Jeesus opetti !!

savonarola

Seura minua.

Muista että Hän meni Ristille kuolemaan.

Se aitoa Juutalainen . Meidän Ainoa Herramme ja Kuningas . Häntä me siunamme !!!

61

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joka ei ota ristiään ja seuraa minua, se ei kelpaa minulle. matt 10:38
      Haastetta tämän päivän ihmiselle

Jeesus sanoi opetuslapsilleen: "Jos joku tahtoo kulkea minun jäljessäni, hän kieltäköön itsensä, ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua.

Sillä se, joka tahtoo pelastaa elämänsä, kadottaa sen, mutta joka elämänsä minun tähteni kadottaa, on sen löytävä.Matt 16:24,25

• >>Seura minua. Muista että Hän meni Ristille kuolemaan.>>

Ja kuinka moni teistä häneen uskovista on valmis seuraamaan Jeesuksen mallia ja menemään ristiinnaulittavaksi? Ettehän te täytä vähäisempiäkään vaatimuksia, joita mestarinne teille antoi.

>>Häntä me siunamme>>

Jeesuksen sanojen mukaan pelkkä siunailu ei auta, vaan tarvittaisiin tekoja:

"Mene, myy kaikki, mitä sinulla on, ja anna köyhille" - Markus 10:21

Oletko sinä myynyt kaiken omaisuutesi ja jakanut sen vähäosaisille? Oletko?

• Meni ristiin naulittavaksi,meidän syntiemme vuoksi.
        *Jeesuksen sanojen mukaan pelkkä siunailu ei auta, vaan tarvittaisiin tekoja:*
        Joka uskoo minuun, hänen sisimmästään on, niinkuin Raamattu sanoo, juokseva elävän veden virrat." Joh 7:38
        Mutta tahdotko tietää, sinä turha ihminen, että usko ilman tekoja on voimaton? Jaak 2:20
        Oletko sinä myynyt kaiken omaisuutesi ja jakanut sen vähäosaisille? Oletko? Sekö on uskon mittari, entä kun ei ole omaisuutta.

• lirho

kato dumari !! (Katso tuomaria)

kaste riittää

• Kupla puhkeaa.
        lirho kirjoitti:

kaste riittää

Seuraa minua? Mitä sanoo Raamattu. Joh.7:34. Silloin te etisitte minua, mutta ette löydä; ja missä minä olen, sinne te ette voi tulla. Joh.7:36. 8:21. 13:33. Lapsukaiset, vielä vähän aikaa minä olen teidän kansanne. Te tulette minua etsimään, ja niinkuin sanoin juutalaisille: Mihin minä menen, sinne te ette voi tulla, niin minä sanon nyt myös teille.

• Kupla puhkeaa. kirjoitti:

Seuraa minua? Mitä sanoo Raamattu. Joh.7:34. Silloin te etisitte minua, mutta ette löydä; ja missä minä olen, sinne te ette voi tulla. Joh.7:36. 8:21. 13:33. Lapsukaiset, vielä vähän aikaa minä olen teidän kansanne. Te tulette minua etsimään, ja niinkuin sanoin juutalaisille: Mihin minä menen, sinne te ette voi tulla, niin minä sanon nyt myös teille.

Niin mitä sano Raamattu ??
        34 Silloin te etsitte minua, mutta ette löydä; ja missä minä olen, sinne te ette voi tulla."

35 Niin juutalaiset sanoivat keskenään: "Minne tämä aikoo mennä, koska emme voi löytää häntä? Eihän vain aikone mennä niiden luo, jotka asuvat hajallaan kreikkalaisten keskellä, ja opettaa kreikkalaisia?

36 Mitä tämä sana on, jonka hän sanoi: 'Te etsitte minua, mutta ette löydä', ja: 'Missä minä olen, sinne te ette voi tulla'?"

37 Mutta juhlan viimeisenä, suurena päivänä Jeesus seisoi ja huusi ja sanoi: "Jos joku janoaa, niin tulkoon minun tyköni ja juokoon.

38 Joka uskoo minuun, hänen sisimmästään on, niinkuin Raamattu sanoo, juokseva elävän veden virrat."

39 Mutta sen hän sanoi Hengestä, joka niiden piti saaman, jotka uskoivat häneen; sillä Henki ei ollut vielä tullut, koska Jeesus ei vielä ollut kirkastettu.

Kyllä on helppo jokainen seurata Jeesusta sitten kun on saatu Pyhän Hengen,, jopa Ristille Hengessä,, eikä Fyysisesti mitä ja mihin dod viittasi,, koska eihän nyt ole Jeesus täällä fyysisesti eikä ollut myöskään silloin,,siihen aikoina,, senjälkeen kun Kristus oli kuollut Ristillä. Sama Ristille jokainen kumminkin tulis kuolla mihin Jeesus mestattiin että se olis SEURA MINUA...!!!!!!!!

• Kupla puhkeaa. kirjoitti:

Jeesus on Isän tykönä sienne ettevoitulla,sen vuoksi kuolette synteihinne,valmistaa meille sijaa ijankaikista elämää varten,ne jotka eivät usko ovat edelleen syntisiä.

• kuulija1 kirjoitti:

Jeesus on Isän tykönä sienne ettevoitulla,sen vuoksi kuolette synteihinne,valmistaa meille sijaa ijankaikista elämää varten,ne jotka eivät usko ovat edelleen syntisiä.

Minne opetuslapsien synti oli häippäissyt kun Jeesus kertoi heille että nyt uskotte koska Isä Taivaassa on teille sen uskon antanut.

• savonarola kirjoitti:

Minne opetuslapsien synti oli häippäissyt kun Jeesus kertoi heille että nyt uskotte koska Isä Taivaassa on teille sen uskon antanut.

>Minne opetuslapsien synti oli häippäissyt< ne on pois pyyhitty verenkautta niitä ei ole enää. Jumalattomien ihmisten synti on heissä edelleen.

• lirho kirjoitti:

kaste riittää

Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan. Joh. 3:5
        Niin kuin yhden ihmisen tottelemattomuus teki kaikista syntisiä, niin yhden kuuliaisuus tekee kaikista vanhurskaita.

• kuulija1 kirjoitti:

>Minne opetuslapsien synti oli häippäissyt< ne on pois pyyhitty verenkautta niitä ei ole enää. Jumalattomien ihmisten synti on heissä edelleen.

Vaikka Jeesus ei ollut kuollut Ristillä vielä ja opetti että Jos ei nisunjyvä kuolee.

Ja minä ajattelin että se on näin .

Joh. 1:29

Toisena päivänä näki Johannes Jesuksen tykönsä tulevan, ja sanoi: katso, Jumalan Karitsa, joka pois ottaa maailman synnin!

Siinä ei puhuta meidän uskosta.

• kuulija1 kirjoitti:

Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan. Joh. 3:5
        Niin kuin yhden ihmisen tottelemattomuus teki kaikista syntisiä, niin yhden kuuliaisuus tekee kaikista vanhurskaita.

Ehkä me puhutaan samasta asiasta ?

• Jeesuksen mallia miksi sitä on seurattava,kun hän kerran antoin sanasa evankelumin sille sanalle tulee olla kuuliainen jo sovitetulle työlle.

Silloin Samuel sanoi: -- Kumpi on Herralle mieleen, uhrit vai kuuliaisuus? Kuuliaisuus on parempi kuin uhri, totteleminen parempi kuin oinasten rasva.
        Jumlan sana totteleminen on uskovien kuuliaisuutta,

• kuulija1 kirjoitti:

Meni ristiin naulittavaksi,meidän syntiemme vuoksi.
        *Jeesuksen sanojen mukaan pelkkä siunailu ei auta, vaan tarvittaisiin tekoja:*
        Joka uskoo minuun, hänen sisimmästään on, niinkuin Raamattu sanoo, juokseva elävän veden virrat." Joh 7:38
        Mutta tahdotko tietää, sinä turha ihminen, että usko ilman tekoja on voimaton? Jaak 2:20
        Oletko sinä myynyt kaiken omaisuutesi ja jakanut sen vähäosaisille? Oletko? Sekö on uskon mittari, entä kun ei ole omaisuutta.

>>Sekö on uskon mittari>>

Kyllä, Jeesuksen opetuksen mukaan se on. Lue Markus 10:21.

>>entä kun ei ole omaisuutta.>>

Sama ohje, köyhänkin täytyy antaa kaikki rahansa pois:

"Niin tuli köyhä leski ja pani kaksi ropoa, yhteensä muutamia pennejä. Ja hän kutsui opetuslapsensa tykönsä ja sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: tämä köyhä leski pani enemmän kuin kaikki muut, jotka panivat uhriarkkuun. Sillä he kaikki panivat liiastaan, mutta tämä pani puutteestaan KAIKEN, mitä hänellä oli, koko elämisensä." - Markus 12:42-44

• demon_of_dawn kirjoitti:

>>Sekö on uskon mittari>>

Kyllä, Jeesuksen opetuksen mukaan se on. Lue Markus 10:21.

>>entä kun ei ole omaisuutta.>>

Sama ohje, köyhänkin täytyy antaa kaikki rahansa pois:

"Niin tuli köyhä leski ja pani kaksi ropoa, yhteensä muutamia pennejä. Ja hän kutsui opetuslapsensa tykönsä ja sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: tämä köyhä leski pani enemmän kuin kaikki muut, jotka panivat uhriarkkuun. Sillä he kaikki panivat liiastaan, mutta tämä pani puutteestaan KAIKEN, mitä hänellä oli, koko elämisensä." - Markus 12:42-44

Usko ei ole omaisuudesta kiinni se on lahja isältä köyhällä ei ole varallisuutta.

• kuulija1 kirjoitti:

Usko ei ole omaisuudesta kiinni se on lahja isältä köyhällä ei ole varallisuutta.

>>Usko ei ole omaisuudesta kiinni se on lahja isältä köyhällä ei ole varallisuutta.>>

Mitä minä juuri vastasin sinulle? Enkö Jeesuksen sanoja? Mutta sinä sivuutat hänen opetuksensa, ja päätät mieluummin itse mikä on "uskon mittari".

>>Usko ei ole omaisuudesta kiinni se on lahja isältä köyhällä ei ole varallisuutta.>>

Mitä minä juuri vastasin sinulle? Enkö Jeesuksen sanoja? Mutta sinä sivuutat hänen opetuksensa, ja päätät mieluummin itse mikä on "uskon mittari".

Uskon on kuuliaisuutta Jeesuksen sanalle.Se on lahja Jumalalta

• savonarola kirjoitti:

Niin mitä sano Raamattu ??
        34 Silloin te etsitte minua, mutta ette löydä; ja missä minä olen, sinne te ette voi tulla."

35 Niin juutalaiset sanoivat keskenään: "Minne tämä aikoo mennä, koska emme voi löytää häntä? Eihän vain aikone mennä niiden luo, jotka asuvat hajallaan kreikkalaisten keskellä, ja opettaa kreikkalaisia?

36 Mitä tämä sana on, jonka hän sanoi: 'Te etsitte minua, mutta ette löydä', ja: 'Missä minä olen, sinne te ette voi tulla'?"

37 Mutta juhlan viimeisenä, suurena päivänä Jeesus seisoi ja huusi ja sanoi: "Jos joku janoaa, niin tulkoon minun tyköni ja juokoon.

38 Joka uskoo minuun, hänen sisimmästään on, niinkuin Raamattu sanoo, juokseva elävän veden virrat."

39 Mutta sen hän sanoi Hengestä, joka niiden piti saaman, jotka uskoivat häneen; sillä Henki ei ollut vielä tullut, koska Jeesus ei vielä ollut kirkastettu.

Kyllä on helppo jokainen seurata Jeesusta sitten kun on saatu Pyhän Hengen,, jopa Ristille Hengessä,, eikä Fyysisesti mitä ja mihin dod viittasi,, koska eihän nyt ole Jeesus täällä fyysisesti eikä ollut myöskään silloin,,siihen aikoina,, senjälkeen kun Kristus oli kuollut Ristillä. Sama Ristille jokainen kumminkin tulis kuolla mihin Jeesus mestattiin että se olis SEURA MINUA...!!!!!!!!

Niin helppo entäkun oma minä siinä pyrkii olemaan mukana,oma liha houkuttelee tekemään jotain muutakin,halut ja himot ristille joka päivä.
        Entä itsensä kieltäminen.

• totta 1

demon-of-dawn
        Eikö Jeesukseen usko ole se ykkösasia jos aikoo pelastua. Teot eivät pelasta mutta ne on hengen hedelmiä joita uskovaiset tekevät.
        Heitän kopin takaisin oletko sinä myynyt omaisuutesi ja jakanut vähäosaisille Oletko?

• Netpunk

uskovaisten tulee mahdollisimman paljon syntiä, jotta jeesuksen uhri ei mene hukkaan. Me synnittömät voimme vain seurata sivusta.

• Niin !! Onhan myöskin yritetty tehdä sellainen opetus että jos ihminen tekee parannusj pääsee kokonaan eroon synneistä .. Niin hän ei muka tarvitsee Vapahtaja enää. Mutta minun mielestä silloin tuhlajapoika juuri Isä tarvitsee enemmän kuin koskaan,, ettei hän menettää kaiken ja joutuu takaisin sikakaukaloon syömään koirien kanssa.

• savonarola kirjoitti:

Niin !! Onhan myöskin yritetty tehdä sellainen opetus että jos ihminen tekee parannusj pääsee kokonaan eroon synneistä .. Niin hän ei muka tarvitsee Vapahtaja enää. Mutta minun mielestä silloin tuhlajapoika juuri Isä tarvitsee enemmän kuin koskaan,, ettei hän menettää kaiken ja joutuu takaisin sikakaukaloon syömään koirien kanssa.

>Onhan myöskin yritetty tehdä sellainen opetus että jos ihminen tekee parannusj pääsee kokonaan eroon synneistä.< Synnistä pois kokonaan lihassa ollessa ei pääse tulee armon saanut syntinen sitä ei lueta ennän syykksi.

• Ei uskoon sitävarten päästä että syntiä tehtäisiin mahdollisimman paljon,se täysin väärä asenne,Jeesuksen uhrin on riitäävät mutta ehtointahtoin synnin teko siihen ei uhria elään olekaan.Se on Jeesuksen veren halventaminen on täysin vika pää syniintiin.

• kuulija1 kirjoitti:

>Onhan myöskin yritetty tehdä sellainen opetus että jos ihminen tekee parannusj pääsee kokonaan eroon synneistä.< Synnistä pois kokonaan lihassa ollessa ei pääse tulee armon saanut syntinen sitä ei lueta ennän syykksi.

Tuo oppi on armon oppi eikä sen mikä vanhat uskonsankarit julisti. Sulla ei ole oikea käsitys myös Hengellisistä lihasta mistä Raamattu puhuu että pitäisi päästä tässä ajassa . Elikä Aadamista Kristuxeen. Mutta se liha josta puhut on fyysisen ihmiskehosta josta emme pääsee tässä ajassa. ja ihan oikein puhut siltä osiin. Vaikka väärin.

• kuulija1 kirjoitti:

Ei uskoon sitävarten päästä että syntiä tehtäisiin mahdollisimman paljon,se täysin väärä asenne,Jeesuksen uhrin on riitäävät mutta ehtointahtoin synnin teko siihen ei uhria elään olekaan.Se on Jeesuksen veren halventaminen on täysin vika pää syniintiin.

Hyvin sanottu ja Jeesus on tullut ottamaan pois maailman synnin meiltä joka on meissä. Siis naps ja ollaan vapaita kun Vapahtaja annetaan toimia..

• savonarola kirjoitti:

Hyvin sanottu ja Jeesus on tullut ottamaan pois maailman synnin meiltä joka on meissä. Siis naps ja ollaan vapaita kun Vapahtaja annetaan toimia..

. >Siis naps ja ollaan vapaita kun Vapahtaja annetaan toimia.< Jos annat elämäsi Jeesuksen haltuun tarkoittaa sitä että,luovut syti elämästä,hän antaa voiman tulla jumlan lapsiksi,tähän nimitykseen kaatu monen usko pääseminen,en halua olla lasten kaltainen,ei tarkoita lapsllisisa.

• savonarola kirjoitti:

Tuo oppi on armon oppi eikä sen mikä vanhat uskonsankarit julisti. Sulla ei ole oikea käsitys myös Hengellisistä lihasta mistä Raamattu puhuu että pitäisi päästä tässä ajassa . Elikä Aadamista Kristuxeen. Mutta se liha josta puhut on fyysisen ihmiskehosta josta emme pääsee tässä ajassa. ja ihan oikein puhut siltä osiin. Vaikka väärin.

. >Sulla ei ole oikea käsitys myös Hengellisistä lihasta mistä Raamattu puhuu että pitäisi päästä tässä ajassa.< Etkö ymmärrä sitä mikä hengestä syntynt on henki ja mikää lihaan syntynyt on lihaa.
        Ei ole hengelistä lihaa olemassakaan,tämä ruumis jossa olemen täällä ajassa,palla maaksi jälleen,henki joka meissä on se mikä tulee kirkastetun ruumiin kaltaiseksi mikä Jeesuksella on. Niille jotka ovat Jeesuksen opetuslapsia ei muille.

• kuulija1 kirjoitti:

. >Siis naps ja ollaan vapaita kun Vapahtaja annetaan toimia.< Jos annat elämäsi Jeesuksen haltuun tarkoittaa sitä että,luovut syti elämästä,hän antaa voiman tulla jumlan lapsiksi,tähän nimitykseen kaatu monen usko pääseminen,en halua olla lasten kaltainen,ei tarkoita lapsllisisa.

Ei liha voi antaa liha Jumalalle ,, vaan kuolema vapauttaa sinut synneistä koska liha ei voi ohjaa sua tekemään syntiä enää . Siis Hengellinen kuolema ristillä !! Naps ja sut on vapautettu synneistä. Joka Jeesus tekee Vapaaksi on todella Vapaa.

• kuulija1 kirjoitti:

. >Sulla ei ole oikea käsitys myös Hengellisistä lihasta mistä Raamattu puhuu että pitäisi päästä tässä ajassa.< Etkö ymmärrä sitä mikä hengestä syntynt on henki ja mikää lihaan syntynyt on lihaa.
        Ei ole hengelistä lihaa olemassakaan,tämä ruumis jossa olemen täällä ajassa,palla maaksi jälleen,henki joka meissä on se mikä tulee kirkastetun ruumiin kaltaiseksi mikä Jeesuksella on. Niille jotka ovat Jeesuksen opetuslapsia ei muille.

Se siis mättää kun Uskovat ei ymmärtää mistä lihasta Room 7 puhuu. Joko liha ohjaa sun ruumis tai keho tai sitten Henki.. Ja Paavali sai avun josta hän sitten Room 8 kertoo.

• savonarola kirjoitti:

Ei liha voi antaa liha Jumalalle ,, vaan kuolema vapauttaa sinut synneistä koska liha ei voi ohjaa sua tekemään syntiä enää . Siis Hengellinen kuolema ristillä !! Naps ja sut on vapautettu synneistä. Joka Jeesus tekee Vapaaksi on todella Vapaa.

*Ei liha voi antaa liha Jumalalle ,, vaan kuolema vapauttaa sinut synneistä koska liha ei voi ohjaa sua tekemään syntiä enää .* Ristillä kuollessaan hän omassa ruumiissaan sai aikaan sovinnon Jumalan ja näiden molempien välille ja teki näin lopun vihollisuudesta. Ef 2:16
        savonarola

• savonarola kirjoitti:

Se siis mättää kun Uskovat ei ymmärtää mistä lihasta Room 7 puhuu. Joko liha ohjaa sun ruumis tai keho tai sitten Henki.. Ja Paavali sai avun josta hän sitten Room 8 kertoo.

Liha on vihollisuutta Jumalaa vastaan,lihassa vaetaminen tuo turmion kun taas hengessä tuo elämän. Hengellä kuoletamme lihan himont,joka on naulittu ristille.
        Eikö Jeesus kuolut syntien takia.

Paavali sai avun josta hän sitten Room 8 kertoo. Mikään kadotustuomio ei siis kohtaa niitä, jotka ovat Kristuksessa Jeesuksessa.

Jumala teki sen, mihin laki ei pystynyt, koska se oli ihmisen turmeltuneen luonnon vuoksi voimaton. Syntien sovittamiseksi hän lähetti tänne oman Poikansa syntisten ihmisten kaltaisena. Näin hän tuomitsi ihmisessä ihmisten synnin. Room 8:3

• kuulija1 kirjoitti:

*Ei liha voi antaa liha Jumalalle ,, vaan kuolema vapauttaa sinut synneistä koska liha ei voi ohjaa sua tekemään syntiä enää .* Ristillä kuollessaan hän omassa ruumiissaan sai aikaan sovinnon Jumalan ja näiden molempien välille ja teki näin lopun vihollisuudesta. Ef 2:16
        savonarola

Niin oletko päässyt sinne Häneen Ruumissaan joka on Seurakunta joka myös nostetaan ylös tämän Puhdistuxen jälkeen missä sun lihasi kuoletetaan ja ei otetaan mukaan siihen Seurakunnan ylösnostamisen joka tapahtuu senjälkeen kun liha on kertakaikkinaan kuoletettu sun lihasi ristiinnaulitsemisen jälkeen joka myös kuvataan tuossa --->
        3 Olimmehan mekin ennen ymmärtämättömiä, tottelemattomia, eksyksissä, moninaisten himojen ja hekumain orjia, elimme pahuudessa ja kateudessa, olimme inhottavia ja vihasimme toisiamme.

4 Mutta kun Jumalan, meidän vapahtajamme, hyvyys ja ihmisrakkaus ilmestyi,

5 pelasti hän meidät, ei vanhurskaudessa tekemiemme tekojen ansiosta, vaan laupeutensa mukaan uudestisyntymisen peson ja Pyhän Hengen uudistuksen kautta,

6 jonka Hengen hän runsaasti vuodatti meihin meidän Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen kautta,

7 että me vanhurskautettuina hänen armonsa kautta tulisimme iankaikkisen elämän perillisiksi toivon mukaan.

8 Tämä sana on varma, ja minä tahdon, että sinä näitä teroitat, niin että ne, jotka Jumalaan uskovat, ahkeroisivat hyvien tekojen harjoittamista. Nämä ovat hyviä ja hyödyllisiä ihmisille.

• savonarola kirjoitti:

Niin oletko päässyt sinne Häneen Ruumissaan joka on Seurakunta joka myös nostetaan ylös tämän Puhdistuxen jälkeen missä sun lihasi kuoletetaan ja ei otetaan mukaan siihen Seurakunnan ylösnostamisen joka tapahtuu senjälkeen kun liha on kertakaikkinaan kuoletettu sun lihasi ristiinnaulitsemisen jälkeen joka myös kuvataan tuossa --->
        3 Olimmehan mekin ennen ymmärtämättömiä, tottelemattomia, eksyksissä, moninaisten himojen ja hekumain orjia, elimme pahuudessa ja kateudessa, olimme inhottavia ja vihasimme toisiamme.

4 Mutta kun Jumalan, meidän vapahtajamme, hyvyys ja ihmisrakkaus ilmestyi,

5 pelasti hän meidät, ei vanhurskaudessa tekemiemme tekojen ansiosta, vaan laupeutensa mukaan uudestisyntymisen peson ja Pyhän Hengen uudistuksen kautta,

6 jonka Hengen hän runsaasti vuodatti meihin meidän Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen kautta,

7 että me vanhurskautettuina hänen armonsa kautta tulisimme iankaikkisen elämän perillisiksi toivon mukaan.

8 Tämä sana on varma, ja minä tahdon, että sinä näitä teroitat, niin että ne, jotka Jumalaan uskovat, ahkeroisivat hyvien tekojen harjoittamista. Nämä ovat hyviä ja hyödyllisiä ihmisille.

*Niin oletko päässyt sinne Häneen Ruumissaan joka on Seurakunta joka myös nostetaan ylös tämän* Olen hänen ruumiinsa jäsen jolla oma tehtävänsä.

Mikä on syntynyt lihasta, on lihaa, mikä on syntynyt Hengestä, on henkeä.Joh 3:6
        Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta. 1.Kor 15:50

• kuulija1 kirjoitti:

*Niin oletko päässyt sinne Häneen Ruumissaan joka on Seurakunta joka myös nostetaan ylös tämän* Olen hänen ruumiinsa jäsen jolla oma tehtävänsä.

Mikä on syntynyt lihasta, on lihaa, mikä on syntynyt Hengestä, on henkeä.Joh 3:6
        Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta. 1.Kor 15:50

Ei se vielä todistaa että olisit päässyt Häneen joka on Seurakunta. Vaan Hedelmistä Puu tunnetaan !! Oletko Hyvä hedelmä joka saa ympäri sinuun Hedelmiä niin että lisäntyy koko ajan. Oletko jakamassa nuo talentit vai oletko pannut ne tyynyn alle. Lisätkö ympärisi uskosimissä liikut päivittäin. ??? Seuratko Jeesusta ??

• savonarola kirjoitti:

Ei se vielä todistaa että olisit päässyt Häneen joka on Seurakunta. Vaan Hedelmistä Puu tunnetaan !! Oletko Hyvä hedelmä joka saa ympäri sinuun Hedelmiä niin että lisäntyy koko ajan. Oletko jakamassa nuo talentit vai oletko pannut ne tyynyn alle. Lisätkö ympärisi uskosimissä liikut päivittäin. ??? Seuratko Jeesusta ??

Ei siihen pääskään omilla ansioillan,se on totta armosta minkä saan se on totta.Sen armon olen otta nut vastaan,sitä ei voi kukaan riistä pois se kirkastuu päivä päivältä sydän päivään saakka.
        On tehtävä täällä ajassa ohjata kanssa kulkijoita Jeesuksen yhteyteen,koska rakkaus vaatii niin että kaikki tulisivat tietämään totuuden ja pelastuisivat.

• kuulija1 kirjoitti:

Ei siihen pääskään omilla ansioillan,se on totta armosta minkä saan se on totta.Sen armon olen otta nut vastaan,sitä ei voi kukaan riistä pois se kirkastuu päivä päivältä sydän päivään saakka.
        On tehtävä täällä ajassa ohjata kanssa kulkijoita Jeesuksen yhteyteen,koska rakkaus vaatii niin että kaikki tulisivat tietämään totuuden ja pelastuisivat.

Niin noin pitkään tai lyhyt olet päässyt ,, mutta luottatko että Herra Voi tehdä sinusta ihan erilainen ja ihanaxi uskovaisexi täysin puhdas,, joka Rakastaa myös vihollinen ja joka ei hermostuu koskaan. Ja että se on Hänen Tahtonsa..

• savonarola kirjoitti:

Niin noin pitkään tai lyhyt olet päässyt ,, mutta luottatko että Herra Voi tehdä sinusta ihan erilainen ja ihanaxi uskovaisexi täysin puhdas,, joka Rakastaa myös vihollinen ja joka ei hermostuu koskaan. Ja että se on Hänen Tahtonsa..

>>joka Rakastaa myös vihollinen>>

Jep, Raamatun Jumala rakasti vihollisensa kuoliaaksi:

"Niin totta kuin minä elän iankaikkisesti, kun minä teroitan miekkani salaman, kun minun käteni ryhtyy tuomiota pitämään, niin minä kostan vastustajilleni ja maksan vihamiehilleni. Minä annan nuolteni juopua verestä - ja minun miekkani syö lihaa - surmattujen ja vangittujen verestä, vihollispäällikköjen päistä." - 5. Moos. 32:40-42

Huomasitko, miten Jumala oikein hekumoi väkivallalla tässä? Nautti varmasti toisinajattelijoiden teurastamisesta.

>>ja joka ei hermostuu koskaan.>>

Jälleen puhut vastoin Raamatun kirjoituksia:

"Palvelkaa Herraa pelvolla ja iloitkaa vavistuksella. Antakaa suuta pojalle, ettei hän vihastuisi ettekä te hukkuisi tiellänne. Sillä hänen vihansa syttyy äkisti." - Psalmit 2:11-12

• kuulija1 kirjoitti:

Liha on vihollisuutta Jumalaa vastaan,lihassa vaetaminen tuo turmion kun taas hengessä tuo elämän. Hengellä kuoletamme lihan himont,joka on naulittu ristille.
        Eikö Jeesus kuolut syntien takia.

Paavali sai avun josta hän sitten Room 8 kertoo. Mikään kadotustuomio ei siis kohtaa niitä, jotka ovat Kristuksessa Jeesuksessa.

Jumala teki sen, mihin laki ei pystynyt, koska se oli ihmisen turmeltuneen luonnon vuoksi voimaton. Syntien sovittamiseksi hän lähetti tänne oman Poikansa syntisten ihmisten kaltaisena. Näin hän tuomitsi ihmisessä ihmisten synnin. Room 8:3

>>Liha on vihollisuutta Jumalaa vastaan,lihassa vaetaminen tuo turmion kun taas hengessä tuo elämän.>>

Ja kuka sen ihmisen lihoineen ja haluineen oikein loi? Eikö itse Jumala?

• savonarola kirjoitti:

Et taida ymmärtää Ihminen joka on saanut syntinsä anteeksi siirtyy armon alaisuuteen omilla voimilla ei matkaa tehdä.

>>Liha on vihollisuutta Jumalaa vastaan,lihassa vaetaminen tuo turmion kun taas hengessä tuo elämän.>>

Ja kuka sen ihmisen lihoineen ja haluineen oikein loi? Eikö itse Jumala?

Jumala sanoi: "Tehkäämme ihminen, tehkäämme hänet kuvaksemme, kaltaiseksemme, ja hallitkoon hän meren kaloja, taivaan lintuja, karjaeläimiä, maata ja kaikkia pikkueläimiä, joita maan päällä liikkuu. 1.Moos 1:26

Lihan pyrkimykset sotivat Jumalaa vastaan, sillä ne eivät alistu Jumalan lakiin eivätkä voikaan alistua. Room 8:7

• kuulija1 kirjoitti:

Et taida ymmärtää Ihminen joka on saanut syntinsä anteeksi siirtyy armon alaisuuteen omilla voimilla ei matkaa tehdä.

Niin eihän tiedä mitään ihmisestä joka rakastaa vihollinen ja on niin ihana ja rauhallinen ja sävyisä.

• savonarola kirjoitti:

Niin eihän tiedä mitään ihmisestä joka rakastaa vihollinen ja on niin ihana ja rauhallinen ja sävyisä.

Jumalattomat ovat vihollisen ohjauksessa,jota eivät tunne Jeesusta ovat maailman mielisiä.

Toverit kuulija1 ja savonarola, olettekos koskaan tätä lukeneet:

"Mutta jos sokea sokeaa taluttaa, niin he molemmat kuoppaan lankeavat." - Matteus 15:14

http://robstarner.com/wp-content/uploads/2013/02/Blind-leading-the-Blind.jpeg

Toveri ja ystävä niillä on eroja,ystävä ei jätä toista siihen voi luottaa vaikeassakintilanteessa tovi voi jättää jos ei toinen kiinota että itselle olisi hyötyä.

• kuulija1 kirjoitti:

Jumala sanoi: "Tehkäämme ihminen, tehkäämme hänet kuvaksemme, kaltaiseksemme, ja hallitkoon hän meren kaloja, taivaan lintuja, karjaeläimiä, maata ja kaikkia pikkueläimiä, joita maan päällä liikkuu. 1.Moos 1:26

Lihan pyrkimykset sotivat Jumalaa vastaan, sillä ne eivät alistu Jumalan lakiin eivätkä voikaan alistua. Room 8:7

>>Jumala sanoi: "Tehkäämme ihminen, tehkäämme hänet kuvaksemme, kaltaiseksemme>>

Ja eikö tässä yhteydessä ihmiseen luotu myös ne "lihalliset" ominaisuudet, jotka myöhemmin kirottiin? Siis esimerkiksi ihmisen luontainen uteliaisuus, tarve toteuttaa itseään sekä seksuaalinen tarve? Nämähän luokitellaan yleensä syntisyydeksi, mutta KUKA NE LOI?

>>Lihan pyrkimykset sotivat Jumalaa vastaan, sillä ne eivät alistu Jumalan lakiin eivätkä voikaan alistua.>>

Kuka nuo pyrkimykset ihmiseen loi?

• kuulija1 kirjoitti:

Jumalattomat ovat vihollisen ohjauksessa,jota eivät tunne Jeesusta ovat maailman mielisiä.

>>Jumalattomat ovat vihollisen ohjauksessa>>

Siis jumalattomat ovat uskovaisten mielikuvitusolennon pääkilpailijan ohjauksessa. No, siitä ei varmasti ole paljoakaan haittaa.

>>jota eivät tunne Jeesusta ovat maailman mielisiä.>>

Tämä pitää kyllä paikkansa. Termi "maailman mieliset" vain on käytännössä täysin turha; mitä muuta täällä olisikaan kuin tämä maailma?

>>Jumala sanoi: "Tehkäämme ihminen, tehkäämme hänet kuvaksemme, kaltaiseksemme>>

Ja eikö tässä yhteydessä ihmiseen luotu myös ne "lihalliset" ominaisuudet, jotka myöhemmin kirottiin? Siis esimerkiksi ihmisen luontainen uteliaisuus, tarve toteuttaa itseään sekä seksuaalinen tarve? Nämähän luokitellaan yleensä syntisyydeksi, mutta KUKA NE LOI?

>>Lihan pyrkimykset sotivat Jumalaa vastaan, sillä ne eivät alistu Jumalan lakiin eivätkä voikaan alistua.>>

Kuka nuo pyrkimykset ihmiseen loi?

Seksualiset tarpeet kuuluvat avioliiton sisäiseen olemisee eivät ulkopuolisiin yhteytksiin,siinä on sen ero siitä on silloin tehty synnin seuraumukset.
        Jumalahan loi ihmisen mieheksi ja naiseksi heillä on nämä lahjat käytettävissä jos ne ovat jumankunniaksi,ihmiset ovat siitä tehneet haureudekseen koska ovat synnin sokaisemia,siinä tulee lihan himot näkyvässä muodossa,eikä voi alistua Jumlan tahdon alle.

>>Jumalattomat ovat vihollisen ohjauksessa>>

Siis jumalattomat ovat uskovaisten mielikuvitusolennon pääkilpailijan ohjauksessa. No, siitä ei varmasti ole paljoakaan haittaa.

>>jota eivät tunne Jeesusta ovat maailman mielisiä.>>

Tämä pitää kyllä paikkansa. Termi "maailman mieliset" vain on käytännössä täysin turha; mitä muuta täällä olisikaan kuin tämä maailma?

Ei ole mielikuvitus olentoja.
        Maailma ei tunne totuutta. Älkää rakastako maailmaa, älkää sitä, mikä maailmassa on. Jos joku rakastaa maailmaa, Isän rakkaudella ei ole hänessä sijaa.

• kuulija1 kirjoitti:

Ei ole mielikuvitus olentoja.
        Maailma ei tunne totuutta. Älkää rakastako maailmaa, älkää sitä, mikä maailmassa on. Jos joku rakastaa maailmaa, Isän rakkaudella ei ole hänessä sijaa.

>>Ei ole mielikuvitus olentoja.>>

Jos Jeesus ja Saatana eivät ole mielikuvitusolentoja, niin silloinhan sinulle ei tuota ongelmia osoittaa näiden olentojen olemassaoloa. Vai kuinka?

>>Ei ole mielikuvitus olentoja.>>

Jos Jeesus ja Saatana eivät ole mielikuvitusolentoja, niin silloinhan sinulle ei tuota ongelmia osoittaa näiden olentojen olemassaoloa. Vai kuinka?

Meillä ei ole taiste lihaa ja verta vastaan vaan henkivatoja vastaan.

Näin myös avaruuden henkivallat ja voimat tulevat seurakunnan välityksellä tuntemaan Jumalan viisauden kaikessa moninaisuudessaan. Ef 3:10 ei tuota ongelmia jos uskovat pysyvät Jeesuksen yhteydessä erottavat pimeyden henkvallat jota sitovat ihmisiä valtaasa.
        Se on tämä maailman ruhtinas.
        Jos he eivä halua tulla vapatajan tykö eivät pääse omin voimis eroon niistä.

• kuulija1 kirjoitti:

Seksualiset tarpeet kuuluvat avioliiton sisäiseen olemisee eivät ulkopuolisiin yhteytksiin,siinä on sen ero siitä on silloin tehty synnin seuraumukset.
        Jumalahan loi ihmisen mieheksi ja naiseksi heillä on nämä lahjat käytettävissä jos ne ovat jumankunniaksi,ihmiset ovat siitä tehneet haureudekseen koska ovat synnin sokaisemia,siinä tulee lihan himot näkyvässä muodossa,eikä voi alistua Jumlan tahdon alle.

Aivan !

• Agno101

Rauhoittukaas jo ennen kuin kaikki ollaan roviolla :)

Montako kertaa raamatussa Jeesus sanoo olevansa Jumalan
      poika? Ei kertaakaan.
      Koska raamattu on kirjoitettu? Noin 200 vuotta nk tapahtumien jälkeen.
      Mikä Jumala on oikea? Onko niitä sitten monta?
      Loiko ihminen jumalansa eikä päinvastoin?
      Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen... niinkö? Kyllä siinä tapauksessa
      aika moista kiristäjää palvotaan ja jonka nimissä on paljon historiaa tuhottu ja ihmisiä tapettu. Hyi hemmetti! Tämmöisestä kehtaatte täällä paasata hyvänä asiana. Aivopesettekö lapsennekin ja unohdatte täten vapaan tahdon mistä niin saarnaatte. Kysyn vaan!!!!

• Errare Humanum Est

Nykyään poliitikot puhuu vapaamatkustajista.
      Sanoisin että nämä jotka ihmisen kuolevaisuudella tilipussejaan lihottaa ovat myös vapaamatkustajia. Mikäli oikein muistan niin raamatussa ei kukaan mitään palvontamenoja tai pyhättöjen pystytystä vaadi.
      Onko kukaan nähnyt vaatimatonta kirkkoa vielä?
      Keskiajalla oisi voinu varmaan myös kysyä onko kukaan nähnyt laihaa
      kirkonmiestä :D

• Siten sun kannattais tutustua Hudson Taylorin elämäkerta.

• jussinpoika
        savonarola kirjoitti:

Siten sun kannattais tutustua Hudson Taylorin elämäkerta.

Elikkä uskoville riittää se kun antaa elämänsä Jeesukselle. Se on vaan "naps" ja syntielämä loppuu ja saa ainakin varallisuuden puolesta mällätä miten haluaa. Riittää kun ei käy vieraissa, runkkaa eikä ole homo. Olenko ymmärtänyt oikein?

• Riittää kun
      Matt. 22:37

Niin Jeesus sanoi hänelle: "'Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi'.

Matt. 22:39

Toinen, tämän vertainen, on: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi'.

Mark. 12:30

ja rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi ja kaikesta voimastasi'.

Mark. 12:31

Toinen on tämä: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi'. Ei ole mitään käskyä, suurempaa kuin nämä."

Luuk. 10:27

Hän vastasi ja sanoi: "Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi ja kaikesta mielestäsi, ja lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".

• Jeesus opetti eräälle mun ystävälle joka oli kiinni synnissä niin ettei saanut naisista silmät irti ,, niin kuin hän ilmaisi että he ovat niin vähäpukeutuneita kesällä . Että on vaikea olla nuori tässä irstaissa maailmassa.
      Jeesus opetti käytä mun veri niin pääset vapaxi irstaudesta ja silmät pysyy tiellä kun ajat autoa eikä jonkun pyllyssä.
      Ja kiitos Jumalalle Hän on nyt vapaa eikä tartte himota kaikki vähäpukuisia enää.
      Tämä tekee ainoastaan Kristityn Jumala = Jeesus !!

• free-witch

"Tämä tekee ainoastaan Kristityn Jumala"

Ihan hyvin tuon sain itekin aikasiks. Yksinkertaisesti päätin, etten kaikkea vastaantulevaa "lihaa" tuijota, varsinkaan törkeästi. Ennemminkin: Vilkaisu, aha, tollanen - ja matka jatkuu. Ei tuota mitään ongelmia kävellä vähäpukeisen neidon ohi vilkasematta kertaakaan, eikä tuota ongelmia nauttia naiskauneudesta - heitä kunnioittaen. Että näin ;)

(")Palvon(") naisia ja naiseutta, ja varmasti paljon puhtaammin kuin savonarola "jumalaansa". En ikimaailmassa tuomitsisi KETÄÄN ikuiseen kidutukseen, ja jo se tekee minusta armeliaamman kuin "savon" jumala.

• Jeesus opetti minua missä Oikea ARMO VOI LÖYTÄÄ.. siis näin Hän OPetti --> Ihana on Armo ja Armollinen Isä joka tekee sut Vapaaxi ja Puhdas ,, siis -->

Ihan armosta ihminen puhdistetaan Jeesuxen verellä ja kuoletetaan samassa kuolemassa mitä Jeesus kuoli Ristillä ihan Armosta !!

Siis juo Jeesuxen verta ja syö Hänen liha joka tämä vertauskuva tarkoittaa ja tapahtuu sulle jos sä armosta Tahdot.

Jos tämä ei tapahdu niin ihminen on armon ulkopuolella ja luulee vain pelastuvansa,,, hyvin surullista silloin on sen sokeuden joka karismaattinen henki antaa kun hän opettaa ihminen siihen armon joka jättää ihminen synnissä...

• Jos rukoilemme että Isän Sydän aukenee meitä kohtaan ja Häneen Rakkauutta sa tulvia yli meidän niin ei mitään voi riistä meidät ja meidän perhe Hänen käsiä. Siis löytäkäämme tämän Rukouxen johon Hän vastaa !! Tämä oli viimeinen Opetus joka Jeesus antoi minulle !!

• Rakkauden sijaan jumalan yhteydessä tulisi puhua raakuudesta. Raamattu on potilaskertomus jahven pahuudesta ja raakauudesta.
        Niin ala-arvoinen olio ei ansaitse jumalan titteliä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4740
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      102
      2471
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      576
      1861
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      9
      1723
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      113
      1577
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1207
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1138
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      998
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      987
    Aihe