...niin kuin jotkut ihmiset jatkuvast iennustavat, niin mitä siitä, jos loppuukin? Se ei ole minun päätettävissäni. Entäpä jos tämän maailman pitääkin loppua, jotta kuolemallaan se voi ruokkia seuraavaa? Estäisittekö seuraavaa maailmaa syntymästä?
Minä ainakin olen utelias näkemään, mikä lopulta on totuus kaikesta, niin maallisesta kuin hengellisestä asiasta, vaikka loppuni olisi lähellä.
http://youtu.be/ZPWQPh76yUE
Jos maailma loppuu todellakin...
18
108
Vastaukset
- Valitettavasti...
Vain maailmanloppu puhdistaisi maailman kaikesta saastasta.
"Jotenkinhan täältä on lähdettävä!"
- Sean Connery elokuvassa "Lahjomattomat"- pienen ajan
Voiko tämä apinalaji joka on vallalla maapallolla tuhota koko höskän ? Maapallon ikään suhteuttettuna asunnut vähän aikaa.
- Elämää arvostava
Taitaa olla asiat huonosti sinulla. Ihmisen tarkoitus ei ole luoda tuhoa, vaan olla elämän palvoja, myös täällä fyysisillä sfääreillä. Elämä on lahja ja sitä pitää arvostaa rakkaudella, ei tuholla. Maapallo on puutarha, josta pitää huolehtia ei tuhota sitä.
Niin yksinkertaista, mutta näin se on. Ihminen tekee valintaa, karma seuraa.- Metaphysician
Mistä luit, etten arvosta elämää? Arvostan elämää, mutta olen myös hyväksynyt lopun väistämättömyyden?
- Metaphysician
Voisi kai sanoa, että olen fatalisti.
- Mustan aukon surfari
Tämä maailma loppuu aivan varmasti viimeistään silloin kun aurinko sammuu.
- Aurinko noysee
Voihan uusi aurinko syttyä myös?
- Suuret voimat
Aurinko noysee kirjoitti:
Voi ja eräässä kirjassa on kirjoitettu, että uusi aurinko tulee vanhan tilalle.
- Van Vanhanen
Suuret voimat kirjoitti:
Voi ja eräässä kirjassa on kirjoitettu, että uusi aurinko tulee vanhan tilalle.
Siinä välissä, tai tarkemmin sanoen jo ennen auringon sammumista maailma kuolee, eikä synny tälläisenä uudestaan kuin siinä tapauksessa, että maailmankaikkeudella on kyky toistaa itseään.
- Jupiter muuttu
Aurinko noysee kirjoitti:
tähdeksi eräässä leffassa, tai muutettiin monoliiteillä.
- ON tAPAHTUNU!!!!!!!!
ENNENKIN, ETTÄ JOKA KERTA, KUN HOMOUS JA MUUT RIIVAUKSET ON ALKANU NOSTAA ITSEÄÄN, JA JOS YHTEISÖ EI ÄLYÄ SELLAISTA VASTUSTAA,- NIIN TUHO ON TULLUT MUODOSSA, JOS TOISESSAKIN,-SILLÄ ELÄMÄ POLTTAA RUTOT JA RIIVATUT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SE ON VAIN NIIN, JA JOKA EI SITÄ TAJUA, NIIN SYYTTÄKÖÖN PÖLJYYTTÄÄN ! - Se on
jumalan syy, aina, mitä tahansa tapahtuukin. Jumala loi tästä tällaisen ja toimii jumalan luoman periaatteen mukaan kutsuu jumalaa sitten minkä teorian mukaisesti tahansa luojaksi, alkuräjähdykseksi tai alkumunaksi. Vaikka maailma olisi ollut aina, ja ajoittaiset räjähdykset vain välivaiheita olemassaolossa on syyllinen aina a)alkuunpanija, tai b) ylläpitäjä, ja jos jumala ei voi mitään itselleen niin hän syyntakeettomasti vastuussa kuitenkin olemassaolostaan joka luo meidät jotka olemme hänen olemassaolon jatkeita tehden meistä perisyntisiä jumalan kuvia jotka, aallon lailla kulkevat energian kentässä ikuisesti pyörien vailla mahdollisuutta vaikuttaa kulun suuntaan, jolloin olemme jingjangimaisesti, kuten aiemmin totesin vastuullisia mutta vailla valtaa kantaa vastuuta, ellei ole sitten valinnanvapautta joka tuntuu kaukaa haetulta ottaen huomioon olosuhteet syntymäpaikasta geenien rakenteeseen plus muihin vaikuttaviin tekijöihin. Olemassaolo itsessään, itseaiheutettua, hallittua tai ei on tämän kaiken hyvän ja pahan takana ja siksi syyllinen siihen mitä kokee itseydessään. Tämä kaikki tietysti olettaen ettei ole jotain toista, meidän ulkopuolista lähdettä joka on luonut tämän, jolloin jos näin olisi vastuu siirtyisi aina sinne alkutekijöihin ja kaiken lähteelle.
- siellä on tieto
"Maa pysyy ikuisesti mutta pahuus tuhotaan"
http://www.jw.org/fi/
Tutki raamattua.- hjkyu
En sanoisi keksittyyn roskaan hurahtamista tiedoksi.
- DarwinDelusion
hjkyu kirjoitti:
En sanoisi keksittyyn roskaan hurahtamista tiedoksi.
Aivan , sitähän se evomyytti on...
www.icr.org
- okkigaam
Ei maailma lopu, muutta muotoaan.
Toivon kuitenkin ettei tulaisuutensa ole kuten Asteroidi vyöhyke, joka oli ennen planeetta.
Äiti maa huokailee happivajausta ja kaikkea phaskaa. yritetään saatuttaa vähemmän. - Flash Gordon
Maailman lopusta on puhuttu jo viimeiset 2014 vuotta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322223
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472046- 391852
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3191843- 1091436
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161365Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71298Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101147- 411045
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036