Olen 40 nainen, vaimo ja äiti. Mieheni on minua pari vuotta nuorempi. Ennen hän oli halukkaampi. Nyt tilanne on aivan toinen. Minulla on haluja enemmän kuin hänellä. Ennen en voinut ymmärtää mitä puutteessa eläminen tarkoittaa, mutta nyt kyllä tiedän. Miten saan mieheni "takaisin"? Kelpaan muillekin, mutta miestäni kaipaan. Pitääkö minun ryhtyä salasuhteeseen, jotta saan tarvitsemani?
Nainen onkin halukkaampi, neuvoja vailla
3
165
Vastaukset
- Piristystä
Sinun kannattaa ihan ensin rauhassa keskustella miehesi kanssa tilanteesta ja teidän molempien toiveista seksin määrän suhteen.
Oletteko kokeilleet suhteen piristämistä jollain tavoin? Ota jos pystyt asia esille ja voitte vaikka sopia, että kumpikin saa esittää jonkin fantasian jonka haluaa toteuttaa (kunhan se ei sisällä muita osapuolia). Omassa suhteessani ensin piristettiin asuilla, sitten leluilla ja sen jälkeen "salatreffeillä". Toimii; älä kuitenkaan luovuta miehesi suhteen. - 16+9
Itselläni oli tällainen mies, enkä pettänyt. Tilanne kuitenkin turhautti. Ajattelin, että kun kerran on naimisiin menty niin on tehty päätös haluta olla yhdessä niin myötä- ja vastamäessä eli päätin kestää. Yritin kaikkea ilman tulosta.Sitten - mies petti.
Toivottavasti löydätte avun vaikka pariterapiasta! Pettäminen ei kannata. Petetyksi tuleminen oli sen verran rankka kokemus ja pettäjän roolikaan ei ole helppo. Voimia. - enempi vähempi
Keskustelu on ja kokeiltu kaikenlaista. Tilanne vain huononee, kun mies tietää minun haluavan enemmän eikä hänestä siihen ole. Kierre meillä on aivan väärään suuntaan. Turhauttaa kun omat haluat vain kasvavat samalla kuitenkin oma seksielämä kuihtuu kotona. Mielenkiinto toisia miehiä kohtaan kasvaa ja tilaisuuksiakin on joihin voisin tarttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 433222
Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔251919- 941704
Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon451577- 561509
ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen
https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.1111372Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia
HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m3091331- 1051316
- 1311204
Martinan juoksutapahtuma
Miten se on mennyt? En jaksa selata kaikkia viestejä että löytyykö vastaus. Kiinnostaisi menikö tapahtuma paremmin kuin2221127