"Ikääntynyt pedofiili voi kuolla piankin pois, mutta hänen syytön uhrinsa kantaa kuvottavan rikoksen tuomaa henkistä taakkaa vielä vuosikymmeni"
Ja sen me kaikki olemme todella saaneet karvaasti kokea.
Laittamattomasti sanottu
2
103
Vastaukset
- Aivan samalla
tavalla kärsivät mielisairaan nettivainoajan ja -solvaajan rikoksien uhrit.
Nettirikollisen loukkaajan uhrit kantavat ylläpitäjän kuvottavien rikoksien tuomaa henkistä taakkaa vielä vuosikymmeniä.
Tuota taakkaa keventää vain vähän ylläpitäjän vankilassa viettämä aika.
Olkoon tuo kakku niin monta vuotta, että sinä aikana hoitopaikka löytyisi tuolle mielisairaalle hullulle pedarille. - Nettirikollinen joka
perustaa nettiin vihasivuston vain loukatakseen ihmisiä siellä, ei voi olla millään terve ihminen. Tuollaiset mielisairaat juopot tulisi saada välittömästi hoitoon tai vankilaan, jos ei hoitoa voida antaa tai sitä ei oteta vastaan.
Ja kyllähän tuo savolainen on jo useasti tuomittukin, se ei vaan vielä ole ottanut opikseen vaan jatkaa kunnes se lähtee vankilaan miettimään tekosiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1036532Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d25244515Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243013Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1331256- 431181
Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.103886Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi49862Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50834Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si26811- 43758