Olen 40 nainen, vaimo ja äiti. Mieheni on minua pari vuotta nuorempi. Ennen hän oli halukkaampi. Nyt tilanne on aivan toinen. Minulla on haluja enemmän kuin hänellä. Ennen en voinut ymmärtää mitä puutteessa eläminen tarkoittaa, mutta nyt kyllä tiedän. Miten saan mieheni "takaisin"? Kelpaan muillekin, mutta miestäni kaipaan. Pitääkö minun ryhtyä salasuhteeseen, jotta saan tarvitsemani?
Nainen onkin halukkaampi, neuvoja vailla
3
242
Vastaukset
- Piristystä
Sinun kannattaa ihan ensin rauhassa keskustella miehesi kanssa tilanteesta ja teidän molempien toiveista seksin määrän suhteen.
Oletteko kokeilleet suhteen piristämistä jollain tavoin? Ota jos pystyt asia esille ja voitte vaikka sopia, että kumpikin saa esittää jonkin fantasian jonka haluaa toteuttaa (kunhan se ei sisällä muita osapuolia). Omassa suhteessani ensin piristettiin asuilla, sitten leluilla ja sen jälkeen "salatreffeillä". Toimii; älä kuitenkaan luovuta miehesi suhteen. - 16+9
Itselläni oli tällainen mies, enkä pettänyt. Tilanne kuitenkin turhautti. Ajattelin, että kun kerran on naimisiin menty niin on tehty päätös haluta olla yhdessä niin myötä- ja vastamäessä eli päätin kestää. Yritin kaikkea ilman tulosta.Sitten - mies petti.
Toivottavasti löydätte avun vaikka pariterapiasta! Pettäminen ei kannata. Petetyksi tuleminen oli sen verran rankka kokemus ja pettäjän roolikaan ei ole helppo. Voimia. - enempi vähempi
Keskustelu on ja kokeiltu kaikenlaista. Tilanne vain huononee, kun mies tietää minun haluavan enemmän eikä hänestä siihen ole. Kierre meillä on aivan väärään suuntaan. Turhauttaa kun omat haluat vain kasvavat samalla kuitenkin oma seksielämä kuihtuu kotona. Mielenkiinto toisia miehiä kohtaan kasvaa ja tilaisuuksiakin on joihin voisin tarttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854640Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1773646Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.672083Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1471084- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30904