Veri Ja Kunnia

Isänmaa

Oletteko ihmiset miettiny mihin Suomi on menossa? onko kukaan lukenut "David Lanen 88 periaatetta"? Niihin sisältyy uskomattoman suuri määrä arvokasta tietoa, taitoa säilyttää oma kulttuurimme ja verisitein hankittu isänmaa?
Onko kukaan tutustunut kansallissosialistien verkkosivustoon? Suosittelen.

Itse (tyhmempi kun olen) suosin kadulla taistelevia valkoisen rodun edustajia. Tietenkin myös poliittinen puoli on tärkeää mutta ei äly riitä siihen hommaan, yleensä.

Ottakaa suomalaiset skinit yhteyttä. Vaihtakaamme ajatuksia.
Ois mukava tavata samanhenkistä porukkaa.

19

1234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peter

      Olen tutustunut David Lanen mietteisiin ja nehän ovat selvää maalaisjärkeä käyttävälle ihmiselle itsestäänselvyyksiä.
      Olen kyllä itse hieman skeptinen sen asian suhteen, että katutappelulla saisi jotain positiivista muutosta aikaan.
      Jos samanhenkistä porukkaa tahdot tapailla, niin parin viikon päästä olisi pääkaupunkiseudulla Ian Stuart memorial keikkaa, joten otapa selvää asioista ja ilmaannu sinne.

      • Isänmaa

        Enpäs ole paljon pääkaupunkiin tutustun enkä sieltä ketään tunne,joten tämä on melkeen pakko jättää väliin. Oisko mitään tietoa esim. Skrewin tai Mistreatin tulevista keikkapaikoista? Ilmeisesti ei ainakaan pohjoisempana ole pahemmin ikinä ollut?


    • uimalakki

      Umalakkimiehille ohjeita pään sekoitukseen.

      www.uimalakkimiehet.com

      mobilaattia kehiin ja päätä sekoittamaan! Heil!

      • Isänmaa

        Sivua ei löydy


      • uimalakki
        Isänmaa kirjoitti:

        Sivua ei löydy

        Hiero enemmän sitä mobilaattia päähäsi. Löydät ihan uusia sivuja.


    • rauhaa

      Te ketkä ette suvaitse maahanmuuttajia Suomessa:

      Oiva mahdollisuus on auttaa ja vähentää maahanmuuttajien määrää on lähettää aina pieni osa palkastanne kehitysapuun tai kriisirahastoihin.

      Väkivallalla ei selvitä koskaan mihinkään. Lopettakaa se!

      • Isänmaa

        Jos rupeaisin palkasta rahaa sinne lähettämään, mitä se auttaisi Suomessa jo olevien mutapäiden aiheuttamaan kaaokseen? Ei ne täältä takaisin lähde. Ilmaista rahaa ja valkoihoisia naisia, toisinkuin heidän entiset puoliapinansa.

        Ja eiköhän suurin osa niistäkin rahoista jäisi ihan toisiin käsiin. Ja eikä ole minun velvollisuuteni niitä auttaa. Itse ovat asiansa p*rseelleen järjestäneet.


      • rauhaa
        Isänmaa kirjoitti:

        Jos rupeaisin palkasta rahaa sinne lähettämään, mitä se auttaisi Suomessa jo olevien mutapäiden aiheuttamaan kaaokseen? Ei ne täältä takaisin lähde. Ilmaista rahaa ja valkoihoisia naisia, toisinkuin heidän entiset puoliapinansa.

        Ja eiköhän suurin osa niistäkin rahoista jäisi ihan toisiin käsiin. Ja eikä ole minun velvollisuuteni niitä auttaa. Itse ovat asiansa p*rseelleen järjestäneet.

        He jotka jo asuvat Suomessa ovat saaneet turvapaikan tai syntyneet tänne etkä sinä voi asialle mitään.

        Mutta tosiaan vaikuttaa voit, kerätkää vaikka joukolla siellä ryhmissänne rahaa ja lähettäkää sitä sinne mistä pakolaisia Suomeen tulee..

        Ilmaisesta rahasta sen verran että on myös paljon esim. kebab-ravintoloitsijoita jotka painavat vaikka 15h päivää..ja eiköhän niitä naisia sullekkin riitä ja taitaa myös olla jokaisen naisen oma valinta sinun ja heidän välillä. vai?

        Kehitysmaiden ja muun maailman välille on läntinen maailma vetänyt sen kuilun eikä sieltä nouse kuin harva luonnonvaroja omaava valtio omin avuin. Varsinakaan jos sorto ja välinpitämättömyys ovat tällä tasolla.

        Eli ei muuta kun hattu kiertämään pojat!


    • Hyvät sivut

      Sivut ovat hyvät. Voin suositella tutustumista. Toivoisin kuitenkin, että sivuilla kerrottaisiin enemmän myös suomalaisesta nationalismista.

    • elättäjänne

      Menkää töihin elätit!

      • Nasser

        Skini sano mene töihin, kun itse saa iso palkka ja ajaa iso auto. Ei mua ota kukan töihin kun kaikki työnantaja on skini.


    • Jantsa

      Lainaus:
      "Itse (tyhmempi kun olen) suosin kadulla taistelevia valkoisen rodun edustajia."

      No hyvä että myönsit suoraan, niin ei tarvi sitä sinulle erikseen kertoa.

    • Masa

      Pelkät katutaistelut eivät riitä pitämään Suomea suomalaisilla! Siksi äänestänkin vaaleissa Perussuomalaisia! Kaikki Isänmaalliset, nostetaan yhdessä yksi kansallismielinen puolue kunnolla esille!

    • Anonyymi

      Olen isänmaallinen ja kansallismielinen, mutta kaikkea äärimielistä ja ulkomaista ideologiaa välttelevä. Kannatan maassa maan tavalla -ajattelua, sekä tolkkua ja maalaisjärkeä kaikessa. Kansallissosialismi, natsismi, uusnatsismi yms. on samaa kuraa kuin kommunismi, äärivasemmistolaisuus, sosialismi yms.

    • Anonyymi

      Mitä tarkoittaa 88!
      Sen aakkosellinen merkitys on HH.
      Eli siis Heil Hitler?

      Eiköhän tuo david laineen aika ole jo mennyt ohi,
      toivottavasti?!

    • Anonyymi

      Kuka jumalauta täällä näitä vanhoja ketjuja nostelee? Skinheadit oli 90-luvun öyhötystä, joka on onneksi jo historiaa.

    • Anonyymi

      Verisitein hankittu isänmaa aiheutti nuoremmille sukupolville paljon kärsimystä. Sodasta selvinneiden sukulaisten kärsimysten koston kierre on jatkunut näihin päiviin asti.
      Sodan jälkeisiä aikoja ja sen tuomaa pahuutta käsitellään vieläkin. Sotien jälkeen ajauduimme tilanteesen jossa verisiteellä ei ollut yhtä suurta merkitystä kuin kostolla kärsimyksistä.
      Kantasuomalaisia venäläisin verisitein ja tärkein suojelija on ollut rajan takaa. Suomalaisten puhdasveristen puolustaminen kiihkon kautta on vienyt meidät toimiin ilman järkeä.

      Sinä kiihkoristin puolustaja voit hieman tutustua aiheeseen ennen kuin kannustat veren puolustamiseen.
      Tässä maassa on kantasuomalaisia jotka ovat käyneet läpi vihan sokaiseman koston omiensa taholta. Itse en tämä maan lippua kanna kuin pakosta.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe