Olen 40 nainen, vaimo ja äiti. Mieheni on minua pari vuotta nuorempi. Ennen hän oli halukkaampi. Nyt tilanne on aivan toinen. Minulla on haluja enemmän kuin hänellä. Ennen en voinut ymmärtää mitä puutteessa eläminen tarkoittaa, mutta nyt kyllä tiedän. Miten saan mieheni "takaisin"? Kelpaan muillekin, mutta miestäni kaipaan. Pitääkö minun ryhtyä salasuhteeseen, jotta saan tarvitsemani?
Nainen onkin halukkaampi, neuvoja vailla
3
197
Vastaukset
- Piristystä
Sinun kannattaa ihan ensin rauhassa keskustella miehesi kanssa tilanteesta ja teidän molempien toiveista seksin määrän suhteen.
Oletteko kokeilleet suhteen piristämistä jollain tavoin? Ota jos pystyt asia esille ja voitte vaikka sopia, että kumpikin saa esittää jonkin fantasian jonka haluaa toteuttaa (kunhan se ei sisällä muita osapuolia). Omassa suhteessani ensin piristettiin asuilla, sitten leluilla ja sen jälkeen "salatreffeillä". Toimii; älä kuitenkaan luovuta miehesi suhteen. - 16+9
Itselläni oli tällainen mies, enkä pettänyt. Tilanne kuitenkin turhautti. Ajattelin, että kun kerran on naimisiin menty niin on tehty päätös haluta olla yhdessä niin myötä- ja vastamäessä eli päätin kestää. Yritin kaikkea ilman tulosta.Sitten - mies petti.
Toivottavasti löydätte avun vaikka pariterapiasta! Pettäminen ei kannata. Petetyksi tuleminen oli sen verran rankka kokemus ja pettäjän roolikaan ei ole helppo. Voimia. - enempi vähempi
Keskustelu on ja kokeiltu kaikenlaista. Tilanne vain huononee, kun mies tietää minun haluavan enemmän eikä hänestä siihen ole. Kierre meillä on aivan väärään suuntaan. Turhauttaa kun omat haluat vain kasvavat samalla kuitenkin oma seksielämä kuihtuu kotona. Mielenkiinto toisia miehiä kohtaan kasvaa ja tilaisuuksiakin on joihin voisin tarttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841626Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691541Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2701276Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56867
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781