jos oletetaan pelien olevan rehellisiä eli ohjelmoidun siten että esim. suurempien voittojen saantiin ei ole ohjelmoitu estoja jne. Niin on syytä lopettaa pelaaminen koska jo nyt näemme että nämä rehelliset satunnaisarvontaa suorittavat pelikoneet eivät vain yksinkertaisesti tule antamaan suurempia voittoja. Syy antamattomuuteen ei voi perustua todennäköisyyslaskelmiin koska pelit perustuvat satunnaisuuusarvontaa, eli ennalta ennustamattomaan tapahtumaan. Nekin pienemmät voitot se osaa jostain syystä ottaa rehellisesi heti takaisin kun pelaajat koettavat edelleen saada suurempaa voittoa. Miten moinen on mahdollista jos pelikonetta ja sen ohjelmaa ei ole ohjelmoitu tekemään juurikin noin?
Rehelliset pelit
5
152
Vastaukset
Ei se peli anna mitään voittoja. Ne arvotaan satunnaisesti. Voittokertoimet tai voitot voidaan kuitenkin laskea sen mukaan, että pelin järjestäjä voittaa varmasti pitkällä aikävälillä.
Et näköjään ymmärrä mitään näistä todennäköisyyksistä ja prosenttilaskuista joten en selostakaan tälläkertaa enempää,koska se on ihan turhaa. Kaikki on tänne jo selosttettu, mutta ei vaan mee sun kaaliin sitten millään.- pelit syynissä
Voi hemmetti etkö sinä tajua todennäköisyyden ja satunnaisuuden eroa? hahahahahahaaa
Voitot ovat kenties myös pelaajakohtaisia vs tunnistus......siltä näyttää...
- adios for good
eipä anna pelit suurempia voittoja ja ne pienemmät peli syö suurempaa voittoa odotellessa. Täyttä soopaa voittoluettelot pelikoneiden kylteissä. Satunnaisuuden kanssa pelien kululla ei ole mitään tekemistä. Pelit on ohjelmoitu antamaan VAIN pieniä voittoja ja nekin vain peritään takaisin mahdollisimman pian.
Kyseessä on siis etukäteen kirjoitettu mitoitettu ohjelma jota pelikone pyörittää ja jonka lopputuloksena vain RAY jää voitolle. Nyt riittää huijauspelinne!! Väärässä ootte. Kysykää vaikka ray:lta niin saatte vastauksen, että satunnaisia ovat.
- filmi pyörii
käytännön pelikokemuksen perusteella väitän pelejä vain ohjelmiksi jotka on koodattu tuottamaan pelien tarjoajille voittoa, eivät pelaajille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483