Millainen kalu on paras?

Naisnäkökulmasta, miltä tuntuu, millaisen otat mieluiten suuhun... sisääsi...

10

903

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tahthosin sellasen lihavan munan kusettaja tietokone murkkisen pahalta haisevan pulleen poitsun munaa,mutku sitä ei ole vielä löynyty.

t. Siiri 32 v ja víttu pinkeänä.

Älä sinä pex62 kysele täältä naisten mielipiteitä. Täällä ainoa naista muistuttava on lihava isotissinen karhumies Oulusta. Muistuttaa kulliltaan oikeasti muuten naaraskarhua, se tarkennukseksi.

• kksskk

Hyvin kuvailit itseäsi.

• kksskk kirjoitti:

Hyvin kuvailit itseäsi.

Kuvailin Askoa. Nuo kaikki määreet on hän itse ilmoittanut.

Haluatko, että kuvailen sinua. Minulla on sinusta selkeä käsitys ja suurimman osan siitä käsityksestä, olet aivan itse antanut...

• Mene hoitoon!!!
        h-x kirjoitti:

Kuvailin Askoa. Nuo kaikki määreet on hän itse ilmoittanut.

Haluatko, että kuvailen sinua. Minulla on sinusta selkeä käsitys ja suurimman osan siitä käsityksestä, olet aivan itse antanut...

Homo ! Sinä, et , ole , nainen!! WITTU!!

• Katja Vantaalta

Pituus 19-28cm
      Paksuus HK sinistä paksumpaa. Melkein patongin kokoinen penis on paras. Ei kivi kova tökkivä pikku nakki ole koskaan ollut missään asennossa hyvä. Hmm pari kertaa kyllä ollut anaali puolella ihan kiva.

• Tyttöilevä homo

H-X tyttöilee.

• Homolle isoa kyrrpää
        Tyttöilevä homo kirjoitti:

H-X tyttöilee.

Niin tekee. Se on mielisairas homo!

• Riitta 32

Omilla kokemuksilla 18-19 cm,
      vaikka koolla ei ole kovin suursta merkitystä!

• Voi voi Riitta.

Olet erehtynyt. Kenelläkään ei voi olla noin isoja, koska keskikoko on joidenkin mielestä noin 13,5 cm.

Tämän tulet vielä lukemaan monta kertaa. Onhan se paras perustelu sille, että jokaisen miehen kullinpätkä on vain pätkä.

Koska koolla ei ole merkitystä, on sinunkin, Riitta, tyydyttävä noihin pienempiin mittoihin. Jos edes kuvittelet haluavasi isompaa, sinut nimitetään nopeasti mitä erinäisimmin sanakääntein väljäksi, metrotunnelin omaavaksi siiderimötköksi.

Näin on ollut aina oleva ja näin tällä palstalla tulee aina olemaan :D

• vihtori88

Mee homo hx tumputtaan sitä nappulaasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      37
      5615
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      54
      5449
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      102
      4434
    4. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      16
      3833
    5. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      44
      3713
    6. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      131
      3462
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3240
    8. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      168
      2926
    9. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      25
      2669
    10. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      42
      2531
    Aihe