Olen 40 nainen, vaimo ja äiti. Mieheni on minua pari vuotta nuorempi. Ennen hän oli halukkaampi. Nyt tilanne on aivan toinen. Minulla on haluja enemmän kuin hänellä. Ennen en voinut ymmärtää mitä puutteessa eläminen tarkoittaa, mutta nyt kyllä tiedän. Miten saan mieheni "takaisin"? Kelpaan muillekin, mutta miestäni kaipaan. Pitääkö minun ryhtyä salasuhteeseen, jotta saan tarvitsemani?
Nainen onkin halukkaampi, neuvoja vailla
3
219
Vastaukset
- Piristystä
Sinun kannattaa ihan ensin rauhassa keskustella miehesi kanssa tilanteesta ja teidän molempien toiveista seksin määrän suhteen.
Oletteko kokeilleet suhteen piristämistä jollain tavoin? Ota jos pystyt asia esille ja voitte vaikka sopia, että kumpikin saa esittää jonkin fantasian jonka haluaa toteuttaa (kunhan se ei sisällä muita osapuolia). Omassa suhteessani ensin piristettiin asuilla, sitten leluilla ja sen jälkeen "salatreffeillä". Toimii; älä kuitenkaan luovuta miehesi suhteen. - 16+9
Itselläni oli tällainen mies, enkä pettänyt. Tilanne kuitenkin turhautti. Ajattelin, että kun kerran on naimisiin menty niin on tehty päätös haluta olla yhdessä niin myötä- ja vastamäessä eli päätin kestää. Yritin kaikkea ilman tulosta.Sitten - mies petti.
Toivottavasti löydätte avun vaikka pariterapiasta! Pettäminen ei kannata. Petetyksi tuleminen oli sen verran rankka kokemus ja pettäjän roolikaan ei ole helppo. Voimia. - enempi vähempi
Keskustelu on ja kokeiltu kaikenlaista. Tilanne vain huononee, kun mies tietää minun haluavan enemmän eikä hänestä siihen ole. Kierre meillä on aivan väärään suuntaan. Turhauttaa kun omat haluat vain kasvavat samalla kuitenkin oma seksielämä kuihtuu kotona. Mielenkiinto toisia miehiä kohtaan kasvaa ja tilaisuuksiakin on joihin voisin tarttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,734271Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt172738Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242497Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod152432Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1092318Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1102194Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992151Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.6091946MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141945Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S231683