Gazassa lääkärit ovat SANKAREITÄ

Stig Larsson

Voimia ja jaksamista niille!!!!

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • free Palestiina

      rikokset ihmisyytä vastaan on tuomittavaaaaaa

      • Lisbeth Salander

        Jaa, olen eri mieltä, koska minulla on vain huonoja kokemuksia lakimiehistä.


      • free Palestiina
        Lisbeth Salander kirjoitti:

        Jaa, olen eri mieltä, koska minulla on vain huonoja kokemuksia lakimiehistä.

        Muistaanko väärin?
        Lisbeth Salanderin kohdalla oikeus voitti ja psykopaatit tuomittiin.Ha-ha!!


      • Kirjan oppinut
        free Palestiina kirjoitti:

        Muistaanko väärin?
        Lisbeth Salanderin kohdalla oikeus voitti ja psykopaatit tuomittiin.Ha-ha!!

        Muistat oikein. Nimimerkistäsi päätellen palestiinalainen psykopaattilakimies toimi Lisbetin edunvalvojana ja käytti Lisbetiä kaikin tavoin hyväkseen. Lisbet kuitenkin hoiti asiat niin, että kyseinen pervertikko sai ansionsa mukaisen rangaistuksen. Heh-heh !!


      • free Palestiina
        Kirjan oppinut kirjoitti:

        Muistat oikein. Nimimerkistäsi päätellen palestiinalainen psykopaattilakimies toimi Lisbetin edunvalvojana ja käytti Lisbetiä kaikin tavoin hyväkseen. Lisbet kuitenkin hoiti asiat niin, että kyseinen pervertikko sai ansionsa mukaisen rangaistuksen. Heh-heh !!

        Muistutus sinulle !
        Otsikon nimi on Gazassa lääkärit ovat sankareitä!


      • Hookman

        Israel hoitaa myös Gazalaisia siviilejä. Hamasin ja muiden terroristiryhmien vuoksi haavoittuneita tai sairastuneita tavallisia ihmisiä.

        https://www.facebook.com/photo.php?v=10152319945858717


    • Hookman

      Stig-Ahmed on melko oikeassa, sillä muita sankareita kuin lääkäreitä Gazassa ei olekaan. Loput ovat Hamasin rosvoja, terroristeja ja siviilejä joita edellä mainitut rosvot ja terroristit tapattavat sekä orjuuttavat.

      • free Palestiina

        Pientä korjausta teille Herra/ Rouva Hookman:

        "Israel hoitaa myös Gazalaisia siviilejä".
        Israelin lääkärit hoitavat Gazalaisia/palestiinalaisia sivilejä.

        Toivon lämpimästi, että olet ymmärtänyt ero näissä kahdessa lauseissa..


      • Hookman
        free Palestiina kirjoitti:

        Pientä korjausta teille Herra/ Rouva Hookman:

        "Israel hoitaa myös Gazalaisia siviilejä".
        Israelin lääkärit hoitavat Gazalaisia/palestiinalaisia sivilejä.

        Toivon lämpimästi, että olet ymmärtänyt ero näissä kahdessa lauseissa..

        Turha tyrkyttää mitään "free palestina"- propagandaa. Se on jo nähty ja valheeksi todettu. Gazassa asuvat arabit ja muut ovat Hamasin orjuuttamia. Kieliopista minä ymmärrän enemmän kuin sinä joten korjauksesi on tarpeeton.


      • free Palestiina
        Hookman kirjoitti:

        Turha tyrkyttää mitään "free palestina"- propagandaa. Se on jo nähty ja valheeksi todettu. Gazassa asuvat arabit ja muut ovat Hamasin orjuuttamia. Kieliopista minä ymmärrän enemmän kuin sinä joten korjauksesi on tarpeeton.

        Hookman,eläät vain siinä uskossa,harhautuneena!Säälin sinua.


      • Stig Larsson
        Hookman kirjoitti:

        Turha tyrkyttää mitään "free palestina"- propagandaa. Se on jo nähty ja valheeksi todettu. Gazassa asuvat arabit ja muut ovat Hamasin orjuuttamia. Kieliopista minä ymmärrän enemmän kuin sinä joten korjauksesi on tarpeeton.

        Hookman ,
        on melkein huvittava lukea sitä kuinka koet olevasi kielioppi guru Suomi 24 sivustossa,heh-heh-heh.

        Onko sinulla tuttu kammottava Koukku-Mies urbaan legendoista?
        Ehdottaisin että jos sinulla ei ole mitä sanottava "Gazassa lääkärit ovat Sankareitä"niin eikö olisi parempi olla hiljaa.


    • gamimenos

      Toivoisin koko sydämestäni heille voimia!Myös anestesiologian proffesori Mads Gilbert:llä ja sydän-ja keuhkokirurgi Erik Fosse:lla.
      He itkevät ja hoitavat...

    • Kolehmainen

      "Israel hoitaa myös Gazalaisia siviilejä."

      Joo, niin hoitelee. Joko tämä on mustaa huumoria, tai tyhmä veto, mutta minulta loppuu huumori.

      Israelilla olisi ollut mahdollisuutensa Gazan suhteen, mutta se ei ole tehnyt edes pienintä mahdollista, vaan asteittain kurjistanut leirin asukkaita, joiden lopulliseen tuhoon ei tarvittaisi edes kovin suurta budjettia enää.

      • Hookman

        Gaza ei ole mikään kurja leiri. Siellä on hienoja taloja, ostoskeskuksia ja upeita hotelleja. Köyhillä ei tietenkään ole varaa niihin. Hamasin rahamiehillä on.

        Täällä Hamasin pomojen on mukava rentoutua kun orjat raatavat tunneleissa.

        http://www.youtube.com/watch?v=FePZ0y6aOos


    • bookman

      Humanitaarista apua Gazan uhreille voi toimittaa kirkonkin kautta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe