Saksankielisiä laatusarjoja?

kiiikiii

mahdetaanko sellaisia esittääkään? suositelkaa toki kieltä opettelevalle!

8

1219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saksassa asunut

..iästäsi.

Eli minkä ikäinen olet? minkälaisia sarjoja haluat seurata?

Jos haluat todella helppoa, arkipäivän saksaa kuulla, on nuorten sarja "Elämä on laiffii" (saks. Mein Leben und ich) oiva valinta. Sinun ei tarvitse välittää siitä, mistä sarja kertoo tai mitä siinä tapahtuu, kunhan peität tekstin teksti-tv:n avulla, ja kuuntelet.

Muuten saksalaiset rikossarjat ovat hyviä, niistä minäkin aikanani saksaa opin. Nauratti vain, kun joskus ei oikein saanut selvää, kuka oli syyllinen;) (Asuin saksassa silloin, eikä tietenkään ollut minkään muun kielistä tekstitystä)

Tietysti voit vuokrata lasten DVD:itä ja vaihtaa piirroskieleksi saksan, tai katsoa aikuisten elokuvia saksalaisella tekstityksella.

Du machst doch das, was du denn mal machen möchtest;)

• kiiiikiiiiiiii

vinkeistä. Olen kakskolmonen, eikä sillä ohjelman sisällöllä niin ole väliä. En ole paljon telkkaria katelllut, joten en sarjoistakaan tiedä.

Harmi, ettei missään ole rikseen lueteltu tv:ssä pyöriviä saksankielisiä sarjoja, ei itse jaksa kaikkien ohjelmien kieltä alkaa tarkistaa...

• Stig
        kiiiikiiiiiiii kirjoitti:

vinkeistä. Olen kakskolmonen, eikä sillä ohjelman sisällöllä niin ole väliä. En ole paljon telkkaria katelllut, joten en sarjoistakaan tiedä.

Harmi, ettei missään ole rikseen lueteltu tv:ssä pyöriviä saksankielisiä sarjoja, ei itse jaksa kaikkien ohjelmien kieltä alkaa tarkistaa...

YLE2 lähettää saksalaisia poliisisarjoja.
        Tänään klo 19.30 Kettu.

• Stig
        Stig kirjoitti:

YLE2 lähettää saksalaisia poliisisarjoja.
        Tänään klo 19.30 Kettu.

Tulee lauantaina kakkoselta.

• Stig
        Stig kirjoitti:

Tulee lauantaina kakkoselta.

YLE lähettää ulkomaisten ohjelmien tekstityksen omana bittivirtanaan, joten halutessa ohjelman voi katsoa ilman tekstitystä.

• stratocumulus
        Stig kirjoitti:

YLE lähettää ulkomaisten ohjelmien tekstityksen omana bittivirtanaan, joten halutessa ohjelman voi katsoa ilman tekstitystä.

Mun boksilla ohjelma "saa" katsoa ilman tekstiä myös halunsa vastaisesti:)

Tekstin vapaaehtoisuus on ihan hyvä juttu kuitenkin. Toimiessaan.

• Stig
        stratocumulus kirjoitti:

Mun boksilla ohjelma "saa" katsoa ilman tekstiä myös halunsa vastaisesti:)

Tekstin vapaaehtoisuus on ihan hyvä juttu kuitenkin. Toimiessaan.

Noikia 150T, DigitAllWord ja Humax4000F toimivat hyvin.

Kestää muutaman sekunnin kanavan vaihdon jälkeen ennen kuin tekstit tulee.
        YLE:n päivityksen jälkeen toimi vielä paremmin.

• Idea

Dubataan Salatut elämät sakasan kielelle niin siinä on sinulle saksankielistä laatu sarjaa. Ou jee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      184
      5052
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      24
      4453
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3137
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      257
      3034
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2922
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2531
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27