Pidän neitsyistä.
En tiedä miksi. Minusta vain tuntuu siltä.
Minulla saattaa olla ongelma. Mielestäni tytöt ovat huoria. En usko, että naisiin pitäisi suhtautua aivan tällä tavalla. En ole varma, suhtaudunko tyttöihin oikein.
Älkää ymmärtäkö minua väärin; minulla on huorafantasioita ja pahojen tyttöjen kanssa peuhaamisessa on oma viehätyksensä.
Pidän neitsyistä
minämies
4
421
Vastaukset 4
- hhhhhhhttttttt
Vedä sit miehiä vitun urpo
- Nannaliinu
AP, olen huolissani sinusta.
- menarewhores
Millä perusteella tytöt ovat huoria?? Eivätkös
miehet niitä enemmän ole??? Esim. Monet naiset eivät halua ns. merkityksetöntä seksiä pelkästä himosta jonkun tuntemattoman kanssa, toisin kuin miehistä valtaosa. - neitseellistä
Mikä kiimasempaa hoitaa hellästi ja kunnolla neitsyt tyttöjä ne haluu oppia ja kokeilla ;) viimeks lähti Neitsyys eräältä tytöltä sai hoikka siro tyttö kunnolla kieli hoitoo ja kovaa munaa oli tyttö onnessaan sanoi että ihana synttäri lahja oli vaikka viikko sitten oli jo 16v synttärit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4381901- 1501237
- 901141
- 1131131
- 691125
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku176984- 100783
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50699En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57664