Norsun haisti

10

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jutun lopussa kun sanottiin että norsu erottaa hajusta maasain, niin erottaakohan myös suomalaisen?

      Ja mitähän norsu ajattelee juuri suomalaisista?

      • tieteenharrastaja

        Kuuluisa norsun muisti lienee yhteydessä haistiin. Jos suomalainen haluaa tulla norsun muistamaksi, niin varminta olisi ehkä tehdä sille jokin ilkeä jekku, että haju jää mieleen.


      • tieteenharrastaja kirjoitti:

        Kuuluisa norsun muisti lienee yhteydessä haistiin. Jos suomalainen haluaa tulla norsun muistamaksi, niin varminta olisi ehkä tehdä sille jokin ilkeä jekku, että haju jää mieleen.

        Norsut kuulema tykkää viinasta, niin eikö olisi se ilkeä temppu että ottaa kunnon huikat norsun edessä mutta ei isolle kaverille tarjoakaan?


      • tieteenharrastaja
        kekek-kekek kirjoitti:

        Norsut kuulema tykkää viinasta, niin eikö olisi se ilkeä temppu että ottaa kunnon huikat norsun edessä mutta ei isolle kaverille tarjoakaan?

        Joku oli kuulemma tarjonnut eläintarhanorsulle palavan sikarintumpin muka hedelmänä. Tullessaan parinkymmenen vuoden jälkeen taas norsua katsomaan, hän sai siltä kärsällisen vettä naamalleen.


      • >Kiinnostavaa että luontouutiset eivät juuri saa kreationisteilta kommentteja. Aiheuttavatko ne heille kärsimyksiä vai eikö heillä riitä kärsivällisyyttä lukemiseen?

        Kreationistit ovat näköjään kiinnostuneita luonnosta lähinnä ihmisen välittömän hyödyn merkeissä. Luonto itsessään on heille vain jotain mitä ihminen jumalan käskystä vallitsee ja käyttää hyväkseen. Kreationistiset eläin- ja kasvitieteilijätkin ovat niin turkasen harvinaisia otuksia että evokkiakin hiukan hirvittää (tietääkö joku montakin muuta kuin Lennart Saaren?).


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Kiinnostavaa että luontouutiset eivät juuri saa kreationisteilta kommentteja. Aiheuttavatko ne heille kärsimyksiä vai eikö heillä riitä kärsivällisyyttä lukemiseen?

        Kreationistit ovat näköjään kiinnostuneita luonnosta lähinnä ihmisen välittömän hyödyn merkeissä. Luonto itsessään on heille vain jotain mitä ihminen jumalan käskystä vallitsee ja käyttää hyväkseen. Kreationistiset eläin- ja kasvitieteilijätkin ovat niin turkasen harvinaisia otuksia että evokkiakin hiukan hirvittää (tietääkö joku montakin muuta kuin Lennart Saaren?).

        Linné ja Laestadius.


      • salmiakkisaluki kirjoitti:

        Linné ja Laestadius.

        Mitähän heille nykyään mahtaa kuulua?


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Mitähän heille nykyään mahtaa kuulua?

        Kipaisin hautausmaalle ja koputin mausoleumin oveen. Herrat eivät vastanneet, lienevätkö olleet ostoksilla.


      • tieteenharrastaja
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Mitähän heille nykyään mahtaa kuulua?

        Hyvää; toisellaon kunniaa ja toisella mainetta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe