Paluu keskustelupalstalle

chronoeye

Luotsina tässä kirjoittelen, että olen yhä tällä keskustelupalstalla, ja nyt kun kiireet ovat ohi, alan taas lukemaan läpi viestejä ja häirikköviestit poistetaan huomisesta alkaen. ;)

~ChronoEye

11

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvuuttelija

      Mitä kirjoittelet tyhmä lappalainen runkkari ? Vai on ollut kiireitä,mitä kiireitä? Oletko ollut tunturissa tumputtamassa tranvestiitti-Jounin kanssa ,vai oletko ollut Inarin järvessä nhaimassa lohia ,mitä ??

      • tyhmä oot

        Tarkoitat varmaan lappilainen siinä on suuri ero verrattuna sanaan lappalainen joka on sukunimi


    • minulla ei ole nimeä

      Tuo melkein rimmasi runoilia. Mutta älä hauku lappalaisia tai väitä, että ChronoEye olis lappalainen sillä sitä se ei ole.

    • minulla on nimi

      Se on lappalainen heinähousu Jhouni joka ei ymmärrä höykäsen pöläystä täällä kirjoitettavista asioista.Sillä pyörii neljän tuulen hattu päässään ,kun se poistelee lapsen vimmalla täältä kaikkea mistä ei mitään ymmärrä.Huom tämä on sisäpiirin tietoa asiasta !!!

      • minulla ei ole nimeä

        Tiedätkö yleensäkkään mikä on lappalainen? Ja mikä on lapissa asuva?

        Toisenakin on suorastaa loukkaus lappalaisia kohtaan sanoa chronoeyetä lappalaiseksi.

        Ja sillä sisäpiirin tiedolla saat pyyhkiä perseesi. Että tuosta sanomastasi pitäisi mikään paikkaansa.


    • minulla on nimi

      Hei sähän luotsi kirjoitat kahdella tunnuksella ,ottaako sua noin äärettömästi päähän ,että sä olet lappalainen ääliö toukohuosu ja nimesi on jhouni Inarin phöljä ?

      • minulla ei ole nimeä

        Luuletko että olen chronoeye, pitäiskö ottaa loukkauksena, koska en muuten ole.
        Voisin muuten nostaa sinua vastaan kunnianloukkaus syytteen, haluatko että kaivan henkilöllisyytesi esiin ja laitan pienen kirjelmän valtion virkamiesten kautta.


    • minulla on nimi

      Sinähän olet juuuri se ääliö lappalainen moderaattori ,senhän näkee jo sun ääliömäisistä kirjoituksistakin.Minä nostan susta muuten syytteen yleisestä ääliömäisyydestä ja sun henkilöllisyytesi on jo meidän arjalaisten tiedossa ! Revi siitä vesipäinen tumputtaja HAH HAH HAAAA !

      • minulla ei ole nimeä

        Oletko hauskakin jätkä oikeasti?


    • Meisseli-Make

      Tämä on hauskaa :D

      tv: Meisselien Make

      • Kuka vaan

        Se oli retorinen kysymys, arvon viisastelia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      56
      2960
    2. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1477
    3. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      53
      1163
    4. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      63
      1063
    5. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      115
      957
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      950
    7. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      89
      872
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      31
      751
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      59
      748
    10. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      40
      732
    Aihe