmänkin yhteistä?

        Kylläpä sitä taas puhutaan yleistävässä muodossa, vaikka kaikki eivät tunne samoin kuin sinä. Eittämättä maailma muuttunut siitä, kun itse olin lapsi ja nuori. Silloin ei panoista puhuttu, eikä siitä, että seksiä voisi olla ilman seurustelua. Tyttö sai helpon ja huoran maineen, jos erehtyi antamaan ensin seksiä ja katsomaan sitten enemmän yhteistä.

        Itse henkilökohtaisesti en pystyisi pelkkään seksiin ilman tunnesidettä ja tunneside taas vaatii jonkin aikaa tutustumista. Tulisi muuten hyväksikäytetty ja hyväksikäyttäjän fiilis.


      • Neitsytnainen
        ed. kirjoitti:

        No kyllähän sillä iso merkitys on. Ei siinä ole mitään pahaa jos mies hakee panoa, eritotenkaan sitä ensimmäistään. Kumpa minäkin olisin saanut jo 15vuotiaana, niin olisi ollut varmasti kaikinpuolin terveempi elämä edessä. Nyt on saanut kestää kaikenmailman asiaan liittyvää monensortin paskaa oloa. Fakta on, että kyllä se repii ja raastaa sydäntä niin pitkään kun se asia on hoidettu. Eli käytännössä se sitten täytyy olla sairauteen verrattava asia, koska se näin tekee miehelle.
        Onko sulla minkälaiset mitat ja haetko tosissasi kaveria? Seksiin vai parisuhteeseen?
        Vaiko ensin seksiin ja sitten katsoo josko olisi enemmänkin yhteistä?

        Olen liikunnallinen eli lihaksikas ja mulla on terveet elämäntavat. Olen psyykkisesti sairas, mutta fyysisesti hyväkuntoinen; käyn salilla ja juoksen. Etsin suhdetta, johon kuuluu muitakin asioita kuin seksi eli rakkaus/kiintymyssuhdetta. :) Ensin tuttavuus- tai rakkaussuhde, johon sitten tulisi mukaan asteittain myös se seksi.

        Itse naisena olen myös kokenut ahdistuneisuutta seksin ja läheisyyden puutteen takia. Silti en voisi kuvitellakaan ottavani jotakuta vain "korkkaamaan neitsyyttäni". Vaikka puutteessa olo on raskasta ja "sairasta", ihmettelen, miten miehet pitävät poikuuttan huonona asiana! He haluavat saada ehkä vain edes sen yhden kerran. Miksi se on niin hienoa kun ei ole poikuus tallella? Vaikka kyseessä olisi "poikuuden korkkaajaksi" lupautunut nainen tai maksullinen? Vaikka puute kestäisi sen jälkeen koko elämän?

        sepäsepäse, miten koet että 15-vuotiaana saatu yksi pano olisi sun elämän muuttanut, tai miten yleensäkään yksi pano miehen elämän muuttaa? Itse toivon, että ensimmäinen panoni olisi suhteessa joka on vastavuoroinen ja jatkuva - eli se ei jäisi ainutkertaiseksi "neitsyyden korkkaamiseksi"! :)


      • miesvajaa30
        Neitsytnainen kirjoitti:

        Olen liikunnallinen eli lihaksikas ja mulla on terveet elämäntavat. Olen psyykkisesti sairas, mutta fyysisesti hyväkuntoinen; käyn salilla ja juoksen. Etsin suhdetta, johon kuuluu muitakin asioita kuin seksi eli rakkaus/kiintymyssuhdetta. :) Ensin tuttavuus- tai rakkaussuhde, johon sitten tulisi mukaan asteittain myös se seksi.

        Itse naisena olen myös kokenut ahdistuneisuutta seksin ja läheisyyden puutteen takia. Silti en voisi kuvitellakaan ottavani jotakuta vain "korkkaamaan neitsyyttäni". Vaikka puutteessa olo on raskasta ja "sairasta", ihmettelen, miten miehet pitävät poikuuttan huonona asiana! He haluavat saada ehkä vain edes sen yhden kerran. Miksi se on niin hienoa kun ei ole poikuus tallella? Vaikka kyseessä olisi "poikuuden korkkaajaksi" lupautunut nainen tai maksullinen? Vaikka puute kestäisi sen jälkeen koko elämän?

        sepäsepäse, miten koet että 15-vuotiaana saatu yksi pano olisi sun elämän muuttanut, tai miten yleensäkään yksi pano miehen elämän muuttaa? Itse toivon, että ensimmäinen panoni olisi suhteessa joka on vastavuoroinen ja jatkuva - eli se ei jäisi ainutkertaiseksi "neitsyyden korkkaamiseksi"! :)

        Minä olisin kyllä valmis tutustumaan ensin omalla ajalla ja sitten myöhemmin olemaan vakavammassa suhteessa jos näyttää siltä että viihtyy hyvin seurassasi. Olen kokematon mies, vähän vajaa 30 vuotias ja olisihan se kieltämättä hienoa jos voisi olla kanssasi kauan yhdessä, tuttavamielessä ensin ja myöhemmin sitten ehkä "neitsyyden korkkaajana" pitkälle tulevaisuuteen.


      • mies..
        Neitsytnainen kirjoitti:

        Olen liikunnallinen eli lihaksikas ja mulla on terveet elämäntavat. Olen psyykkisesti sairas, mutta fyysisesti hyväkuntoinen; käyn salilla ja juoksen. Etsin suhdetta, johon kuuluu muitakin asioita kuin seksi eli rakkaus/kiintymyssuhdetta. :) Ensin tuttavuus- tai rakkaussuhde, johon sitten tulisi mukaan asteittain myös se seksi.

        Itse naisena olen myös kokenut ahdistuneisuutta seksin ja läheisyyden puutteen takia. Silti en voisi kuvitellakaan ottavani jotakuta vain "korkkaamaan neitsyyttäni". Vaikka puutteessa olo on raskasta ja "sairasta", ihmettelen, miten miehet pitävät poikuuttan huonona asiana! He haluavat saada ehkä vain edes sen yhden kerran. Miksi se on niin hienoa kun ei ole poikuus tallella? Vaikka kyseessä olisi "poikuuden korkkaajaksi" lupautunut nainen tai maksullinen? Vaikka puute kestäisi sen jälkeen koko elämän?

        sepäsepäse, miten koet että 15-vuotiaana saatu yksi pano olisi sun elämän muuttanut, tai miten yleensäkään yksi pano miehen elämän muuttaa? Itse toivon, että ensimmäinen panoni olisi suhteessa joka on vastavuoroinen ja jatkuva - eli se ei jäisi ainutkertaiseksi "neitsyyden korkkaamiseksi"! :)

        Missä päin aloittaja asuu? Sähköpostia esiin jos oikeasti haluat tutustua miehiin..


      • sepäsepäse
        Neitsytnainen kirjoitti:

        Olen liikunnallinen eli lihaksikas ja mulla on terveet elämäntavat. Olen psyykkisesti sairas, mutta fyysisesti hyväkuntoinen; käyn salilla ja juoksen. Etsin suhdetta, johon kuuluu muitakin asioita kuin seksi eli rakkaus/kiintymyssuhdetta. :) Ensin tuttavuus- tai rakkaussuhde, johon sitten tulisi mukaan asteittain myös se seksi.

        Itse naisena olen myös kokenut ahdistuneisuutta seksin ja läheisyyden puutteen takia. Silti en voisi kuvitellakaan ottavani jotakuta vain "korkkaamaan neitsyyttäni". Vaikka puutteessa olo on raskasta ja "sairasta", ihmettelen, miten miehet pitävät poikuuttan huonona asiana! He haluavat saada ehkä vain edes sen yhden kerran. Miksi se on niin hienoa kun ei ole poikuus tallella? Vaikka kyseessä olisi "poikuuden korkkaajaksi" lupautunut nainen tai maksullinen? Vaikka puute kestäisi sen jälkeen koko elämän?

        sepäsepäse, miten koet että 15-vuotiaana saatu yksi pano olisi sun elämän muuttanut, tai miten yleensäkään yksi pano miehen elämän muuttaa? Itse toivon, että ensimmäinen panoni olisi suhteessa joka on vastavuoroinen ja jatkuva - eli se ei jäisi ainutkertaiseksi "neitsyyden korkkaamiseksi"! :)

        No varmasti se 15vuotiaana saatu pano olisi muuttanut elämää sillä tavalla, että asiaan liittyvä itsetunto olisi päässyt kehittymään terveellä pohjalla ja olisi myöskin antanut paljon asiaan liittyviä vastauksia. Nyt on kaikenlaisia pelkotiloja päässyt kehittymään asiaan liittyen, vaikkakin todennäköisesti aiheettomia sellaisia.
        Minusta olisi varmasti kehittynyt sosiaalisempi ja ulospäinsuuntautuvampi jos olisin saanut viettää nuoruuden tyttöystävän seurassa ynm.
        Nyt olen oppinut elämään yksin ja on täysi työ muuttaa kurssia enää tässä iässä. Iän puolesta kylläkin sovittaisi aika hyvin yhteen....
        No vain eipä minullekkaan ole kelvannut ihan kuka tahansa ekaan kertaan. Jonkin verran mahdollisuuksiakin olisi elämässä ollut, vain en ole niitä käyttänyt.
        Maksullista en ole koskaan vakavissaan edes harkinnut, koska se ei tuntuisi jälkeenpäin ajateltuna varmastikkaan hyvältä jutulta.

        En sinällään ajattele, että kokemattomuus tekisi minusta huonompaa ihmistä. Itseasiassa lukemani perusteella naiset ajattelevat yleisesti ottaen näin, eli pitävät huonona). Minä henkilökohtaisesti arvostan neitsyitä naisia.

        Voihan se olla, että minullekkin olisi parempi tuo rauhallinen eteneminen asiassa niinkuin sinullekkin. Ehkäpä sen takia olenkin kokematon kun en vain ole sellainen kuin ehkä toivoisin olevani. Ehkäpä haluaisinkin tosiasiassa vain että joku välittäisi.
        Mutta sitten tulee se, että kuka on se oikea kenellekkin. Löytyykö se kekskustelupalstalta simsalapim. Siinä asiassa olen kohtuu skeptinen ja sen vuoksikkaan en ole halukas puhumaan vakavasta suhteesta heti kärkeen. Jos seksisuhdetta ajatellaan, niin siinähän ei välttämättä tarvitsisi ihan niin kauheasti yhteistä yleisesti ottaen ollakkaan, siksi siitä on helpompi puhua ja sellaiseen ehkä lähteä netinkautta.

        Itsekkin olen liikunnallinen ja hyvässä kunnossa, eli silläkin puolella olisi yhteistä, mutta nyt tulee mieleen, että miten paha tuo sinun psyykkinen sairautesi sitten on ja mistä se juontaa?


      • Kohta 30
        Neitsytnainen kirjoitti:

        Olen liikunnallinen eli lihaksikas ja mulla on terveet elämäntavat. Olen psyykkisesti sairas, mutta fyysisesti hyväkuntoinen; käyn salilla ja juoksen. Etsin suhdetta, johon kuuluu muitakin asioita kuin seksi eli rakkaus/kiintymyssuhdetta. :) Ensin tuttavuus- tai rakkaussuhde, johon sitten tulisi mukaan asteittain myös se seksi.

        Itse naisena olen myös kokenut ahdistuneisuutta seksin ja läheisyyden puutteen takia. Silti en voisi kuvitellakaan ottavani jotakuta vain "korkkaamaan neitsyyttäni". Vaikka puutteessa olo on raskasta ja "sairasta", ihmettelen, miten miehet pitävät poikuuttan huonona asiana! He haluavat saada ehkä vain edes sen yhden kerran. Miksi se on niin hienoa kun ei ole poikuus tallella? Vaikka kyseessä olisi "poikuuden korkkaajaksi" lupautunut nainen tai maksullinen? Vaikka puute kestäisi sen jälkeen koko elämän?

        sepäsepäse, miten koet että 15-vuotiaana saatu yksi pano olisi sun elämän muuttanut, tai miten yleensäkään yksi pano miehen elämän muuttaa? Itse toivon, että ensimmäinen panoni olisi suhteessa joka on vastavuoroinen ja jatkuva - eli se ei jäisi ainutkertaiseksi "neitsyyden korkkaamiseksi"! :)

        Kokematonta pelottaa, että kokemattomuus on tulevalle kumppanille ongelma. Kyllähän se näin lähes kolmekymppisenä mietityttää, että kelpaako sitä. Jaksaako kukaan tämän ikäinen nainen katsella miestä joka on kokemattomampi naisasioissa kuin keskiverto 18 vuotias. Kuitenkin kuulut huomattavaan vähemmistöön naisista jotka ovat tuossa iässä vielä kokemattomia ja tästä syystä mielipiteesi kokemattomista miehistä on erilainen kuin naisella joka on ollut parisuhteessa/parisuhteissa 16 vuotiaasta asti.

        Se mahdollisuus, että sattuisi joskus tapaamaan naisen josta yllättäen pitäisi, joka pitäisi myös minusta ja joka olisi kokematon, on kolmekymppisenä jo melko utopistinen ajatus. Varsinkaan kun niitä naisia ei varsinaisesti ole ollut mitenkään erityisen paljon tarjolla tai siis ollenkaan. Sitten kun joku sellainen ihminen josta pitäisin ja joka pitäisi minusta sattuisi tulemaan vastaan, niin pelkään, että suorituspaineet ja kaikki muu kokemattomuuteen liittyvä epävarmuus vain pilaisi kaiken.

        Kyllä mä olen pitkään halunnut tästä taakasta eroon. Jotenkin sitä haluaa vain tietää mistä on kysymys? Ehkä sitä saisi jotain vastauksia myös siihen, että olenko täysin tumpelo. Maksullisille en ole ainakaan vielä mennyt. Tosin en voi kieltää ettenkö olisi selaillut ilmoituksia netistä ja lukenut aiheesta. Kyllähän se pahin tuska on näin kolmenkympin tienoilla alkanut hellittää. Vaikka sitä paljon miettii tuleeko elämä olemaan aina näin yksinäistä kuin se on tähän asti ollut...


      • Neitsytnainen
        sepäsepäse kirjoitti:

        No varmasti se 15vuotiaana saatu pano olisi muuttanut elämää sillä tavalla, että asiaan liittyvä itsetunto olisi päässyt kehittymään terveellä pohjalla ja olisi myöskin antanut paljon asiaan liittyviä vastauksia. Nyt on kaikenlaisia pelkotiloja päässyt kehittymään asiaan liittyen, vaikkakin todennäköisesti aiheettomia sellaisia.
        Minusta olisi varmasti kehittynyt sosiaalisempi ja ulospäinsuuntautuvampi jos olisin saanut viettää nuoruuden tyttöystävän seurassa ynm.
        Nyt olen oppinut elämään yksin ja on täysi työ muuttaa kurssia enää tässä iässä. Iän puolesta kylläkin sovittaisi aika hyvin yhteen....
        No vain eipä minullekkaan ole kelvannut ihan kuka tahansa ekaan kertaan. Jonkin verran mahdollisuuksiakin olisi elämässä ollut, vain en ole niitä käyttänyt.
        Maksullista en ole koskaan vakavissaan edes harkinnut, koska se ei tuntuisi jälkeenpäin ajateltuna varmastikkaan hyvältä jutulta.

        En sinällään ajattele, että kokemattomuus tekisi minusta huonompaa ihmistä. Itseasiassa lukemani perusteella naiset ajattelevat yleisesti ottaen näin, eli pitävät huonona). Minä henkilökohtaisesti arvostan neitsyitä naisia.

        Voihan se olla, että minullekkin olisi parempi tuo rauhallinen eteneminen asiassa niinkuin sinullekkin. Ehkäpä sen takia olenkin kokematon kun en vain ole sellainen kuin ehkä toivoisin olevani. Ehkäpä haluaisinkin tosiasiassa vain että joku välittäisi.
        Mutta sitten tulee se, että kuka on se oikea kenellekkin. Löytyykö se kekskustelupalstalta simsalapim. Siinä asiassa olen kohtuu skeptinen ja sen vuoksikkaan en ole halukas puhumaan vakavasta suhteesta heti kärkeen. Jos seksisuhdetta ajatellaan, niin siinähän ei välttämättä tarvitsisi ihan niin kauheasti yhteistä yleisesti ottaen ollakkaan, siksi siitä on helpompi puhua ja sellaiseen ehkä lähteä netinkautta.

        Itsekkin olen liikunnallinen ja hyvässä kunnossa, eli silläkin puolella olisi yhteistä, mutta nyt tulee mieleen, että miten paha tuo sinun psyykkinen sairautesi sitten on ja mistä se juontaa?

        Itsekin olen kokenut, että ekaan kertaan liittyvä jännittäminen on kasvanut kun olen ollut koko nuoren aikuisuuteni yksin. Oikeastaan ei ole ollut niitä mahdollisuuksiakaan kun miehet eivät ole olleet kiinnostuneita. Itse arvostan kovasti sitä, jos miehellä on vielä poikuus tallella. Salaa toivon saavani olla jollekulle erityisen rakkaalle miehelle se ensimmäinen, mutta epätodennäköistähän se on. :)

        Se, että miehet ovat inhonneet mua on pahentanut sairauttani paljon. Mulla on dissosiaatiohäiriö sekä piirteitä epävakaasta persoonallisuudesta ja olen sairauteni vaikea-asteisuuden takia työkyvyttömyyseläkkeellä. Kuitenkin elän hyvin terveellisesti, harrastan ja opiskelujeni jälkeen menen kuntouttavaan työtoimintaan johonkin mielenterveyskuntoutujille tarkoitettuun työpaikkaan. Sairauttani hoidetaan neuroleptilääkityksellä - eivätkä ne vaikuta haluihin, toisin kuin monien sairauksien hoidossa käytettävät SSRI/SNRI-lääkkeet. Toki neuroleptit keräävät nestettä ja turvottavat, mutta on parempi olla turvonnut ja ei-psykoosissa kuin ei-turvonnut ja psykoosissa. ;) Lisäksi erittäin terveellinen syöminen ja runsas urheilu pitävät painon kurissa. Eri asia on se, jos joskus menen niin huonoon kuntoon, että lääkkeeni vaihdetaan Leponexiin, joka on rankin markkinoilla oleva lääke. Tai jos haluaisin harrastaa fitnessiä kilpatasolla ja silti pysyä psyykkisesti terveenä.

        Mulla ei koskaan ole ollut miespuolisia tuttujakaan. Kaikki kaverini ovat aina olleet naisia. Olen aina toivonut, että olisi joku mikava mies, joka välittäisi musta, sillä vielä en ole ollut kenellekään miehelle tärkeä. "mä en oo vielä seurustellut", vastaan, kun joku kysyy seurusteluaioista. Nyt kolmekymppisenä on tullut mieleeni, etten ehkä seurustelekaan, se jää elämästäni puuttumaan. Kaikkein rankinta on ollut tottua läheisyyden puuteeseen, ja siihen, ettei ole ketään jota voisin halailla, jonka lähellä voisin olla ja jonka kanssa voisin jakaa elämän hienoja hetkiä.

        Toki olen tavannut mielenterveyskuntoutujamiehiä, mutta he eivät ole olleet lainkaan kiinnostuneita, ainakaan musta! Monet mieskuntoutujista ovat myös karsean huonossa fyysisessä kunnossa ja niin huonoryhtisiä, että ensitapaamisella tekisi mieli alkaa neuvoa jumppaliikkeitä, joilla mies saisi itsensä edes vähän parempaan kuntoon ylipainostaan huolimatta. Välillä olen pohtinut, miten paljon jo pelkkäelintapamuutos vaikuttaisi monen psyykesairaan hyvinvointiin.

        Eräs toinen pariutumiseen vaikuttava asia on pysyvä pienituloisuuteni. En pystyisi maksamaan puolta omistusasunnosta, lomamatkoista ynnä muusta. Miehet ovat mieluummin sinkkuina kuin ottavat naisen, joka ei kykene elättämään perhettään puoliksi. Muutenkin olen huomannut, että ne miehet, jotka eniten valittavat naisen puutettaan, ovat ne kaikkein krantuimmat: heillä on kumppanilleen kovat henkiset vaatimukset (seurustelu) tai tiukat ulkonäkökriteerit (seksi). He valittavat suureen ääneen, etteivät kelpaa kenellekään, koska eivät saa mieleistään eli vaatimustasoonsa sopivaa naista.


      • ed.
        Neitsytnainen kirjoitti:

        Itsekin olen kokenut, että ekaan kertaan liittyvä jännittäminen on kasvanut kun olen ollut koko nuoren aikuisuuteni yksin. Oikeastaan ei ole ollut niitä mahdollisuuksiakaan kun miehet eivät ole olleet kiinnostuneita. Itse arvostan kovasti sitä, jos miehellä on vielä poikuus tallella. Salaa toivon saavani olla jollekulle erityisen rakkaalle miehelle se ensimmäinen, mutta epätodennäköistähän se on. :)

        Se, että miehet ovat inhonneet mua on pahentanut sairauttani paljon. Mulla on dissosiaatiohäiriö sekä piirteitä epävakaasta persoonallisuudesta ja olen sairauteni vaikea-asteisuuden takia työkyvyttömyyseläkkeellä. Kuitenkin elän hyvin terveellisesti, harrastan ja opiskelujeni jälkeen menen kuntouttavaan työtoimintaan johonkin mielenterveyskuntoutujille tarkoitettuun työpaikkaan. Sairauttani hoidetaan neuroleptilääkityksellä - eivätkä ne vaikuta haluihin, toisin kuin monien sairauksien hoidossa käytettävät SSRI/SNRI-lääkkeet. Toki neuroleptit keräävät nestettä ja turvottavat, mutta on parempi olla turvonnut ja ei-psykoosissa kuin ei-turvonnut ja psykoosissa. ;) Lisäksi erittäin terveellinen syöminen ja runsas urheilu pitävät painon kurissa. Eri asia on se, jos joskus menen niin huonoon kuntoon, että lääkkeeni vaihdetaan Leponexiin, joka on rankin markkinoilla oleva lääke. Tai jos haluaisin harrastaa fitnessiä kilpatasolla ja silti pysyä psyykkisesti terveenä.

        Mulla ei koskaan ole ollut miespuolisia tuttujakaan. Kaikki kaverini ovat aina olleet naisia. Olen aina toivonut, että olisi joku mikava mies, joka välittäisi musta, sillä vielä en ole ollut kenellekään miehelle tärkeä. "mä en oo vielä seurustellut", vastaan, kun joku kysyy seurusteluaioista. Nyt kolmekymppisenä on tullut mieleeni, etten ehkä seurustelekaan, se jää elämästäni puuttumaan. Kaikkein rankinta on ollut tottua läheisyyden puuteeseen, ja siihen, ettei ole ketään jota voisin halailla, jonka lähellä voisin olla ja jonka kanssa voisin jakaa elämän hienoja hetkiä.

        Toki olen tavannut mielenterveyskuntoutujamiehiä, mutta he eivät ole olleet lainkaan kiinnostuneita, ainakaan musta! Monet mieskuntoutujista ovat myös karsean huonossa fyysisessä kunnossa ja niin huonoryhtisiä, että ensitapaamisella tekisi mieli alkaa neuvoa jumppaliikkeitä, joilla mies saisi itsensä edes vähän parempaan kuntoon ylipainostaan huolimatta. Välillä olen pohtinut, miten paljon jo pelkkäelintapamuutos vaikuttaisi monen psyykesairaan hyvinvointiin.

        Eräs toinen pariutumiseen vaikuttava asia on pysyvä pienituloisuuteni. En pystyisi maksamaan puolta omistusasunnosta, lomamatkoista ynnä muusta. Miehet ovat mieluummin sinkkuina kuin ottavat naisen, joka ei kykene elättämään perhettään puoliksi. Muutenkin olen huomannut, että ne miehet, jotka eniten valittavat naisen puutettaan, ovat ne kaikkein krantuimmat: heillä on kumppanilleen kovat henkiset vaatimukset (seurustelu) tai tiukat ulkonäkökriteerit (seksi). He valittavat suureen ääneen, etteivät kelpaa kenellekään, koska eivät saa mieleistään eli vaatimustasoonsa sopivaa naista.

        Tuo sinun mielenterveys ongelma on minulle tekemätön paikka hyväksyä parisuhteen kannalta. Minä nimittäin parisuhteelta haluaisin ehkäpä myöskin lapsia ja luonnollisestikkin haluan antaa heille parhaat eväät elämälle. Nämä mielenterveys jututkin lienee perinöllisiä kuitenkin..
        Itselläni ei ole mentaalipuolella mitään ihmeempää. Perus kyrpiintyminen välillä, ei muuta.
        Mullakin on suhteellisen kovat vaatimustasot parisuhteelle ja jos ei olisi, niin varmasti olisinkin jo parisuhteessa, mutta en myöskään koskaan, enkä kenellekkään ole valittanut osaani ja yksinäisyyttäni. Käsitän, että olen itse vastuussa kaikesta mikä liittyy elämääni. Joten narina ei kuulu minun sanavarastooni nyt eikä tulevaisuudessakaan.
        Minulla on jo kaikki tarvittava materia elämässäni, joten itse en hae maksajaa naisesta mihinkään, lähinnä että kustantaa itse itsensä, mutta se näistä.

        Halusit hienoja asioita elämänkumpanilta ja yhteisistä hetkistä hänen kanssaan ja toivon sinulle parasta elämässäsi ja että lopulta löydät etsimäsi...


      • Neitsytnainen
        ed. kirjoitti:

        Tuo sinun mielenterveys ongelma on minulle tekemätön paikka hyväksyä parisuhteen kannalta. Minä nimittäin parisuhteelta haluaisin ehkäpä myöskin lapsia ja luonnollisestikkin haluan antaa heille parhaat eväät elämälle. Nämä mielenterveys jututkin lienee perinöllisiä kuitenkin..
        Itselläni ei ole mentaalipuolella mitään ihmeempää. Perus kyrpiintyminen välillä, ei muuta.
        Mullakin on suhteellisen kovat vaatimustasot parisuhteelle ja jos ei olisi, niin varmasti olisinkin jo parisuhteessa, mutta en myöskään koskaan, enkä kenellekkään ole valittanut osaani ja yksinäisyyttäni. Käsitän, että olen itse vastuussa kaikesta mikä liittyy elämääni. Joten narina ei kuulu minun sanavarastooni nyt eikä tulevaisuudessakaan.
        Minulla on jo kaikki tarvittava materia elämässäni, joten itse en hae maksajaa naisesta mihinkään, lähinnä että kustantaa itse itsensä, mutta se näistä.

        Halusit hienoja asioita elämänkumpanilta ja yhteisistä hetkistä hänen kanssaan ja toivon sinulle parasta elämässäsi ja että lopulta löydät etsimäsi...

        Mäkin toivon, että löydät etsimäsi! Vaikutat mukavalta ja fiksulta mieheltä.


    • 14+1

      Mites aloittajan ulkonäkö, onko kroppa kunnossa ym?

    • SenttiPentti

      Hei kaikki onnettomat kynärit, lopettakaa se vonkaaminen.

    • just69

      Aloittaja on 35v neitsyt... hmm, taitaa olla läski lehmä kyseessä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1908
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe