Oletteko ihmiset miettiny mihin Suomi on menossa? onko kukaan lukenut "David Lanen 88 periaatetta"? Niihin sisältyy uskomattoman suuri määrä arvokasta tietoa, taitoa säilyttää oma kulttuurimme ja verisitein hankittu isänmaa?
Onko kukaan tutustunut kansallissosialistien verkkosivustoon? Suosittelen.
Itse (tyhmempi kun olen) suosin kadulla taistelevia valkoisen rodun edustajia. Tietenkin myös poliittinen puoli on tärkeää mutta ei äly riitä siihen hommaan, yleensä.
Ottakaa suomalaiset skinit yhteyttä. Vaihtakaamme ajatuksia.
Ois mukava tavata samanhenkistä porukkaa.
Veri Ja Kunnia
19
1267
Vastaukset
- Peter
Olen tutustunut David Lanen mietteisiin ja nehän ovat selvää maalaisjärkeä käyttävälle ihmiselle itsestäänselvyyksiä.
Olen kyllä itse hieman skeptinen sen asian suhteen, että katutappelulla saisi jotain positiivista muutosta aikaan.
Jos samanhenkistä porukkaa tahdot tapailla, niin parin viikon päästä olisi pääkaupunkiseudulla Ian Stuart memorial keikkaa, joten otapa selvää asioista ja ilmaannu sinne.- Isänmaa
Enpäs ole paljon pääkaupunkiin tutustun enkä sieltä ketään tunne,joten tämä on melkeen pakko jättää väliin. Oisko mitään tietoa esim. Skrewin tai Mistreatin tulevista keikkapaikoista? Ilmeisesti ei ainakaan pohjoisempana ole pahemmin ikinä ollut?
- uimalakki
Umalakkimiehille ohjeita pään sekoitukseen.
www.uimalakkimiehet.com
mobilaattia kehiin ja päätä sekoittamaan! Heil!- Isänmaa
Sivua ei löydy
- uimalakki
Isänmaa kirjoitti:
Sivua ei löydy
Hiero enemmän sitä mobilaattia päähäsi. Löydät ihan uusia sivuja.
- rauhaa
Te ketkä ette suvaitse maahanmuuttajia Suomessa:
Oiva mahdollisuus on auttaa ja vähentää maahanmuuttajien määrää on lähettää aina pieni osa palkastanne kehitysapuun tai kriisirahastoihin.
Väkivallalla ei selvitä koskaan mihinkään. Lopettakaa se!- Isänmaa
Jos rupeaisin palkasta rahaa sinne lähettämään, mitä se auttaisi Suomessa jo olevien mutapäiden aiheuttamaan kaaokseen? Ei ne täältä takaisin lähde. Ilmaista rahaa ja valkoihoisia naisia, toisinkuin heidän entiset puoliapinansa.
Ja eiköhän suurin osa niistäkin rahoista jäisi ihan toisiin käsiin. Ja eikä ole minun velvollisuuteni niitä auttaa. Itse ovat asiansa p*rseelleen järjestäneet. - rauhaa
Isänmaa kirjoitti:
Jos rupeaisin palkasta rahaa sinne lähettämään, mitä se auttaisi Suomessa jo olevien mutapäiden aiheuttamaan kaaokseen? Ei ne täältä takaisin lähde. Ilmaista rahaa ja valkoihoisia naisia, toisinkuin heidän entiset puoliapinansa.
Ja eiköhän suurin osa niistäkin rahoista jäisi ihan toisiin käsiin. Ja eikä ole minun velvollisuuteni niitä auttaa. Itse ovat asiansa p*rseelleen järjestäneet.He jotka jo asuvat Suomessa ovat saaneet turvapaikan tai syntyneet tänne etkä sinä voi asialle mitään.
Mutta tosiaan vaikuttaa voit, kerätkää vaikka joukolla siellä ryhmissänne rahaa ja lähettäkää sitä sinne mistä pakolaisia Suomeen tulee..
Ilmaisesta rahasta sen verran että on myös paljon esim. kebab-ravintoloitsijoita jotka painavat vaikka 15h päivää..ja eiköhän niitä naisia sullekkin riitä ja taitaa myös olla jokaisen naisen oma valinta sinun ja heidän välillä. vai?
Kehitysmaiden ja muun maailman välille on läntinen maailma vetänyt sen kuilun eikä sieltä nouse kuin harva luonnonvaroja omaava valtio omin avuin. Varsinakaan jos sorto ja välinpitämättömyys ovat tällä tasolla.
Eli ei muuta kun hattu kiertämään pojat!
- Hyvät sivut
Sivut ovat hyvät. Voin suositella tutustumista. Toivoisin kuitenkin, että sivuilla kerrottaisiin enemmän myös suomalaisesta nationalismista.
- elättäjänne
Menkää töihin elätit!
- Nasser
Skini sano mene töihin, kun itse saa iso palkka ja ajaa iso auto. Ei mua ota kukan töihin kun kaikki työnantaja on skini.
- Jantsa
Lainaus:
"Itse (tyhmempi kun olen) suosin kadulla taistelevia valkoisen rodun edustajia."
No hyvä että myönsit suoraan, niin ei tarvi sitä sinulle erikseen kertoa. - Masa
Pelkät katutaistelut eivät riitä pitämään Suomea suomalaisilla! Siksi äänestänkin vaaleissa Perussuomalaisia! Kaikki Isänmaalliset, nostetaan yhdessä yksi kansallismielinen puolue kunnolla esille!
- Anonyymi
Olen isänmaallinen ja kansallismielinen, mutta kaikkea äärimielistä ja ulkomaista ideologiaa välttelevä. Kannatan maassa maan tavalla -ajattelua, sekä tolkkua ja maalaisjärkeä kaikessa. Kansallissosialismi, natsismi, uusnatsismi yms. on samaa kuraa kuin kommunismi, äärivasemmistolaisuus, sosialismi yms.
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa 88!
Sen aakkosellinen merkitys on HH.
Eli siis Heil Hitler?
Eiköhän tuo david laineen aika ole jo mennyt ohi,
toivottavasti?! - Anonyymi
Kuka jumalauta täällä näitä vanhoja ketjuja nostelee? Skinheadit oli 90-luvun öyhötystä, joka on onneksi jo historiaa.
- Anonyymi
Verisitein hankittu isänmaa aiheutti nuoremmille sukupolville paljon kärsimystä. Sodasta selvinneiden sukulaisten kärsimysten koston kierre on jatkunut näihin päiviin asti.
Sodan jälkeisiä aikoja ja sen tuomaa pahuutta käsitellään vieläkin. Sotien jälkeen ajauduimme tilanteesen jossa verisiteellä ei ollut yhtä suurta merkitystä kuin kostolla kärsimyksistä.
Kantasuomalaisia venäläisin verisitein ja tärkein suojelija on ollut rajan takaa. Suomalaisten puhdasveristen puolustaminen kiihkon kautta on vienyt meidät toimiin ilman järkeä.
Sinä kiihkoristin puolustaja voit hieman tutustua aiheeseen ennen kuin kannustat veren puolustamiseen.
Tässä maassa on kantasuomalaisia jotka ovat käyneet läpi vihan sokaiseman koston omiensa taholta. Itse en tämä maan lippua kanna kuin pakosta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131894
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271492En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931356- 631224
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1281095The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut111086Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223902- 151849
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20748