sisko

terhikukka

Olen kysynyt siskolta haluaisiko ajella mun karvat.tiedän että sisko sheivaa saunassa ja olen nähnyt.olisiko luotettavaa antaa sen ajaa mut posliiniksi?

14

2322

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3 + 16

      "terhikukka", tottakai hän on luotettava, jos jo on ajanut omankin vittunsa. Siitä vain!

    • Veli Parturi

      Kyllä paljon luotettavampaa on se että pyydät veljeäsi ajelemaan karvasi saunassa.

      • ota iisisti, m

        Ei se mitenkään ole luotettavampaa, mutta on ihan oikeasti käyttökelpoinen vaihtoehto, jos veljellä ja siskolla on muutenkin hyvät välit.

        Jollakin ei mahdollisesti ole siskoa tai on paremmat välit veljen kanssa eikä halua kaikkia asioitaan vanhemmillekaan. Nuorilla on jo eri maailma kuin vanhemmilla. Siis mikä ettei, ujous vain pois, jos sitä alkuaankaan on.


      • Veli Parturi
        ota iisisti, m kirjoitti:

        Ei se mitenkään ole luotettavampaa, mutta on ihan oikeasti käyttökelpoinen vaihtoehto, jos veljellä ja siskolla on muutenkin hyvät välit.

        Jollakin ei mahdollisesti ole siskoa tai on paremmat välit veljen kanssa eikä halua kaikkia asioitaan vanhemmillekaan. Nuorilla on jo eri maailma kuin vanhemmilla. Siis mikä ettei, ujous vain pois, jos sitä alkuaankaan on.

        Totta kai. Jos veli on normaali hetero niin sillähän alkaa kyrppä seisomaan ja parturoinnin jälkeen onkin mukava ryhtyä naimaan siskon posliinia.


      • ota iisisti, m
        Veli Parturi kirjoitti:

        Totta kai. Jos veli on normaali hetero niin sillähän alkaa kyrppä seisomaan ja parturoinnin jälkeen onkin mukava ryhtyä naimaan siskon posliinia.

        Jos sekä sisko että veli tahtoo. Ei seisotus vielä kerro halua. Se on tahdosta aika riippumaton, mutta paljastaa kuitenkin, että veli pitää siskoansa miellyttävänä. Sisko varmasti on otettu. Veljen ja siskon pitää keskustella, jos jommalla kummalla on haluja pitemmälle. Ehkä on molemmilla.


    • Ullamaija

      Parasta on, että annat minun ajaa.

      • hyvä palkka

        En minä tunne sinua, Ullamaija, mutta veljen tunnen ja tiedän vielä, mistä palkkiosta se tykkää.


    • Ullamaija

      Mistä?

      • ullamaija1

        Vituvitun vittu etteks te tajuu ettei sisarukset saa harrastaa seksiä saatanan pösilöt


    • Ullamaija

      Ei kai se laitonta ole ja jos on, sellaista lakia ei voisi valvoa. Kihlaus tai naimisiinmeno jne sisaruksen kanssa taitaa olla laittomia.

    • Jos on tilaisuus valita, pidän luonnollisimpana, että veli sheivaa siskon ja sisko lyhentää veljen karvoitusta eli siistii, mutta ei veljeä posliiniksi.

      Varsinkin sisko tarvitsee apua, koska ei näe joka paikkaan. Tietysti poikaystäväkin käy, myös isä.

      Jos ei ole valinnanvaraa ja apua tarvitsee, voi varovasti kysyä muiltakin. Kyllä tuttu poika voi avustaa tyttöäkin, vaikkei olisi seksisuhdetta. Yhdessä vain pesulle tai saunaan.

      • Anonyymi

        Ei se sisko mitään apua tarvitse sheivaamiseen, hän näkee omat paikat varmasti paremmin kuin muut. Poika on taas kokematon sheivaamisessa, joten on iso vaara että tulee haavoja kun poika näkee ensi kertaa läheltä pillun ja alkaa käsi täristä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se sisko mitään apua tarvitse sheivaamiseen, hän näkee omat paikat varmasti paremmin kuin muut. Poika on taas kokematon sheivaamisessa, joten on iso vaara että tulee haavoja kun poika näkee ensi kertaa läheltä pillun ja alkaa käsi täristä.

        Jos se sisko on sitä mieltä, ettei apua tavitse, niin ei sitten tarvitse, ja asia on sillä selvä.

        On myös se mahdollisuus, että apua pyytämällä voi ilostuttaa toisen, vaikkei varsinaisesti apua tarvitsisikaan. Samalla on mahdollisuus lähentää sukulaisuuden tuomaa ystävyyttä herttailemalla toiselle.

        Mitäs tähän sanot? 🌹👀


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8296
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe