SUOMEA JOHTAA YLIMIELISYYS.AHNEUS.

kerjäävät enemmän.

krooninen sairaus.ei tapojaan ahneet muuta.

11

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahneet ruotuun.

      pitää paikkansa.mutta on muututtava.

    • KANSA ÄÄNESTÄMÄÄN.

      eläke ikä...mikä on ahneus ikä.ikänsä ahmivat..milloin se loppuu.ikä.kynitään tyhjää,kun nuo ahneet saa retostaa ja kähmiä ..perikuntiaan rikastuttaa kuolin vuotelleen asti.viittä vaille vankilassa osa kähmiöistä ja loput unohdetaan.eli teot.kansan äänestykseen .ELÄKE KATTO PITÄIS OLLA JO.

    • Ahneet alas

      Yksi ahne tienaa vuodessa 3miljoonaa. Yhden normaali työntekijän vuosipalkka on n 25000e. Siispä yksi ahne vastaa 120 työntekijää. Tekeekö tuo ahne 120 edestä työtä??? ei varmasti......

      • ...........

        Hmmmm.arvaas mitä saa n.50000euron kuukausi ansioilla ???
        No sillä saa ylimielisyyde ja tefloni pinnan mihin ei tartu mikään työttömän,eläkeläisen tai tavallisen duunarin murheet ja sillä saa ilmaiset lounaat,päivälliset ja nimelliset asumis kustannukset ! Ja menetykse on ainoastaan ihmisyys ja moraali !


    • kansan äänestys.

      ahnehtii,kehittelee itselleen otto menetelmiä.

    • hohoijaakkaa

      Näkee jo naamavärkeistä ja hampaista, että saaneet jo lapsena kaiken haluamansa. Toisin kuin moni moni muu. Samaa köyhän kyykytystä vaan jatketaan. Eikä näille pelleille kukaan äänestäjäkään enää mahda mitään kaikki kääntyy aina kyykyttäjien puoleen, jotka vaan nuolee EU.n ja muiden turhia hupatuksia. Kansa maksaa kaiken pas..n. Joskus vielä se pää tulee vielä vetävän käteen????

      • rontti23

        majava


    • vcvcvcvcv

      törmäämme sisällissotaan

    • Mökinmuori

      Laman aikana pitäis ahneus unohtaa silloin jäis pienitulaisellekkin murusia. Kaikki haalii vain itselleen, kierretään veroja, käytetään tukia vaikka ei tarvittais, omaa palkkaa nostetaan ja duunarin palkkaa lasketaan. Ei välitetä muusta kunhanvain minulla ja minun kavereilla menee hyvin. Työpaikat siirretään halpamaihin, työt kotimaassakin tietetään eestiläisillä kun tekevät työn pienellä palkalla. Suomessa asuva ei eestin pojan palkalla pärjää. Mikä on tähän syynä. AHNEUS jos ruoka olis halvempaa kansa tulis pienemmälläkin palkalla toimeen.

    • Näin on koettu

      Kokoomus ja demarit ovat tuhonneet Suomen. Vain pääkapunkiseutua kehitetään.Minne on kadonnut aluekehityspoliikka?

    • nousukkaat...

      Ahneus ja ylimielisyys saadaan syntymälahjana.. äidinmaidossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10446
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      2983
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1616
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1378
    Aihe