31-vuotias parisuhteessa elävä nainen etsii ystäviä. Toivomuksena olisi, että olisit naispuolinen ja teini-iän ohittanut. Asustelen Nummelassa. Olisi kiva voida tavata vaikkapa kahvikupposen merkeissä ja vaihtaa ajatuksia. Jos sinustakin tuntuu siltä, että elämääsi mahtuisi yksi ihminen, jonka kanssa pitää yhteyksiä niin laita ihmeessä viestiä. :)
[email protected]
Kavereita Vihdin suunnalta?
5
271
Vastaukset
- iso mies
Voisitko karsia vaatimuksiasi? Olen vähän yli viiskymppinen mies.Aviossa mutta asun vaimoni kanssa linnamme eri siivissä. Siis kulissiavioliitto. Pidän kahvista ja osaan keskustella. Ajatusten vaihto kiinnostaa myös.
- Yksinäinen83
Laita vain rohkeasti viestiä sähköpostiini. Vanhemmat herrasmiehet ovat olleen aina salainen toiveeni. Viestisi perusteella vaikutat humoristiselta ihmiseltä, sellaisesta pidän. Tiedä vaikka tapaisimme pian.
- alkuperäinen aloittaja
Voisko joku juntti olla esiintymättä viestiketjun aloittajana kiitos. Etsin ainoastaan naispuolisia kavereita.
- nummelasta
Oletko pitkään asunut paikkakunnalla? Mitkä ovat mielenkiinnonkohteesi? Onko teillä lapsia?
- Alkuper aloittaja
Hei!
En ehkä mielelläni julkisesti kamalasti itsestäni viitsi kertoilla mutta vastailen noihin kysymyksiisi kuitenkin. Oon asunut Nummelassa aiemmin vuosia sitten kun olin parikymppinen. Sen jälkeen olen asustellut muualla, kunnes palasin takaisin tänne. Sosiaalinen verkosto niin pieni, että toivoisin löytäväni ystäviä. :) Pidän paljon lukemisesta, musiikista, leffojen katselusta, eläimistä ja luonnosta. Yhteisiä lapsia ei ole, mutta kummallakin edellisistä suhteistaan kyllä. Kukas se sinä oot? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .984781Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403203Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503145Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4132264Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2361392Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761207
- 711151
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311118Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181028