Otsikko kertoo asian.
http://yle.fi/uutiset/kirkon_erimielisyydet_vaikeuttavat_rippikoulujen_seksuaalikasvatusta__ei_ole_yhta_selkeaa_vastausta_jonka_voisi_nuorille_antaa/7362047
Toivoakseni kasvattava osapuolli ei esitä perättömyyksiä esimerkiksi .......sta ja .....sta.
Rippikoulujen seksuaalikasvatus
4
89
Vastaukset 4
- punknysv1
Eikä .......stä.
Itse en edes muista että rippikoulussa olisi ollut seksuaalikasvatusta missään määrin, sen sijaan jos mitään niin koko aihetta pyrittiin jossain määrin välttämään.
Eikä seksuaalivähemmistöjä edes muistaakseni mainittu.
Tosin omasta rippikoulusta on jo jonkin verran aikaa enkä voi sanoa että muistikuvani kyseisen asian tiimoilta olisi missään tapauksessa täydellinen.- Ne oli aikoja poijat
Joo ei ainakaan 80-luvulla ollut tippaakaan puhetta seksistä, ei pappien muiden ohjaajien tai isostenkaan kanssa. Sen sijaan sitä kyllä harrastttiin sitäkin enemmän, ristiin rastiin...
- a s
Aikanaan kun olin rippileirillä, niin leiriä vetävä seurakuntamuija kehoitti masturboimaan mieluummin kuin harrastamaan esiaviollisia suhteita. Tytöille tämä muija piti erillisen masturbointiopetustunnin, jossa kuulemma esitteli peilin avulla tytöille erilaisia masturbointikeinoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483