Otsikko kertoo asian.
http://yle.fi/uutiset/kirkon_erimielisyydet_vaikeuttavat_rippikoulujen_seksuaalikasvatusta__ei_ole_yhta_selkeaa_vastausta_jonka_voisi_nuorille_antaa/7362047
Toivoakseni kasvattava osapuolli ei esitä perättömyyksiä esimerkiksi .......sta ja .....sta.
Rippikoulujen seksuaalikasvatus
4
68
Vastaukset
- punknysv1
Eikä .......stä.
Itse en edes muista että rippikoulussa olisi ollut seksuaalikasvatusta missään määrin, sen sijaan jos mitään niin koko aihetta pyrittiin jossain määrin välttämään.
Eikä seksuaalivähemmistöjä edes muistaakseni mainittu.
Tosin omasta rippikoulusta on jo jonkin verran aikaa enkä voi sanoa että muistikuvani kyseisen asian tiimoilta olisi missään tapauksessa täydellinen.- Ne oli aikoja poijat
Joo ei ainakaan 80-luvulla ollut tippaakaan puhetta seksistä, ei pappien muiden ohjaajien tai isostenkaan kanssa. Sen sijaan sitä kyllä harrastttiin sitäkin enemmän, ristiin rastiin...
- a s
Aikanaan kun olin rippileirillä, niin leiriä vetävä seurakuntamuija kehoitti masturboimaan mieluummin kuin harrastamaan esiaviollisia suhteita. Tytöille tämä muija piti erillisen masturbointiopetustunnin, jossa kuulemma esitteli peilin avulla tytöille erilaisia masturbointikeinoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 975989
- 2103324
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663268Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183235Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162495Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242474Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282323- 2592000
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441616- 61378